Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:jaa,mun on pakkko käyttää ja viäläpä niitä pitkiä yösiteitä
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Hyvät rouvat, miten te voitte käyttää siteitä. Kuukuppikin on keksitty.
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Siis tarkoitatteko niitä puhelinluettelon paksuisia pehmoisia siteitä? Mä käytän niitä niukan vuodon päivinä, kun sopivat paremmin mun iholleni kuin ne muoviset "paremmat" siteet. Niitä käytän sitten runsaamman vuodon päivinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:jaa,mun on pakkko käyttää ja viäläpä niitä pitkiä yösiteitä
Mutta alwaysin yösiteet on parempia, kun ovat ohuempia.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Siis tarkoitatteko niitä puhelinluettelon paksuisia pehmoisia siteitä? Mä käytän niitä niukan vuodon päivinä, kun sopivat paremmin mun iholleni kuin ne muoviset "paremmat" siteet. Niitä käytän sitten runsaamman vuodon päivinä.
Juu, samoista vanukasoista puhutaan! Kyllä mäkin vikoina päivinä voin käyttää sellasia ohkasia vuokkosia, mutta hitto toi libressen yöside on varmaan 5 senttiä paksu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:jaa,mun on pakkko käyttää ja viäläpä niitä pitkiä yösiteitä
Mutta alwaysin yösiteet on parempia, kun ovat ohuempia.
niin no sulla ei taida olla runsaat menkat toisin kun mulla ekoina päivinä ei edes uskalla yskästä kun vuotaa kuin suihkulähde..oon kokeillut läpi tulee
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Siis tarkoitatteko niitä puhelinluettelon paksuisia pehmoisia siteitä? Mä käytän niitä niukan vuodon päivinä, kun sopivat paremmin mun iholleni kuin ne muoviset "paremmat" siteet. Niitä käytän sitten runsaamman vuodon päivinä.
Juu, samoista vanukasoista puhutaan! Kyllä mäkin vikoina päivinä voin käyttää sellasia ohkasia vuokkosia, mutta hitto toi libressen yöside on varmaan 5 senttiä paksu![]()
Ei mua kyllä haittaa vaikka yöside ois metrin paksu, kunhan vaan pitää vuodon aisoissa! Mä nukun yöllä!
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Onneks ei tartte käyttää mitään, kun ei tuu koko menkkoja.