hyvät suomalaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja winiwini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On tosi vaikea vastata kysymykseesi, miksi jotkut vihaavat maahanmuuttajia. Minä en vihaa.

Olemme ylipäätään varautuneita ja ajattelemme jo toisistammekin negatiivisesti. Kuten olet huomannut suomalaiselle on vaikea kehua tai sanoa kiitos. Ja mietimme usein, mitä muut meistä ajattelevat. Arvostelemme kotimaatamme ja uskomme, miten kaikki on paljon paremmin ulkomailla. Olemme tyytymättömiä elintasoomme ja vaadimme paljon asioita haluamatta itse tehdä mitään vastineeksi. Huudamme rumasti asiakaspalvelijoille ja järjestämme juhlia, joista vaadimme vierailtamme rahaa vastineeksi. Sosiaaliset taitoimme ovat heikot ja hyville käytöstavoille virnistellään, että mitähän sekin luulee olevansa.

Joten laitappa sekaan maahanmuuttaja, niin soppa on valmis. Vihaa on jo ennestään ja sille vain löytyy uusi purkautumistie. Enen maahanmuuttaja vihattiin mustalaisia ja viime sodan jälkeen karjalaisi evakkoja.

Suomalaisista sanotaan, että me haluamme olla yksin. Jos virran mukana kulkee lastu ottaa suomalainen kriveen mukaansa ja lähtee etsimään sitä, joka sen lastun on vuollut.

Minulla on sukua Karjalasta ja vanhimmissa heistä on yhä syvät haavat suomalaisten asenteista heitä kohtaan. Pakko oli sopeutua ja minä en edes tiedä, miten se haava koskee sukulaisiani. Ehkä sinun lapsesi ajattelevat jo eri tavoin :)

En osaa sanoa muuta kuin koeta löytää sellaisia suomalaisia, jotka eivät olisi vihamielisiä. Haluat selvästikin elää Suomessa ja sopeutua tänne, joten sinä pärjäät ihan varmasti. Pelkäät nyt liikaa puheita, mutta anna suomalaisille mahdollisuus.

Onnea eteenpäin :)

kiitos sulle , tiedän hyvin että on olemassa hyviä suomalaisia , ja yritän ymmärttä niitä jotka eivät tiedä meistä mitän .

[QUOTE="vieras";28013023]Olis oikeesti kiva nähdä tämä lepsa tai millä nimellä kukakin sitä kaistapäätä kutsuu.
Olis kiva nähdä, laittaa nippusiteisiin ja soittaa lanssi.[/QUOTE]

Minä en haluaisi tavata ja itsepä on itsensä lepsaksi joskus nimennyt.
Nythän käytät - siis hän käyttää - mieluusti lukuisia eri nikkejä samassa ketjussa.
Sen voi huomata vaikkapa juuri aloittamassaan toisessa ketjussa.

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellisen epätäydellinen;28012931:
Ei se viha kohdistu pelkästään maahanmuuttajiin vaan ihan vain toiselta paikkakunnalta kylään/kaupunkiin muuttaneisiinkin suomalaisiin. Ulkopaikkakuntalaiset sitten tutustuvat toisiinsa ja oman paikkakunnan väki nyhjää omassa nurkassaan.

Suomalaiset ovat kunnostauneita vihanpidossa; jotkut suvut ovat olleet riidoissa kesenään jo useita sukupolvia eikä viimeiseen kahdeksaan sukupolveen kellään ole ollut enää mitään tietoa mistä vihanpito on saanut alkunsa. Mutta kun joku toisesta suvusta teki jotain mistä ei joku tykännyt niin eihän suoamalainen voi tykätä kenestäkään joka on millään tapaa liitoksissa vihamieheen.

Winiwini, kerro kuinka moni ystävistäsi on paikkakunnalle muualta muuttaneita. En olisi yllättynyt jos suurin osa on. Ei me suomalaisetkaan olla tervetulleita oman kylän ulkopuolelle ihan täällä oman kotimaan sisällä.

vaasa

Britannian pääministerin, Ranskan presidentin ja Saksan liittokanslerin mielestä monikulttuurinen kokeilu on epäonnistunut, mutta jotkut palstan hyväuskoisista idiooteista jaksavat silti uskoa monikulttuurin ihanuuteen. Täytyy suuresti ihmetellä näin sokeaa uskoa ja mistä pimeyden ytimestä se oikein kumpuaa.

