Hyväksikäytettiinkö mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Kun olin lukion ekalla, meillä oli eräs harrastusryhmä, jota veti luokanopettaja, nuori mies, nim,enä käytän nyt E:tä. Ehkä noin 25-26v. Naimisissa, mutta vaimo oli toisella paikkakunnalla aineenopena. Ja asui viikot siellä. Mies asui meidän naapurustossa.

Meille syntyi seksisuhde, oikeastaan vähän sattumalta. Olin tulossa kotiin pysäkiltä, olin juuri katkaissut seurustelusuhteen. Tämä E. tuli vastaan, jutteli, pyysi luokseen juttelemaan (oli kylmä talvi-ilta). Mua ei odotettu kotiin moneen tuntiin, oli pe-ilta ja menin. Olin vähän ihastunut tähän E:hen, kuten lähes kaikki muutkin tytöt siinä harrastusryhmässä. monet olivat kateellisia mulle, kun asuin lähellä ja usein menin hänen kyydillään kotiin.

Siellä juotiin ensin teetä, sitten viiniä ja kohta suudeltiin ja rakasteltiinkin. En ollut neitsyt, oli ollut yksi pidempiaikainen poikaystävä + tämä mistä erosin noin 2 kk:n jälkeen. Mutta oilihan hän ihan eri tasolla kuin samanikäiset. Seksi oli monipuolisempaa ja tutustuin mm. suuseksiin jne.

Suhde kesti kesän loppuun asti. Kesällä vaimo asui samalla paikkakunnalla ja me tapailtiin eräässä kesämökissä, satunnaisemmin kuin talvella ja keväällä. Kesän lopussa he muuttivat, kummatkin saivat viran jostain muualta, ja oli huhuja että E oltaisiin haluamassa pois koulustaan, vanhemmat eivät tykänneet. Että kuulemma oli liika innokas tunkemaan tyttöjen pukukoppiin jne. En itse uskonut juttuja.

Sen jälkeen hän lähetti pari kirjettä ja postikorttia, enkä ole sen jälkeen nähnyt koko miestä.

Miksi mietin tätä nyt, lähes 15 v myöhemmin, johtuu siitä kun serkkuni otti sen puheeksi. Serkkuni on mua 2 v vanhempi ja mies. Oli samassa harrasstusryhmässä. Hän viime viikonloppuna vaan yhtäkkiä alkoi puhumaan E.stä, kun olin siellä kylässä, että kuinka pelkäsi että E saa mut pauloihinsa, kun koko ajan kiehnäsi niin paljon mun ympärillä. Kerroin mitä silloin tapahtui ja serkku oli aivan poissa tolaltaan ja surullinen, kun olin joutunut hyväksikäytön uhriksi, vaikka hän yritti pitää tilannetta silmällä... Serkkuni on aina ollut mulle kuin isoveli jota mulla ei ole. Olin ihmeissäni. Onko mua hyväsikäytetty? Olin kuitenkin 16 v, en neitsyt, itsekin halusin jne.

Lisään vielä, että olin hyvin kehittynyt, siis siihen aikaan mulla oli jo c-kupin rinnat ja olin ihan naisen näköinen, en pikkutytön.

Mitä te olette mieltä?

16 vuotias saa harrastaa seksiä, itse halusit sitä. Mitään hyväksikäyttöä ei ollut, jos mies ei kerran lupaillut sulle mitään, huumannut sua tai tehnyt mitään vastoin sun tahtoas.

sori tilityksen pituus...

Syksyllä sitten rakastuin samanikäiseen poikaan, ja olen kyennyt ihan normaaleihin ihmisuhteisiin sen jälkeenkin, olen nykyään naimisissa & äiti.

16 vuotias saa harrastaa seksiä, itse halusit sitä. Mitään hyväksikäyttöä ei ollut, jos mies ei kerran lupaillut sulle mitään, huumannut sua tai tehnyt mitään vastoin sun tahtoas.

Ei huumannut tms. En ollut niin paljon juonut ettenkö olisi tajunnut mihin sen johtaa.

Lupaili, no silleen että voi kun hän olisi vapaa, ja on vaimonsa kanssa syystä että vaimo on sairas (hänellä oli oikeastikin joku sairaus) ja haluaisi muuttaa mun kanssa lukion jälkeen mun opiskelupaikalle jossa voitaisiin olla avomesti yhdessä...

Mutta mä en oikein ollut perheenperustamisiässä silloin. Olin ihastunut, ja mustiskin vaimolle, mutta enemmän imarreltu kun hyvännäköinen vanhempi mies oli kiinnostunut musta...

[QUOTE="vieras";23836315]Hyväksikäyttöä??? Molemmat naidanapsuttelevat hyvällä mielellä monet kerrat!!!![/QUOTE]

Serkkuni mielestä noin 10 v vanhempi mies hyväksikäytti paljon kokemattomampaa nuorta tyttöä, vaikka teknisestihän en ollut enää sakkolihaa.

[QUOTE="aapee";23836349]Serkkuni mielestä noin 10 v vanhempi mies hyväksikäytti paljon kokemattomampaa nuorta tyttöä, vaikka teknisestihän en ollut enää sakkolihaa.[/QUOTE]

No jos 16v ei ole sen vertaa järkeä että ei tiedä mitä tekee, niin tarvinnee sitten holhoojan. Ja se nyt on vähän myöhäistä enää.

