V
vieras
Vieras
siteitä pakko käyttää ku muiden kanssa aina ongelmia, mutta libresse ainoastaan hätähätä varana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Siis tarkoitatteko niitä puhelinluettelon paksuisia pehmoisia siteitä? Mä käytän niitä niukan vuodon päivinä, kun sopivat paremmin mun iholleni kuin ne muoviset "paremmat" siteet. Niitä käytän sitten runsaamman vuodon päivinä.
Juu, samoista vanukasoista puhutaan! Kyllä mäkin vikoina päivinä voin käyttää sellasia ohkasia vuokkosia, mutta hitto toi libressen yöside on varmaan 5 senttiä paksu![]()
Ei mua kyllä haittaa vaikka yöside ois metrin paksu, kunhan vaan pitää vuodon aisoissa! Mä nukun yöllä!
No mutta jos sitä joutuu käyttämään päivälläkin!
Alkuperäinen kirjoittaja jeh:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Onneks ei tartte käyttää mitään, kun ei tuu koko menkkoja.
Peesi!! Mulla hormonikierukka.. Ei oo menkkoja ollu kahteen vuoteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja jeh:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Onneks ei tartte käyttää mitään, kun ei tuu koko menkkoja.
Peesi!! Mulla hormonikierukka.. Ei oo menkkoja ollu kahteen vuoteen![]()
juu peesime ollaan niitä doupattuja
![]()