vieras
Mitkä lasten hansikkaat pitävät oikeasti kädet lämpöisenä? Siis pienestä lapsesta kysymys. Nyt on ollut Lassien hansikkaita ja kädet ovat kylmät..ei ole kivaa.
Miraakkeli myy ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Missä kaupoissa Ruskovillaa myydään? Tampereella.
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:RASAVIL!! :attn: 2. rukkasen tytöllä menossa, eikä koskaan ole kylmät kädet, vaikka rukkasten ulkopinta olis kuinka märkä!
Ääh, no niitä mä just tarkoitin. En vain nyt tajunnut, että asia on eri.. Siis joo, rukkaset tottakai lapsella on ollutkin. Mutta ei kun siis vaan ostamaan kunnon villalapasia alle. Tai sitten päädyn Rasavil-rukkasiin. Pitää katsella. Nyt vaan ei enää ehdi kauppaan muuta kuin lauantaina..mutta jospa sitä nyt sitten pärjäisi siihen asti...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hanki nyt ensialkuun rukkaset, hansikkaat ovat aina kylmemmät.
hanskat on rukkaset!!! Sormikas ja Hansikas on eri asia. Hansikas on sama asia kuin rukkaset mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ääh, no niitä mä just tarkoitin. En vain nyt tajunnut, että asia on eri.. Siis joo, rukkaset tottakai lapsella on ollutkin. Mutta ei kun siis vaan ostamaan kunnon villalapasia alle. Tai sitten päädyn Rasavil-rukkasiin. Pitää katsella. Nyt vaan ei enää ehdi kauppaan muuta kuin lauantaina..mutta jospa sitä nyt sitten pärjäisi siihen asti...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hanki nyt ensialkuun rukkaset, hansikkaat ovat aina kylmemmät.