Nauti siitä mitä saat, älä murehdi turhia. Jos on tuskaa ja ottaa kipeää, niin vältä sellaisia asioita, mutta älä niistäkään murhedi, koska niitä tulee joka tapauksessa

[QUOTE="vieras";23836363]No jos 16v ei ole sen vertaa järkeä että ei tiedä mitä tekee, niin tarvinnee sitten holhoojan. Ja se nyt on vähän myöhäistä enää.[/QUOTE]

Enhän mä sinne E.n luo seksiä mennyt harrastamaan, en tiedä oliko se hänellä jo siellä ulkona mielessä. Olin ollut siellä pari kertaa aiemminkin kahdestaan E.n kanssa, sen harrastusryhmän yhden jutun takia.

Siinä vaiheessa kun hän kysyi saako suudella mua, niin vaikka olin nuori, niin kyllä siinä suudellessa tajusin mitä toinen miettii.

Ei rintojen tai vartalon kehitys mitään kerro siitä, kuinka kehittynyt ihminen on mieleltään.

Mutta ei toi hyväksikäytöltä vaikuta, jos toinen ei edes manipuloinut sua.

Tarkoitin että tuskin oli pedofiliaan taipuvainen, koska en mitenkään näyttänyt lapselta.

Henkisesti olin kiinnostunut muustakin kuin meikeistä ym. Luin vakavaa kirjallisuutta, paransin maailmaa eräässä luonnossuojeluliiton ryhmässä jne. Olimme näistä henkisistä asioista samoilla linjoilla ja juttelimme niistä paljonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23836426:
no jos et itse tuntenut olleesi hyväksikäytetty, niin miksi sitten asiaa murehdit, kun aikaakin on kulunut siitä jo.

Mietin olinko vain niin sokea, kun serkku oli oikeasti ihan surullinen.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23836426:
no jos et itse tuntenut olleesi hyväksikäytetty, niin miksi sitten asiaa murehdit, kun aikaakin on kulunut siitä jo.

Halusin vaan tietää, onko enemmistö sillä kannalla kuin serkkuni, vai mun kannalla, että se nyt oli mitä oli, muttei kuitenkaan mitään toisen hyväksikäyttöä, vaikka osapuolet olivatkin 16 v ja noin 25 v.

On musta hyväksikäyttöä. Mies oli aivan eri tasolla ja ohjaili sut suhteeseen, lisäksi oli opettaja eli pitäisi todella tietää rajansa. Tietysti teinityttö on imarreltu kun vanhempi mies antaa huomiota, mutta oikeesti olitte ihan eri tasoilla, ja miehen olisi pitänyt olla se joka tietää rajat paremmin. Mulla itsellä oli 16v vähän samanlainen juttu ja vasta jälkikäteen ymmärsin että kyllä se oli silkkaa hyväksikäyttöä, mies oli yli 30v.

Alkuperäinen kirjoittaja on hyväksikäyttöä;23836502:
On musta hyväksikäyttöä. Mies oli aivan eri tasolla ja ohjaili sut suhteeseen, lisäksi oli opettaja eli pitäisi todella tietää rajansa. Tietysti teinityttö on imarreltu kun vanhempi mies antaa huomiota, mutta oikeesti olitte ihan eri tasoilla, ja miehen olisi pitänyt olla se joka tietää rajat paremmin. Mulla itsellä oli 16v vähän samanlainen juttu ja vasta jälkikäteen ymmärsin että kyllä se oli silkkaa hyväksikäyttöä, mies oli yli 30v.

Serkunkin mielestä tuo opettajan ammatti oli raskauttava + se että tarjosi alaikäiselle viiniä. Siis ei hän kuitenkaan ollut mun opettajani, vaan ala-asteella luokanope, ja mulle vain harrastusryhmän vetäjä.

No ei ollut hyväksikäyttöä. Koko kesän touhusitte yhdessä. Kyllä tiedän tyttöjä, jotka ovat alkaneet suhteeseen juuri 16 -vuotiaana itseä vanhemman miehen kanssa. Molempien halusta ja suhteet kestäneet. Yksi suhde jopa 23 vuotta ja naimisissa ovat.

[QUOTE="vieras";23836653]No ei ollut hyväksikäyttöä. Koko kesän touhusitte yhdessä. Kyllä tiedän tyttöjä, jotka ovat alkaneet suhteeseen juuri 16 -vuotiaana itseä vanhemman miehen kanssa. Molempien halusta ja suhteet kestäneet. Yksi suhde jopa 23 vuotta ja naimisissa ovat.[/QUOTE]

Yli puoli vuotta, se eka kerta oli joskus marraskuun lopussa.

En silloin paljon miettinyt, kestääkö se, ja pidin jutun tosi salassa, ainoastaan yksi ystäväni tiesi.

No ei hyväksikäytöksi voi laskea, mutta vähän kyseenalaiseksi touhuksi miehen puolelta kuitenkin.. Hän johdatteli sinua ja käytti asemaansa hyväkseen. Kymmenen vuoden ikäero on teini-ikäiselle mun mielestä aika huikea.

Lapsellinen 25-26-vuotias (sen olen myöhemmin tajunnut) ja ikäistään kypsempi 16 v...

Mulla on ollut muitakin itseäni vanhempia poikaystäviä, esim. kun olin 20, seurustelin 27-vuotiaan kanssa, hänen jälkeensä itseäni 12 v vanhemman kanssa... Naimisiin menin kuitenkin 2 v itseäni vanhemman kanssa.

No, on se sen verran kyseenalaista munkin mielestä, että omien tyttöjen toivon kuitenkin teini-iässä seurustelevan ikäistensä kanssa.

Yhteistyössä