Hyvät imetysliivit?

Eli kokeilin ekaa kertaa triumphin-imetyliivejä ja ne oli ihan kauheet kangas palat :eek: ! Tissit näytti ku torpeedoilta ja törröttivät järkyttävästi :LOL: eli mistä löytää, vai löytääkö ollenkaa, sellaiset imetysliivit joissa ees vähän toppausta kupeissa et tissit näyttäs ees siedettäviltä :/ oon tottunu käyttää push up-liivejä jotka muotoilee rinnat kauniin pyöreiks ( en siis tykkää yhtään ku normisti nää on tämmöset törö tissit..heh ) ni joudunko kulkee koko imetysajan tissit törröllä :headwall: vai löytyykö jostain semmosii liivejä joissa ees jotai ryhtii? En eti mitää super push uppeja, vaan ees jotain siedettäviä liivejä joita tämmöset pienirintasetkin voi käyttää =)

Tyty ja Kitku 29+2
 
Itse ostin juuri ne torpedoiksi tissit tekevät imetysliivit ku jotkut oli vaan pakko ostaa.
Pienen käytön ja parin pesun jälkeen liiveistä tuli sitten kuitenkin oikein kivan muotoiset (kai ne jotanki muotoutui tissien mukaan) :)

*muoks* triumphilla on myös topattuje liivejä, joita saa ihan prismoista :) ne on jo aluksi vähän paremman malliset ku ne ohuet...
 
Talvicci googlettamalla löytyy muitakii ku kangas riepuja :D semmosii ihan tyylikkäitäkii..hitto ku en linkkejä muista ulkoo.. eilen tilasin semmoset oikeen näköset rintsikat jotka kuitenki imetys malliset =) http://www.omppulinna.com/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Omppu/Categories/Imetys tossa noi ylimmät mallit.. :whistle: oli miun mielestä nätit..tosin nyt pelottaa et otinko oikeen kokoset :/
 
Itse huomasin esikon odostuksessa saman ongelman, kun ostin H&M:tä imetysliivit, sellaiset puuvillaiet ja aika mitäänsanomattomat...näyttivät silloin ennen synnytystä HIRVEILTÄ!!!

MUTTA!
Kun poika oli syntynyt ja maito sitten nousi rintoihin, ei mitään ryhtiä niihin tarvinnut hakea liiveistä...olivat sellaiset kuin ylitäydet silikonirinnat (ajattele p**no leffojen naiset ) Ja yhtäkkiä ne liivit olivatkin kuin taivaan lahja...itse olin myös hankkinut sellaiset, joka vähän ryhdittävät rintoja, mutta toimivat siis raskausaikana...ei toivoakaan, että olisin kyennyt niitä maitorintaisena käyttämään, meinasi sen kerran tulla itku :ashamed:

Joten suosittelen jättää itse imetysliivien oston varsin myöhäiseksi ja ostaa mielummin raskauden ajalle passeleita liivejä...

Ja muutenkin, kun rinnat täyttyvät maidosta ja vaikka olisikin liivinsuojat, niin yllättävän monasti, se maito vain jostain pääsee kastelemaan osan liiveistä ja ne on vaihdettava mahdollisimman nopeaan tai menevät ihan koppuraksi, joten kovin kummoisesti niitä ei ehdi edes pitämään saatikka ihastelemaan :D
 
Kiitti paapelo =) en ookkaa ajatellu sitä asiaa noin..vaikee uskoo et nää pikkuset ruttupussit viel turpois tästä :LOL: eli ehkä mie ostan sitte iha viimisilläni jotkut imetyliivit, ku tosiaan mietinki tota et näinköhä noi miu tilaamat liivit on sitten sopivat ku rupeen imettää.. :/ noh käytän sitten niitä jo nyt =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Kiitti paapelo =) en ookkaa ajatellu sitä asiaa noin..vaikee uskoo et nää pikkuset ruttupussit viel turpois tästä :LOL: eli ehkä mie ostan sitte iha viimisilläni jotkut imetyliivit, ku tosiaan mietinki tota et näinköhä noi miu tilaamat liivit on sitten sopivat ku rupeen imettää.. :/ noh käytän sitten niitä jo nyt =)

Usko pois, kyllä ne turpoo :LOL: , mulla oli ennen esikoista A-kuppia ja bush uppeja olen vallan käyttänyt, mutta esikoista imettäessä mulla oli oikein pulleat rinnat (siis just näytti p**no leffan silikonirinnoilta. :LOL:

Kannattaa vaikka ostaa 1-2 ennen synnytystä ja sit tarvittaessa lisää, kun näet, miksi ne rinnat turpoaa. Ja yksi, mikä kannattaa ostaa myös etukäteen on rintapumppu - se oli ihan kamalaa, kun maito nousi ja rinnat oli kuin jalkapallot!
 
Juuri näin :D

Itsellä oli B kupit ennen esikoisen syntymää ja normaali rintsikoiden koossa sitten tarvitsinkin D kuppeja, jotta ne melonit sai mahtumaan :LOL: En olisi kuunaan päivänä sitä uskonut vaikka ketä olisi sanonut :D

Ja ehdottomasti rintapumppu kannattaa hankkia. Itse tarvitsin sitä ensimmäisinä viikkoina, kun maidontuotanto ei ollut vielä tasaantunut kunnolla ja sitä vaan suihkusi. Ei tarvinnut kuin katsoa kuvaa pojasta tai kuulla pikku inahdus ja suihkuvirta oli alkanut :LOL:
 
AAM
svegmarkin impparit täällä ja hyvät on.. tosin ulkonäkö on mitä tissiliivimäisin ja suht tukeva mutta sovittamisen arvoiset.. lindexistä hankin ja kahdet vielä.. D90 kokoa ennen olis siro B75 :ashamed: jännä tuo ympärysmitta kun ei sit palautunutkaan imetyksen jälkeen takas raskautta ennen oleviin lukemiin..
 
Itse tykkäsin alkuun käyttää carriwellin sellaisia pehmeitä ja joustavampia liivejä, ne ei painanut tai puritanut kun alkuun rinnat oli niin pinkeet ja arat.Käytän niitä vieläkin kotosalla ,mutta ovat niin ohuet että liivisuojat näkyy läpi ym. eikä riittävän tukevat mun makuun että lähtisin ne päällä liikenteeseen...

vaikka mullakin rinnat nyt siitä 75b stä muuttuneet 85dd, niin silti kaipasin tukevampaa ja vahvempikankaisia liivejä, lindexin svegmark liivit oli mun mielestä parhaat mitä oon löytänyt :) öisin tykkään käyttää sellaisia carriwellin verkkomaisia toppeja, pitää liivinsuojat paikallaan, mutta on mukavan kevyet nukkumiseen....
 

Yhteistyössä