Hyvät palstanaiset.Kysymys kuuluu on mieheni epärehellinen mulkero vai olenko itse vainoharhainen

  • Viestiketjun aloittaja mitäteen.
  • Ensimmäinen viesti
Pelkkä mustasukkaisuuden pelkokin voi saada käyttäytymään kummallisesti. Jos on sellainen fiilis, että jonkun ei-sukulaisen heteromiehen soittaessa sekä vastaaminen että vastaamatta jättäminen olisi jotenkin omituista ja epäilyttävää, niin varmasti käyttäytyy omituisesti, jos tällainen itsellekin yllättäen soittaa. On kokemusta, tosin tilanne on muutenkin ollut erilainen kuin ap:lla.
 
"pettynyt"
Liikeelä näytää olevan tota exiin sekoilua... Haukutaan exsä vannotaan ,ettei tekkemisissä ,kun lapsen takia .....4kk aivan ihanaa ,, tutustumista perheeseen äiti, veljet tytär.... parasta kuulemma mitä hänellä ollut ...suunniteltiin jo asunnon ostoakin ,yhteistä kihloja ...Piti minua vähän hölmönä ,kun joskus epäilyä exän suhteen heiti.... Jotenkin kait vaistosin ,ettei kaikki normia.....päivittäin öisin yhdessä .ettei kyllä voinut fyysdistä kontaktia exäänsä pitää....Kun me yhdessä sitten tuloi se eka ilta ,kun halus poikien kanssa saunomaan....kaikki piti olla kunnossa ei epåilkyäkään ja aloin tosissani luottamaan kumppaniini ... se että mut esitelty kaverit, sukulaiset ja jo arkeakin vietettin .alkoi olla sitä luokkaa ,että luotto oli....Sitten pe yhdessä ja la kavereiden kanssa ja yöllä exsä soittaa neljältä aamuyöstä ,että ovat yhdessä.....Nyt useaampia viikkoja mennyt ja en saanut ,kun yhden pahoittelervan textarin ...Mutta uskon kuitenkin .että alkoholi sai aikaan toiminnan ,mutta se ai helpota yhtään ,et olin todella tosissani....Ja, sitä ihmettelen minkälainen ihminen heitää sen kaiken yhden yön jutun takia menemään? Koska niin naivi en ole ja ikääkin jo ,että kaikki toiminnat jutut mitä tehtiin ei voinut huijausta olla.....Et , tällästä.... Mutta kuka nyt loppupeleissä kenestäkään takuuseen menee ja toista täydellisesti tuntee... Onhan näitä tapauksia....Mu
tta kaikille saman kokeneille jaksamisia... Kyllä tämä tästä ,mutta ainahan se arvet jätää ja tuottamusta nakertaaa..:)
 

Yhteistyössä