Hyvät lasten hansikkaat?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mitkä lasten hansikkaat pitävät oikeasti kädet lämpöisenä? Siis pienestä lapsesta kysymys. Nyt on ollut Lassien hansikkaita ja kädet ovat kylmät..ei ole kivaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hanki nyt ensialkuun rukkaset, hansikkaat ovat aina kylmemmät.
Ääh, no niitä mä just tarkoitin. En vain nyt tajunnut, että asia on eri.. :D Siis joo, rukkaset tottakai lapsella on ollutkin. Mutta ei kun siis vaan ostamaan kunnon villalapasia alle. Tai sitten päädyn Rasavil-rukkasiin. Pitää katsella. Nyt vaan ei enää ehdi kauppaan muuta kuin lauantaina..mutta jospa sitä nyt sitten pärjäisi siihen asti...
 
Musta tuo on kamala yhdistelmä, jos rukkasten alle pitää työntää vielä lapaset, vaikka kuinkakin olisi ohuet. Laitapa itse, on pikkusen hankala ottaa mitään käteen, ja niin paksuilla hanskoilla lapsen pitäis vielä ulkona leikkiä...
 
ä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hanki nyt ensialkuun rukkaset, hansikkaat ovat aina kylmemmät.
Ääh, no niitä mä just tarkoitin. En vain nyt tajunnut, että asia on eri.. :D Siis joo, rukkaset tottakai lapsella on ollutkin. Mutta ei kun siis vaan ostamaan kunnon villalapasia alle. Tai sitten päädyn Rasavil-rukkasiin. Pitää katsella. Nyt vaan ei enää ehdi kauppaan muuta kuin lauantaina..mutta jospa sitä nyt sitten pärjäisi siihen asti...
hanskat on rukkaset!!! Sormikas ja Hansikas on eri asia. Hansikas on sama asia kuin rukkaset mun mielestä.
 
meillä kans
tytöllä lassien rukkaset ja alle täytyy aina laittaa villaset tms lapaset ettei olisi kylmät kädet. Lisäksi ei anna laittaa peukkua peukun paikalle kun ollaan kotona (hoidossa antaa laittaa) niin on kyllä tönkköäkin tönkömpi yhtälö:(
Pitäsköhän meidänkin koittaa vaikka tuota jonathania vai oisko muita hyviä merkkejä.
 

Yhteistyössä