[QUOTE="vieras";28013081]Britannian pääministerin, Ranskan presidentin ja Saksan liittokanslerin mielestä monikulttuurinen kokeilu on epäonnistunut, mutta jotkut palstan hyväuskoisista idiooteista jaksavat silti uskoa monikulttuurin ihanuuteen. Täytyy suuresti ihmetellä näin sokeaa uskoa ja mistä pimeyden ytimestä se oikein kumpuaa.[/QUOTE]

Jokainen mainitsemistasi maista on ihan itse tunkenut lusikkansa sinne monikulttuurisuuteen ja hyötynyt siitä, joten turha valittaa nyt kun ei olekaan niin kivaa. Eipä maailma toimi niin, että vain rusinat noukitaan pullasta.

[QUOTE="vieras";28012944]Meillä suomalaisilla veronmaksajilla on kunnia elättää erästä ruandalaista kansanmurhaajaa. Hänelle napsahti elinkautinen, mutta eihän tälläistäkään kultamunaa karkoiteta tuomion istumisen jälkeen.[/QUOTE]

niinpä tiedenkin minä olen se kansanmurhaja murhasin itseäni ja heräsin elon , nyt sit elään teiden verorahalla , sun kanssa ei voi keskustella kuten aikuiset .
oot niin säälittävä ja raukkanen

[QUOTE="vieras";28013081]Britannian pääministerin, Ranskan presidentin ja Saksan liittokanslerin mielestä monikulttuurinen kokeilu on epäonnistunut, mutta jotkut palstan hyväuskoisista idiooteista jaksavat silti uskoa monikulttuurin ihanuuteen. Täytyy suuresti ihmetellä näin sokeaa uskoa ja mistä pimeyden ytimestä se oikein kumpuaa.[/QUOTE]

Siinäpähän ihmettelet, päivästä toiseen :)

[QUOTE="vieras";28012976]http://m.youtube.com/?reload=3&rdm=mhgf7w31o#/watch?v=76R-9bwu9ZM[/QUOTE]

Tässä pätkässä mamut ryöstävät potkien ja lyöden matkapuhelimen, kertovat kuinka aikovat elättääitsensä rikoksilla, rehtori kertoo ettei opetuksesta tule yhtään mitään mamujen häiriköinnin takia ja saksalaiset lapset pelkäävät kuollakseen käydä koulua: tämä on monikulttuurista arkea.

[QUOTE="vieras";28013180]Tässä pätkässä mamut ryöstävät potkien ja lyöden matkapuhelimen, kertovat kuinka aikovat elättääitsensä rikoksilla, rehtori kertoo ettei opetuksesta tule yhtään mitään mamujen häiriköinnin takia ja saksalaiset lapset pelkäävät kuollakseen käydä koulua: tämä on monikulttuurista arkea.[/QUOTE]

Selititkö sen itsellesi?

Olet näköjään parantumattomasti sairas. :(

[QUOTE="vieras";28013180]Tässä pätkässä mamut ryöstävät potkien ja lyöden matkapuhelimen, kertovat kuinka aikovat elättääitsensä rikoksilla, rehtori kertoo ettei opetuksesta tule yhtään mitään mamujen häiriköinnin takia ja saksalaiset lapset pelkäävät kuollakseen käydä koulua: tämä on monikulttuurista arkea.[/QUOTE]

kerropäs mulle onko mua nähty siellä , tätä mä just tarkoitin että etsitään jostain maahanmuutajat rikolliset ja tuodan ne esiin , miksi et etsi niitä suomalaisia jotka juoputelevat joka päivä ja kuolevat yksinäisiä kotona eikä kukaan käy katto niitä moneen vuoteen ja sä tuut olemaan yks niistä koska oot yksimielinen ,
tai masentuneet nuoret jotka ampuu kouluissa , tai kuule ootko edes käynyt katto sun äiti moneen vuoteen
hän on kasvattanut sua moneen vuoteen ja kantanut 9 kk , ja nyt hän on yksinäinen jossain vanhainkodissa

Yhteistyössä