K
Kissa
Vieras
Niin tietääkö kukaan,voiko tätä tehdä muut,kuin itse hyväksikäytetty?
Ja osaako joku varmistaa,onhan se laki näin.
Ja osaako joku varmistaa,onhan se laki näin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mun oli aivan pakko vastata tähän:Siis et kai sä herranjumala ole menossa ilmoittamaan jonkun täysiikäisen puolesta hyväkskäyttöä? Se olisi törkeää! Sun pitäisi saada itse hyväksikäytetty ilmoittamaan hyväksikäytöstä eikä niin että sinä menet ellei hän ole pyytänyt!!!!
Oma kaverini meni kertomaan sos väelle minun tapauksestani ja voit uskoa että en enään ikunakuuna päivänä puhunut tälle "kaverille" luulin oystyväni luottamaan häneen, kertomaan synkän salaisuuteni.. ilman että siittä nostettaisiin isompaa juttua!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mun oli aivan pakko vastata tähän:Siis et kai sä herranjumala ole menossa ilmoittamaan jonkun täysiikäisen puolesta hyväkskäyttöä? Se olisi törkeää! Sun pitäisi saada itse hyväksikäytetty ilmoittamaan hyväksikäytöstä eikä niin että sinä menet ellei hän ole pyytänyt!!!!
Oma kaverini meni kertomaan sos väelle minun tapauksestani ja voit uskoa että en enään ikunakuuna päivänä puhunut tälle "kaverille" luulin oystyväni luottamaan häneen, kertomaan synkän salaisuuteni.. ilman että siittä nostettaisiin isompaa juttua!!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Mun oli aivan pakko vastata tähän:Siis et kai sä herranjumala ole menossa ilmoittamaan jonkun täysiikäisen puolesta hyväkskäyttöä? Se olisi törkeää! Sun pitäisi saada itse hyväksikäytetty ilmoittamaan hyväksikäytöstä eikä niin että sinä menet ellei hän ole pyytänyt!!!!
Et hän tahdo että kukaan muu kärsii niin kuin sinä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No tää on siinä mielessä erilainen,että on n. 15 vuotta vanha juttu. Ja uhri ja tekijä on selvittäneet asiaa keskenään. Mutta mä ajattelin että tekijä tajuais ehkä kaiken pahan mitä on tehny,kun pakotettas kantaan vastuu. jos lehteen tulee juttu,onko niissä nimiä? Mitä tarkotat että "hyvällä tuurilla" voi vaatia nimettömäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No tää on siinä mielessä erilainen,että on n. 15 vuotta vanha juttu. Ja uhri ja tekijä on selvittäneet asiaa keskenään. Mutta mä ajattelin että tekijä tajuais ehkä kaiken pahan mitä on tehny,kun pakotettas kantaan vastuu. jos lehteen tulee juttu,onko niissä nimiä? Mitä tarkotat että "hyvällä tuurilla" voi vaatia nimettömäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mun oli aivan pakko vastata tähän:Siis et kai sä herranjumala ole menossa ilmoittamaan jonkun täysiikäisen puolesta hyväkskäyttöä? Se olisi törkeää! Sun pitäisi saada itse hyväksikäytetty ilmoittamaan hyväksikäytöstä eikä niin että sinä menet ellei hän ole pyytänyt!!!!
Minusta ystäväsi teki oikein. On aina vaarana, että se hyväksikäyttäjä etsii aina vain uusia uhreja, jos ei jää kiinni teoistaan ja joudu vastuuseen niistä.