Ida Selene, Ida Adele vai jokin muu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niinu"

Vieras
päätimme, että tyttäremme nimeksi tulee Ida mutta koska nimi on niin kovin yleinen, tahdomme toiseksi nimeksi jotain eksoottisempaa & harvinaisempaa.
joten.. mielipiteitä ja ehdotuksia vain tulemaan !!! ;)

[QUOTE="vieras";26027026]Voisitko tarkentaa mitä tarkoitat???[/QUOTE] Meidän naapurissa asuu Adele, Hänen ikänsä on noin 40v ja kotoisin on Romaniasta. Ikävä kyllä hän muuttaa pois perheineen, ostivat omakotitalon.

Siis että on romani? Vai romanialainen? Näitä ei saa sekoittaa toisiinsa, vaikka Romaniassa Euroopan suurin romanivähemmistö onkin, ja heitä on sieltä tänne Suomeenkin tullut. ;)
Romanialalinen, hänen miehensä on lääkärinä täällä Suomessa, eivätkäö ole mitään Romanian romaneja. Hyvin uskonnollista väkeä ovat. käyvät sununtaisin kirkossa ja heillä on raamattu suomeksi ja romaniaksi, sekä englannikis ja lapsile tietty oma ramattu romaniaksi =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ida Adele
Ida Aurora
Ida Aleksandra
Ida Juulia
Ida Olivia
Ida Maria

Ida Adelina. :)

Mikä vika on Ida Virtasessa, toista nimeä kun harvoin käytetään? Ja miksi tavis- tai rumalla sukunimellä paiskatulla ihmisparalla pitäisi olla tavis tai ruma etunimikin ristinään?

Ida Adelina. :)

Mikä vika on Ida Virtasessa, toista nimeä kun harvoin käytetään? Ja miksi tavis- tai rumalla sukunimellä paiskatulla ihmisparalla pitäisi olla tavis tai ruma etunimikin ristinään?

Ei Ida Virtasessa mitään vikaa olekkaan, mutta omaan korvaani särähtää jos etunimet on kauheen erikoisia ja ns ulkomaalaisia ja sit sukunimi on perinteinen suomalainen... Tyyliin Cecilia Michelle Virtanen tmv...

Ida Adele on minun mieleeni ja toisekseen vaikka moni antaakin tuon Adele nimen lapselleen, niin tuskin siitä nyt niin suosittu tulee.

Mun nuoremman lapsen nimi on Luca ja täälläkin sitä on haukuttu, kun se on nykyään joka toisen pojan nimi, mutta kas kummaa ei se, eikä nimen toinen versio Luka kummatkaan, ole 10 suosituimman nimen joukossa. Luka nimi vasta sijalla 36 ja Luca ei 50 suosituimman joukossa.

[QUOTE="vieras";26029917]Ida Adele on minun mieleeni ja toisekseen vaikka moni antaakin tuon Adele nimen lapselleen, niin tuskin siitä nyt niin suosittu tulee.

Mun nuoremman lapsen nimi on Luca ja täälläkin sitä on haukuttu, kun se on nykyään joka toisen pojan nimi, mutta kas kummaa ei se, eikä nimen toinen versio Luka kummatkaan, ole 10 suosituimman nimen joukossa. Luka nimi vasta sijalla 36 ja Luca ei 50 suosituimman joukossa.[/QUOTE]

Siis toi olikin vuoden 2010 sijoitus, 2011 Luka on sijalla 50.

Yhteistyössä