Hyväksyisitkö, jos 22-vuotias tyttäresi alkaisi seurustella 34-vuotiaan miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja 1+1=2
  • Ensimmäinen viesti
***
Mun tytär on vasta 17v joten en tiedä, mutta kun siskoni oli 23v ja alkoi seurustelemaan miehensä kanssa joka oli 34v, ei mun tietääkseni mun vanhemmat mitään sanoneet. Eikä se ollut mustakaan outoa, olin itse kuitenkin jo kolmekymppinen minäkin. Ja erittäin sopivan miehen itselleen löysikin. :)
 
Ken guru
Juu, jokainen tehköön aikuisiällä lain puitteissa mitä haluaa. Mutta se vituttaisi jos lapseni seurustelisi rikollisen, pedarin, alkoholistin tai narkkarin kanssa. Siltikään ei olisi minun hyväksyttävissä nämä.
 
dfdf
Aikuinen ihminen saa päättää ihan itse, kenen kanssa seurustelee. Ei ole minun asiani puuttua siihen millään tavalla. Tietenkin yritän kasvattaa tyttäreni niin, että valitsee häntä arvostavan ja kunnioittavan, tasa-arvoiseen parisuhteeseen kykenevän miehen.
 
"tytär"
Mä aloin 18v:nä seurusteleen 28v miehen kanssa, kummankin vanhemmille ihan ok. Nyt ikää 23 ja 33. Lisäksi meikäläisen masussa 31+5. En pidä tuota ikäeroa minään muuna kuin numeroita se vain on.
 

Yhteistyössä