Hyvin outoa, jopa pelottavaa! (ongelma ratkaistu, ei paniikkia!) (otsikko muokattu)

Siis joo.

Pari viikkoa sitten mä unohdin :ashamed: avaimen oveeni kun lähdin miehelle. Se oli sinä reilun vuorokauden. Mitään ei näy kämpästä kadponneen... paitsi kokinpuukkoni.

Mä kadotan tavaroita, se ei ole outoa, mutta yhditettynä tuohon...

...ja puhumattakaan siitä, että tänään ovenpielessä on verta ja kynnysmaton alta löytyi kymppi ja...

Siis mitä vittua!? :eek: |O

Keksikääs järkiselitys.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Oot
joskus tullu kapakasta kotiin eikä oo ollu taksirahaa joten seuraavan kerran varalle oot jemmannu sinne maton alle kympin. Naapurin katti on teurastanu ovenpielessä mehevän myyrän, siitä veri. Kokinpuukkosi löytyy todennäköisesti jostain kattilahyllystä jonne olet sen ajatuksissasi tuikannut. So what? Turha heittäytyä hysteeriseksi..
 
miks aina viikonloppuna :/
siis hetkinen, oliko se kymppi sisällä ovimaton alla vai ulkona ovimaton alla? eli onko teillä käyty sisällä. tarkasta kaapit ny ainaki ja ne lukot sarjoitukseen mieluiten jo tänään. saatte uudet avaimet jne..
 
Järkevin, mitä mä keksin, on se, että se puukko löytyy vielä.

Ja että naapuri on kompuroinut kännispäissään, kaatunut, tirvinyt nokkansa seinään ja sotannut sen ja tiputellut (esim taksista noustessan) rahoja kympin pihalle tai jättänyt korvaukseksi sotkusta.
 

Yhteistyössä