Hyvät rouvat, miten te voitte käyttää libressen siteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Libresset on vähän huonoja just jovuuden takia, mut vuokkoset on hyviä :heart:

.... Ja joku kuukupin suosittelija joka sanoo et "hyi en vois enää käyttää sidettä kun kuukuppi on niin mahtava" avaa 100% varmasti suunsa ihan... än yy tee nyt! Niin se on aina jokaikisessä side tai tamponikeskustelussa nykyään :D

Siis tarkoitatteko niitä puhelinluettelon paksuisia pehmoisia siteitä? Mä käytän niitä niukan vuodon päivinä, kun sopivat paremmin mun iholleni kuin ne muoviset "paremmat" siteet. Niitä käytän sitten runsaamman vuodon päivinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Siis tarkoitatteko niitä puhelinluettelon paksuisia pehmoisia siteitä? Mä käytän niitä niukan vuodon päivinä, kun sopivat paremmin mun iholleni kuin ne muoviset "paremmat" siteet. Niitä käytän sitten runsaamman vuodon päivinä.

Juu, samoista vanukasoista puhutaan! Kyllä mäkin vikoina päivinä voin käyttää sellasia ohkasia vuokkosia, mutta hitto toi libressen yöside on varmaan 5 senttiä paksu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
jaa,mun on pakkko käyttää ja viäläpä niitä pitkiä yösiteitä

Mutta alwaysin yösiteet on parempia, kun ovat ohuempia.

niin no sulla ei taida olla runsaat menkat toisin kun mulla ekoina päivinä ei edes uskalla yskästä kun vuotaa kuin suihkulähde..oon kokeillut läpi tulee

Juu, samoista vanukasoista puhutaan! Kyllä mäkin vikoina päivinä voin käyttää sellasia ohkasia vuokkosia, mutta hitto toi libressen yöside on varmaan 5 senttiä paksu :laugh:

Ei mua kyllä haittaa vaikka yöside ois metrin paksu, kunhan vaan pitää vuodon aisoissa! Mä nukun yöllä!

jaa,mun on pakkko käyttää ja viäläpä niitä pitkiä yösiteitä

Mutta alwaysin yösiteet on parempia, kun ovat ohuempia.

niin no sulla ei taida olla runsaat menkat toisin kun mulla ekoina päivinä ei edes uskalla yskästä kun vuotaa kuin suihkulähde..oon kokeillut läpi tulee

No mulla on silleen että tokana päivänä joudun vaihtamaan yösiteen vartin välein :D mutta sitten seuraavina päivinä helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:

Ei mua kyllä haittaa vaikka yöside ois metrin paksu, kunhan vaan pitää vuodon aisoissa! Mä nukun yöllä!

No mutta jos sitä joutuu käyttämään päivälläkin!

Yhteistyössä