❤️ Hyvän tuulen tupa ❤️

Muistan hämärästi Naisen elämää palstan Tuulentupa-ketjun.
Olen Martan tarina-kirjan lukemisessa viimeisillä lehdillä.
Suomen historia on raskasta luettavaa.
Tuntuu kuin olisin lapsuuskodissani kuuntelemassa edesmenneiden vanhempieni tarinoita.
Ollaan onnellisia nykymaailmasta.
Netti voi olla lämmin tupa, jossa kaikki otetaan avosylin vastaan.
Lukeminen kannattaa sanoi aikoinaan J.D. Istuen tismalleen samanlaisessa lukutuolissa missä minä nyt istun.
Lukekaa ja kirjoittakaa elämästä ja asioista.
Toimittajat ja kirjailijat selaavat näitä palstoja ainakin silloin tällöin.
En muista tuo nimistä ketjua, mutta tarkoitin ketjua, joka oli Ihmissuhteet- osiossa ja jonka nimi oli Jutteletko.
Vakikirjoittajat nimittivät sitä Tarinatuvaksi tai vain Tuvaksi.
Ketju ehti viidentoista vuoden ikään ennenkuin tuli tämä viimeinen muutos ja koko se valtava tekstimäärä katosi johonkin. Itse kirjoittelin tuohon ketjuun reilun kymmenen vuotta.
 
Suosittelisitteko jotakin hyvää luettavaa!

Ei mitään raskasta ja mielellään joku sellainen mikä pitää niin hyvin otteessaan, että tulee tyyliin hermostus kun se on loppu.

Ajattelin hamstrata joululomalle paaaaljon lukemista.
Vähän hyvää likööriä ja hyvä kirja on erittäin .
No sanotaan vaikka aluksi Volter kilven Pitäjän pieninpiä ja Alastalon salissa. myös Sillanpään tuotanto. Ja tietysti Linnan tuotanto. Sen voi hyvin aloittaa fiilistelemällä hänen elämänkertakirjaansa Panu Rajalan Päivä on tehnyt kierroksensa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja ruuttis
vierailija
En muista tuo nimistä ketjua, mutta tarkoitin ketjua, joka oli Ihmissuhteet- osiossa ja jonka nimi oli Jutteletko.
Vakikirjoittajat nimittivät sitä Tarinatuvaksi tai vain Tuvaksi.
Ketju ehti viidentoista vuoden ikään ennenkuin tuli tämä viimeinen muutos ja koko se valtava tekstimäärä katosi johonkin. Itse kirjoittelin tuohon ketjuun reilun kymmenen vuotta.
Ehkä puhumme samasta ketjusta.
Anopit hoi! ketjuun kirjoittelin murteella.
Siihen aikaan en vielä ollut anoppi.
Minua ei harmita Annan keskustelujen alasajo. Kaikki tässä maailmassa uudistuu.
 
Ehkä puhumme samasta ketjusta.
Anopit hoi! ketjuun kirjoittelin murteella.
Siihen aikaan en vielä ollut anoppi.
Minua ei harmita Annan keskustelujen alasajo. Kaikki tässä maailmassa uudistuu.
Tarkoittamassani ketjussa ei kukaan kirjoittanut murteella. Sensijaan +50- osiossa oli ainakin yksi murreketju. Siellä oli sellaisia nikkejä kuin Nuorin sisar, Lounane, ja Vm 47, muistaakseni. itse kirjoitin tuohon ketjuun Turvennuija- nikillä.
 
Lispetille vielä 2 kirjailijaa, nimittäin jos tykkäät venäläisestä kirjallisuudesta niin kannattaa tutustua Tolstoin tuotantoon. Anna Kareninan luin jo teininä😘

Jos seikkailu maistuu niin suosittelen Edgar Rice Burroughsia, kirjoitti kaikki Tarzan kirjat🤗🤗
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lispetille vielä 2 kirjailijaa, nimittäin jos tykkäät venäläisestä kirjallisuudesta niin kannattaa tutustua Tolstoin tuotantoon. Anna Kareninan luin jo teininä

Jos seikkailu maistuu niin suosittelen Edgar Rice Burroughsia, kirjoitti kaikki Tarzan kirjat
Tolstoi kahlattu/ oopperassakin.

Tarzan ei mee. Paitti mustavalkoisena veispyllerin kanssa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei mitään ihmeellistä. Se kirja on vain mielestäni erittäin luettava. Mä olen ostanut sen kirjan 5-6 mun kaverille luettavaksi.
Pitäis kattoo jos löytyy Suomesta ja saa olla lontooksikin, mistä se kertoikaan?
mää oon lukenu kaikki Tarzanit mutta se oli silloin kun olin alle 10v
Oothan sä vieläkin, ainakin melkein🤓
mää kans.
Jaa poika😬
 

Yhteistyössä