Hyvät palstanaiset.Kysymys kuuluu on mieheni epärehellinen mulkero vai olenko itse vainoharhainen

  • Viestiketjun aloittaja mitäteen.
  • Ensimmäinen viesti
mitäteen.
Olemme olleet suhteessamme vajaan vuoden ja kaikilla suhteen osa-alueilla on mennyt loistavasti tähän asti.Yhteenmuutosta ollaan puhuttu ja kaikki on tuntunut olevan kohdillaan.Hän vannoo rakkauttaan ja kaikkea mitä nainen voi toivoa parisuhteella rakkautta,luottamusta,rehellisyyttä,tasa-arvoa,kunnioitusta ja toisen ihmisen arvostusta.MUTTA nyt on selvisi,että hän on puhelinyhteydessä exänsä kanssa,nainen soitti ja hän ei vastannu minun läsnäollessa,joka herätti minussa ikävän puolen esiin.ja käsi sydämellä mies on vannonut ettei ole tekemisissä..??Nyt naiset haluaisin teiltä mielepidettä,miten te reagoisitte...??ps.miehellä on edellisissä suhteissä ollut jotain pettämiskuviota,joten olenko joutunut "vanhan koiran" uhriksi..????
 
Aino*
eihän siinä sinänsä mitään pahaa ole vaikka eksänsä kans joskus jutteleekin mutta kyllä mun mielestä ne puhelut voi puhua ihan siinä nykyisen avokkaan vieressä...
Tiedätkö että hän on aiemmissa suhteissa pettänyt?
 
Aino*
siinä on varmaan ollut joku syy miksi on salasuhdetta pitäny yllä...?
mutta ei siinä niin tarvitse sun kanssa käydä. Otappa asia miehen kanssa ihan reilusti miehes kanssa puheeksi...
 
Kepsis
miksi hitossa se edes suunnittelisi saman katon alle muuttamista jos sillä olisi oikeasti muita kuvioita? se saman katon alla eläminenhän automaattisesti vaikeuttaa sitä oletettua "auervaara touhua". Tai sitten se mies on vaan hyvin yksinkertainen tapaus, sen sinä varmaan itse osaat arvioida.
 
Olen enemmän realisti kuin haihattelija. Ensinnäkin minusta sillä, vannooko mies rakkautta tms. asioita, ei ole mitään merkitystä. Vain teoilla on merkitystä. Ylenmääräinen vannominen on itse asiassa tosi epäilyttävää.

Joku puhelimeen vastaamattomuus ja siihen liittyvä epärehellisyys voi tuntua pieneltä asialta. Valitettavasti se on kuitenkin juuri niitä pieniä tekoja, jotka kertovat konkreettisesti mikä mies on miehiään.

Jos miehen taustalla vielä on pettämistä, niin itse en ainakaan olisi niin omahyväinen, että olettaisin miehen juuri miun kanssani lopettavan sellaiset puuhat.

Seurustelisin vielä aika pitkään ennen kuin muuttaisin hänen kanssaan yhteen - tai voi olla, että en enää edes seurustelisi.
 
Mua on niin monesti ja taitavasti petetty aikoinaan, etten luottais keneenkään, joka on joskus pettänyt. Erityisesti en sietäisi salailua. Voi tietysti ollakkin ihan viaton yhteydenotto, mutta.. miks ei voinut puhua sun aikana?
 
aapeen kertomuksen perusteella haiskahtaa että miehelää ei ehkä olis puhtaita jauhoja pussissa

noin yleisenä kommenttina sanoisin, että pettäminen on elämäntapakysymys ja tuppaa toistumaan niillä jotka sitä ylipäätään harrastavat
 
  • Tykkää
Reactions: ohukainen
ap...
salailu tuntuu tässä ehkä pahimmalta,nyt mietein nostanko kissan pöydälle heti vai jäänkö seuraamaan "salaa" mitä toimintaa mies harrastaa...???oliko kerta yheydenotto vai onko jatkuvaa...??
 
hetimullekaikkitännenyt
salailu tuntuu tässä ehkä pahimmalta,nyt mietein nostanko kissan pöydälle heti vai jäänkö seuraamaan "salaa" mitä toimintaa mies harrastaa...???oliko kerta yheydenotto vai onko jatkuvaa...??
Jos salailu tuntuu pahimmalta niin miten voit edes harkita toimivasi "salaa"? Kysy äijältäsi suoraan mitä peliä se oikein pelaa. Jos ei myönnä valhettaan ja tunnusta virhettään vaan yrittää kiemurrella ja selitellä itsensä ulos tilanteesta niin ei oo puhtaita jauhoja eikä munia pusseissa.
 
sanoisin näin, että kaikenlainen ihmepuljaaminen puhelimen kanssa, tai netin, sähköpostin, minkä tahansa tullessa kyseeseen, on jollain lailla epäilyttävää...
harva tyyppi sekoilee ja selittelee, kun kyseessä parhaan ystävän puhelu tai sähköposti, mutta haiskahtaa mun nenään heti epäilyttävältä, kun on kyse ihmisestä, jonka kanssa "voisi olla jotain..."
 
dgdfh
miksi hitossa se edes suunnittelisi saman katon alle muuttamista jos sillä olisi oikeasti muita kuvioita? se saman katon alla eläminenhän automaattisesti vaikeuttaa sitä oletettua "auervaara touhua". Tai sitten se mies on vaan hyvin yksinkertainen tapaus, sen sinä varmaan itse osaat arvioida.
Voi voi... oi miksi lukuisat pettäjät, narsistit, psykopaatit, ihan vaan kaikki vähääkään mulkerot tai sairaat; muuttavat jne.
 

Yhteistyössä