Hyväkuntoisia ja siistejä poikien 100-110cm vaatteita -kirpparille vai huutikseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vaatteet ostettu pääasiassa H&M:stä, Lindexiltä, Kappahlista ja lastenvaatekaupoista. Myös joitain Linus&Lotan vaatteita on. Pääosin yhdellä lapsella olleita, osa ei päällä kertaakaan tai vain yhden kerran. Siis suurin osa uutta vastaavassa kunnossa.

Kannattaako nuo laittaa huutikseen vai vienkö kirpparille? Kummassa on isompi vaiva?

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Hyväkuntoiset ja uudet vaatteet paketiksi ja huuto.netiin. Itse laitoin eilen paketin myytiin ja se huudettiin pois parissa tunnissa.

Muoks* Myin siis 104 senttistä pojan vaatetta, josta tuntuu olevan tarvetta.

Viitsitkö kertoa, mitä vaatteita sun paketissa oli ja minkä hinnan sain? En ole ennen huutiksessa myynyt, mutta oon käsittänyt että liikaakaan ei yhteen pakettiin saisi tunkea.. Joten mikä ois hyvä määrä?

Itse yritin myydä vauvanvaatetta yms.lastentavaraa huutiksessa, juuri mikään ei menny kaupaks vaik hinnat oli tosi kohtuulliset jne. Vein sitten kamaa kirpparille ja kuudessa päivässä 350 euroo tuottoo,tosi pieni vaiva oli huutikseen nähden ja rahaa tuli kivasti,ja vasta osa 50-74cm vaatteista ja pari isompaa haalarii myyty...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Hyväkuntoiset ja uudet vaatteet paketiksi ja huuto.netiin. Itse laitoin eilen paketin myytiin ja se huudettiin pois parissa tunnissa.

Muoks* Myin siis 104 senttistä pojan vaatetta, josta tuntuu olevan tarvetta.

Viitsitkö kertoa, mitä vaatteita sun paketissa oli ja minkä hinnan sain? En ole ennen huutiksessa myynyt, mutta oon käsittänyt että liikaakaan ei yhteen pakettiin saisi tunkea.. Joten mikä ois hyvä määrä?

Mulla oli parempia vaatteita eli housuja ja paitoja sekä sitten hoitovaatteita eli college/velourhousuja ja trikoopaitoja. Lisäksi alusvaatteita ja muutama pipo. Osa oli uusia, mutta 90% siistejä ja hyväkuntoisia käytettyjä. Joukossa oli yksi Burberry, Lipfish ja muutamia muita merkkivaatteita, mutta paljon mm. Nextin, H&M:n ja Lindexin vaatteita. Vaatteita oli yhteensä noin 30 ja sain paketista 150 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja on:
huutiksessa isompi vaiva.

Minusta taasen kirpputorissa isompi vaiva. Jos aatellaan et myy vaatteet paketissa, niin silität tarpeen mukaan, otat kuvat, laitat ilmotuksen ja sit ku on myyty, ni viet postiin. Helppoa.
Ja sit kirppis, eka meet varaa pöytää, oottelet sitä kuukauden tai sit meet toiselle kirppikselle, joka vähän kehnompi ja saat pöydän heti. Maksat pöydän vuokran, ajelet kotiin ja rupeet hinnottelee vaatteet yksitellen. Joissakin kirppiksissä maksaa jopa ne laput :/ Sit pakkaat, viet kirppikselle, asetat ne nätisti siihen ja jo ekan asiakkaan jälkeen pöytä on ku pyörremyrskyn jäljiltä. Sit käyt muutaman kerran viikossa siistimässä ja lisäämässä tavaraa. Et saakkaan kaikkea kaupaksi ja joudut raahaan niitä pois ja osa on varastettukin vielä :/
Ehkä kirppiksellä saa paremman hinnan perushousuista, mutta tuleehan niitä kuluja paljon enemmän, pöydän vuokra, laput, polttoaineet...

Yhteistyössä