Mulla ekassa synnytyksessä spinaali ja tokassa kohdunkaulakanavan puudute. Molemmat mulla toimivia. Vaikkakin tossa tokassa aukesin niin vauhdilla, ettei sitä pystytty laittaan kuin toiselle puolelle, kun sitten olin täysin aukiAlkuperäinen kirjoittaja baby2003:toista menossa synnyttämään eka synnytys oli 17tuntia ja sain epiduraalin mutta jos sitä ei sais niin mitä muita hyviä =) ?
Sen muistan hämärästiAlkuperäinen kirjoittaja Tohtori Lecter:Ilokaasu. Kunhan sitä kiskoo kunnolla, riittävän paljon ja oikeaan aikaan, se on yllättävän tehokasta.
Hae lämmintä selkään niin se helpottaa. Ja onnea matkaan :wave: dbAlkuperäinen kirjoittaja baby2003:Ihanaa kun jaksatte vastailla =)
selkää meinaan nyt just polttelee..niin ihan sillä kyselen et kerkee vielä
Juu,olisin minä ensimäisessä synnytyksessäni halunnut vaikka molemmat,siinä vaiheessa vaan kun anestesialääkäri tuli,pahoitteli kätilö turhaa käyntiä..Alkuperäinen kirjoittaja molemmat:siis jopa ihmettelen, että miksi kaikki eivät halua molempia puudutuksia. epiduraali vie pahimmat avautumiskivut, mutta ei yleensä vaikuta ponnistamiseen. spinaali oli unelma ponnistamisessa, mutta ponnistamisen tarve jäi. terve ja elinvoimainen 9pisteen tyttö syntyi.
niin ja autto kovastikin ilokaasua ei tarvittu enään sen jälkeen. Kätilö sano että sillä hetkellä päivystävänä lääkärinä oli se joka osaa laittaa sen kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eka meni ihan ilokaasulla. Toka eka ilokaasua mut oli rajut supistukset ja tuli taukoomati vesien menon jälkeen heti. Vajaa tunti ennen laitettiin kohdunkaulanpuudutus ja silloin olin auki vain 4 kun alettiin laittaan sitä ja kun oli laittanut olin auki 5cm ja tyttö synty vajaa tunti ton laiton jälkeen.
No ei tässä ehkä vielä kuitenkaan tositoimiin päästä :/Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:Hae lämmintä selkään niin se helpottaa. Ja onnea matkaan :wave: dbAlkuperäinen kirjoittaja baby2003:Ihanaa kun jaksatte vastailla =)
selkää meinaan nyt just polttelee..niin ihan sillä kyselen et kerkee vielä