Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

On minun isosisko. Joten nyt aikani tässä seurailleena, eilenkin mm oli sellaista räävintää että pahaa teki lukea, kerron mistä kyse.

Aivokasvain on saanut aikaan vuotoa aivoissa, joka kuitenkin oli aika vähäistä. Aiheutti silti lähimuistin menetyksen. Ei tosiaan muista miestään tai vauvaa, ei parin vuoden aikana ilmaantuneita ystäviä. Muisti silti esim sen että meidän äiti ja isä on kuollut, heidän kuolemat on tapahtuneet silloin kun on nykyisen miehensä kanssa ollut. Tai voiko puhua muistamisesta, ku asiasta tuli puhetta sanoi että tietää. Hällä on tuntomuisti tallella, en osaa selittää tätä mitenkään ihmeellisemmin vain sen mitä miehensä kertoi, muisti näkemättä tunnustelemalla miehensä kädessä olevan arven. Sanoi että osasi odottaa sen olevan siinä kun sormilla kokeili. Kuten myös pari muuta juttua. Makuja muistaa. Tästä hyvänä esimerkkinä kaakao, jota on juonut vain miehensä tekemänä, koska mies laittaa siihen jotain maustetta tms joka tekee kaakaosta todella hyvää (maistanut olen ), sisko sanoi sitä juodessaan että on juonut ennenkin.

Meidän veljeen suhtautuu kuten suhtautui vielä muutama vuosi sitten, heillä ei välit olleet sillon mitenkään ihmeelliset. Eli välit on jäätävät nytkin siskoni puolesta.

Tämä on ollu tosissaan hämmentävää meille ja ennen kaikkea siskolle, kuvittele omalle kohdallesi se että joku tulee sulle selittään kun heräät sairaalassa että heipä hei olen sinun aviomies ja itse et tiedä mitään. Ja hei, sulla on vauva, mutta itse et muista mitään.

Vauvaan on kiintynyt jo todella ja positiivisena ihmisenä sisko sanoi että onneksi ei ole paljoa ehtinyt menettää vauvan elämästä kuitenkaan kun vauva on vielä pieni. Vauvassa on riittänyt hämmästelyä ja enimmäkseen minä oon sitä hoitanu.

Tänään on sitte menty leikkaukseen koska siskoa ei oltu saatu hereille. Oli ollut yöllä pahoinvoiva ja kärsinyt kovasta päänsärystä johon ei lääkkeet ollut auttanut. Viimeisin uutinen on nyt se että leikkaus lienee kuitenki helpompi mitä aiemmin on ajateltu ja uskotaan että menee hyvin jos ei tule ongelmia. Tietoa ei ole koska leikkaus päättyy mutta tulen siitä ilmoittamaan jos jaksan.

Ja niin, on totta että sisko on ollut mesessä lyhyitä aikoja, ne jotka tuntee hänet tietää ettei sitä ole muutenkaan helppo pitää paikallaan vain lepäämässä, joten tuo mese ja sieltä pari hyvin läheistä ystävää ovat ollu hyvänä apuna ettei ole iskenyt kovin kovaa turhautumista ja tylsistymistä. Ja siis iltaisin. Päivät on menneet ihan muissa jutuissa, tutkimuksissa jne.

Palstalle tuskin tarvitsee ootella ihan heti. Ei jaksa kiinnostua netistä kovinkaan ja toisekseen kun se ei itsekkään ihan ymmärrä tilannettaan niin hah, tänne vielä pitäisi tulla ottamaan tämä sonta niskaan? Antakaa tulla mulle se paska jos siltä tuntuu mutta siskoni voitte jättää rauhaan.

Pitkä kuntoutuminen on edessä hänellä, meni leikkaus miten meni. Mutta me täällä perheessä ollaan otettu sama asenne mikä siskolla, tähän ei jäädytä vaan rämmitään eteenpäin, paikalleen jos jää niin uppoaa.

Jos on kysyttävää niin kysykää, mutta laittakaa ne paskat vaikka yv:llä tulemaan. Toivon että tämä ketju pysyisi paikallaan koska voin tähän päivittää tietoja, tämä moderaattoreille pyyntönä.

Ja kiitos nannaihanalle tuesta ja olemassaolosta. Oot siskolleni tärkeä kuten varmasti tiedät.

:wave:
 
vieras
Kiitos sinulle. Vaikka en hyytistä tunnekaan, niin kyllä tällainen koskettaa. Toivon teille paljon jaksamista ja isot tsempit että leikkaus menisi hyvin. :hug:
Käy kertomassa kuulumisia jos jaksat.
 

Yhteistyössä