Hyvät neuvot kalliit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja armi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

armi

Vieras
Viime viikonloppuna olin varatun miehen kanssa, joka ei ole todella rakastunut naiseensa vaikka tästä välittääkin. ( Minä olen eronnut 2 lapsen äiti. ) Otin sitten ja ihastuin tähän mieheen, mutta ilmeisesti hän kokee lapseni jotenkin esteenä, tälläisen käsityksen sain. Laitto eilen sitten viestii että en voi alkaa mitään, mitään uusintaa ei tule. En halua sitä. Se oli siinä. Kemiaa välillämme ainakin on ja minä tietenkin toivottoman rakastunut... Mitä mä voisin tehdä hänet saadakseni??? Eka kerta 3 vuoteen kun edes ihastun ja sitten käy näin...

Et mitään, anna olla. Mies etääntyy, jos alat ahdistamaan häntä. Ottaa sinuun yhteyttä, jos haluaa. Jos sinä alat pommittaa, ei varmasti kiinnostu susta. Pahoitteluni tilanteesta:(

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Mä en edes ajattelis asiaa enää, jos mun lapset olis jollekin este...

Eihän se nyt sitä tarkota että jokaisen miehen pitäis riemusta kiljuen ottaa vieraat lapset vastaa, kyllä on ihan ymmärrettävää että ajatuksiin ja sitten niihin lapsiinkin pitää totutella kuten myös lasten uuteen mieheen.

Jos mies kuitenkin välittää vaimostaan, anna hänen olla. Jos haluaa sinut, ottaa sitten yhteyttä. Jos painostat tai teet itsesi tiettäväksi puolisolle, aiheutat vaan harmia.
On niitä vapaitakin miehiä....
Ja jos sinun kanssasi alkaa pelata, voisitko luottaa mieheen vaikka sinä hänet saisitkin? Vai olisitko jo valmiiksi valmis elämään suhteessa, jossa toisella ehkä olisi muitakin seikkailuja. Pohdi tätä jo ennakkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mies ole naimisissa, seurustelee kyllä eikä asu naisensa kanssa samaa taloutta, ei sillä että se sen oikeuttaa mutta onhan se eri asia.

Ei ole mitenkään eriasia.. Älä mene toisten suhteisiin sotkeutumaan saat vielä näpeillesi!
Mies on sanonut että et kiinnosta ja sillä selvä ja maailmassa on kyllä miehiä joille lapset eivät ole este suhteelle!!

Yhteistyössä