❤️ Hyvän tuulen tupa ❤️

Suosittelisitteko jotakin hyvää luettavaa!🤩

Ei mitään raskasta ja mielellään joku sellainen mikä pitää niin hyvin otteessaan, että tulee tyyliin hermostus kun se on loppu.😊

Ajattelin hamstrata joululomalle paaaaljon lukemista.
Vähän hyvää likööriä ja hyvä kirja on erittäin ❤.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Suosittelisitteko jotakin hyvää luettavaa!🤩

Ei mitään raskasta ja mielellään joku sellainen mikä pitää niin hyvin otteessaan, että tulee tyyliin hermostus kun se on loppu.😊

Ajattelin hamstrata joululomalle paaaaljon lukemista.
Vähän hyvää likööriä ja hyvä kirja on erittäin ❤.
rajaseuvvuin eevertti, on puolen tusinaa hyvää kirjaa

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Suosittelisitteko jotakin hyvää luettavaa!

Ei mitään raskasta ja mielellään joku sellainen mikä pitää niin hyvin otteessaan, että tulee tyyliin hermostus kun se on loppu.

Ajattelin hamstrata joululomalle paaaaljon lukemista.
Vähän hyvää likööriä ja hyvä kirja on erittäin .
Wilbur Smithillä löytyy hyvää luettavaa, en osaa eritellä niitä kun tykkään kaikista.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Suosittelisitteko jotakin hyvää luettavaa!🤩

Ei mitään raskasta ja mielellään joku sellainen mikä pitää niin hyvin otteessaan, että tulee tyyliin hermostus kun se on loppu.😊

Ajattelin hamstrata joululomalle paaaaljon lukemista.
Vähän hyvää likööriä ja hyvä kirja on erittäin ❤.
Tuulen Viemää. Varaa seuraava vuorokausi kalenterista vapaaksi. :)
 
Suosittelisitteko jotakin hyvää luettavaa!

Ei mitään raskasta ja mielellään joku sellainen mikä pitää niin hyvin otteessaan, että tulee tyyliin hermostus kun se on loppu.

Ajattelin hamstrata joululomalle paaaaljon lukemista.
Vähän hyvää likööriä ja hyvä kirja on erittäin .
Niin ja mun kestosuosikit: Alex Haley-Juuret sekä Victor Hugo-Kurjat kannattaa myös lukasta, erittäin mukaansa tempaavia kertomuksia.
Luolakarhunklaani sarja oli myös hyvä, kotimaisista suosittelen Päätalon Kallen Iijoki sarjaa. 👌
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Kais ja Lispetti
Höh. Ellulla on hienoissa vuosikertakansioissa MV:n vuosikerrat 2000-2008, "Tue lastasi uusnat*ksi", "Mein Kampf -Odinin tie".

Korkeakirjallisuutta!
Meiltäkin lötyy!🧐
Tuohan nyt kuuluu ihan yleissivistykseen.🤩

Hyvänä lisänä meiltä löytyy Magneettimedian, Partesaani.com:n, ylilaudan ja hommafoorumim tuotantoa äänikirjoina. Näitä on lasten helppo kuunnella iltaisin nukkumaan mennessään.😁
 
Meiltäkin lötyy!🧐
Tuohan nyt kuuluu ihan yleissivistykseen.🤩

Hyvänä lisänä meiltä löytyy Magneettimedian, Partesaani.com:n, ylilaudan ja hommafoorumim tuotantoa äänikirjoina. Näitä on lasten helppo kuunnella iltaisin nukkumaan mennessään.😁
Hyvä, nämä kuuluu löytyä jokaisen itseäänkunnioittavan naisupseerin valikoimista!
Mä oon meinannu ehdottaa sulle jo, että jos sun muksut jättäis sen lätkänpeluun, se kun harmillisesti vie aikaa Ylilaudan seuraamiselta. :)
 
Hyvä, nämä kuuluu löytyä jokaisen itseäänkunnioittavan naisupseerin valikoimista!
Mä oon meinannu ehdottaa sulle jo, että jos sun muksut jättäis sen lätkänpeluun, se kun harmillisesti vie aikaa Ylilaudan seuraamiselta.
No se vaara on aina olemassa, että ei näistä saa millään jääkiekolla leivottua kunnon pikku rasisteja, hitlereitä ja putlereita!😁
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja Elena777
vierailija
QUOTE="Lispetti, post: 33892788, member: 124371"]
Jotkut kirjat voi vaan lukea aina uudelleen ja uudelleen.
[/QUOTE]
tuosta tuli mieleen tuo, kun aloitin alusta sama tien kun olin päässyt loppuun💫
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Ja vaikka et kauhusta niin välitä niin silti suosittelen Kingin koko tuotantoa
Niin ja jos haluat lukea aivot narikkaan tuotantoa niin sitte J.K. Rowlingin Harry Potterit
Nääkin on luettu useasti, mutta niin luetaan jatkossakin.❤

Oon kyllä ihan suunnattoman paljon HP-fani. Leffatkin kelpaa!❤

Kingiltä mulla on Cujo just menossa.
Kauhua voi joskus lukea, mutta en voi katsoa, ellen ole miehen kainalossa. Ja mies saa varautua tulemaan vessatauoilla mukaani.🥴
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
QUOTE="Lispetti, post: 33892788, member: 124371"]
Jotkut kirjat voi vaan lukea aina uudelleen ja uudelleen.
tuosta tuli mieleen tuo, kun aloitin alusta sama tien kun olin päässyt loppuun
[/QUOTE]



Kiitos! Tuo on luettava!
Hotakainen on kyllä niiin taitava!

Tässähän on kertynyt jo monia kirjoja luettavaksi, tänks kaikille!❤
 
Nääkin on luettu useasti, mutta niin luetaan jatkossakin.

Oon kyllä ihan suunnattoman paljon HP-fani. Leffatkin kelpaa!

Kingiltä mulla on Cujo just menossa.
Kauhua voi joskus lukea, mutta en voi katsoa, ellen ole miehen kainalossa. Ja mies saa varautua tulemaan vessatauoilla mukaani.
Mulle Kingin Uinu Uinu lemmikkini sai aikaan sen etten uskaltanut pahemmin yöaikaan käydä vessassa😑
Pottereita voi lukea ripiittinä ja samalla katella elokuviakin, vitos lehva oli hienoinen pettymys, koska siitä oli jätetty ihan liikaa pois kaikkea puhumattakaan siitä, että Sirius Musta kuoli🤨
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Lispetti
Mulle Kingin Uinu Uinu lemmikkini sai aikaan sen etten uskaltanut pahemmin yöaikaan käydä vessassa
Pottereita voi lukea ripiittinä ja samalla katella elokuviakin, vitos lehva oli hienoinen pettymys, koska siitä oli jätetty ihan liikaa pois kaikkea puhumattakaan siitä, että Sirius Musta kuoli
UUL on Kingin paras! Edes Hohto ei vedä vertoja.
Elokuvana en ole tosin monesti viitsinyt katsoa!🙀
Mä rakastan HP-elokuvista eniten ykköstä ja kakkosta kun ne ei ole niin synkkiä.❤
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä