O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 12:03 Minäkin harmaana kirjoitti::'( mulla on isäni käpälöinnistä kokemuksia lapsuuden ajalta. Muistot on kulkenu läpi elämän mukana ja välillä on helpompia kausia ja välillä olen ihan hukassa itseni kanssa... Psykologilla olen jutellut asiasta, mutta niin vaikea asia mulle puhua, että terapia jäänyt aina kesken. Miehelleni olen asiasta maininnut (en kyllä kertonut että oli oma isäni asialla), mutta emme osanneet asiasta keskustella paljoakaan.
Mulla on oma seksielämä ihan "tyhjää" (liekö tässä syy...???), eli lähinnä "ei tunnu missään", eikä ole kumppanista kiinni, on ollu aina kaikkien kanssa samanlaista. "Sytyttää, mutta ei pala"
Hitto vie, mä olen kertonut tähän jo paljon asioita mitä en ole kellekään ennen osannut edes sanoa...
Terapiaa tämäkin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 08:44 äityli kirjoitti:täällä kans samankokemuksen omaava....olin 9-vuotias kun sukulaiseni alkoi käyttään hyväksi.en aluksi itse edes ymmärtänyt mistä kyse, mutta kun jälkeen päin "valkeni" oli se minulle kauhia sokki...aloin karttelemaan miehiä/poikia....jännitin siihen saakka kun esikoista aloin oottaan että onko hyväksikäyttö järränyt ikuiset arvet että jäisinkin lapsettomax....en tiiä mistä tuli....
miehelleni en ole pystynyt siitä puhumaan muuta kuin olen joskus maininnut...seksi on ollut avioliitossa ihan normaalia...
sille miehelle en pysty enää koskaan oleen edes tuttava...mutta jospa on "kosto" sille miehelle kun on yrittänyt vaimonsa kanssa lasta nyt reilu 10 vuotta tuloksetta....
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2006 klo 14:06 harmaa kirjoitti:Rikoisilmoitusta? en minä ainakaan ja mitä se auttaisi? Saattaisin itseni semmoseen ryöpytykseen että ei ikinä! Ja millä sen todistat? Ei millään ja varmaan rikoksena jo vanhentunut?
Minullakin on sama mikä monella muulla: On vaikea suhtautua miehiin. En halua mielellään työpariksi miestä, vähän niinkuin vähtätelisin miehiä (ehkä myös omaa)? En osaa ottaa miestä tasavertaisena aikuisena, vaan jotenkin heti ajattelen että mitäkähän tuo(kin) mies minusta haluaa / tai ajattelee. Kai on vähän huono itsetuntokin..