Hyviä kirjoja kesälukemiseksi?

Juures Suikale

Aktiivinen jäsen
31.05.2007
2 905
1
36
Kesä ja riippukeinu odottaa.

Suositelkee sellaisia ihanaisia kirjoja, joissa on tunteiden paloa laidasta laitaan, sopivasti kepeyttä olematta aivotonta, huumoria, draamaa, surua ja onnea, huikeaa juhlaa ja kiintoisaa arkea. Siis kaikkee.

Ja ku vielä pokkarina sais. Mie rakastan lerppukantisia pokkareita.

Kiitos :) :flower:

Mulla on ihan omat fiksaatiot ja tykkään kesällä lukea aina Hercule Poirotteja ja Mary Higgins Clarkia. Ne kuuluu kesäterassille.. B)

Mut sain yhden kirjan siskolta joululahjaksi. En ole vielä päässy sitä lukemaan, joten tänä kesänä mut tavattaneen se kädestä tuolta jostakin auringosta.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Jane Austenin Ylpeys ja ennakkoluulo on nyt Loisto-pokkarina ja myös kirja Jane Austen-lukupiiri on Loisto-pokkarina.

Helskutti! Ostamaan ja heti :D

Tuo Jane Austen-lukupiiri on aika hyvä elokuvanakin, semmoinen naistenleffa =) Hyviä näyttelijöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
pokkareista en tiiä,mut anna-leena härkösen juhannusvieras on ihana aivot narikkaan-kirja :D

Joo, tätä minäkin suosittelen. Ja itseasiassa just luin Anna-Leena Härkösen Avoimien ovien päivän. Se oli hieman erilaisempaa kuin mihin hänen teksteissään oli aiemmin tottunut. Mutta hyvä kirja sekin. =) Ja helppolukuinen.

Kokeileppa Maeve Binchyä, löytyy pokkareina, ja joka ikinen teos jonka olen löytänyt on ollut hyvä. Näissä romaaneissa on romantiikka, iloa ja surua. Myös Ptricia Cornwelliä voin suositella siltä dekkariosastolta ja Liza Marklundia.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Kokeileppa Maeve Binchyä, löytyy pokkareina, ja joka ikinen teos jonka olen löytänyt on ollut hyvä. Näissä romaaneissa on romantiikka, iloa ja surua. Myös Ptricia Cornwelliä voin suositella siltä dekkariosastolta ja Liza Marklundia.

No huh. Siul on ainakin ihan sama maku kun miulla :) Rakastan Maeve Binchyä!! Ja Kay Scarpettan tutkimuksia on tullut luettua myös (Cornwellinhän ne taitaa olla).

Yhteistyössä