Hyvä sydän kerhosta...

Kun minut siis oli erotettu ks kerhosta, luultavasti kai kun en ole siellä käynyt mutta en enää edes löydäkoko kerhoja mistään ja hyvä sydän minulla mielestäni edelleen on... :ashamed:

Niin siis voiko joku neuvoa missä ne kerhot on ja siis onko minut nyt poistettu siitä syystä vai onko joku sitä mieltä että sydämeni on jäätynyt...? :whistle:
 
Mä olen käsitänyt, että perustajat lopettaa tuon hyvä sydän kerhon, koska ovat laittaneet (?) pystyyn uuden samaa tarkoitusta ajavan kerhon nimellä Pidetän huolta.

Kerhon perustajat toki koratkoon tieto virheeni.
 
Keittiönoita
Mä olen tässä illan mittään vastaillut asiaa koskeviin y-viesteihin. Ikävä kyllä sitä erottamiseen liittyvää viestiä ei voinut mitenkään muokata enkä jaksanut ruveta miltei sadalle ihmiselle kirjoittamaan erikseen y-vistiä.

Juttu on siis se, että HYVÄ SYDÄN -kerho lakkautettiin jo jokin aika sitten ja tilalle perustettiin Pidetään huolta -kerho. Jälkimmäisen ideologia on täsmälleen sama kuin edellisenkin. Syynä uuden kerhon perustamiseen oli se, että mun resurssini nyt vaan eivät riittäneet yksin kerhon pyörittämiseen. Kerhon perustajuutta ei kuitenkaan - muka - ylläpidon mukaan voinut siirtää kenellekään toisellekaan. Joten tein uuden nikin välitetään toisistamme ja sillä nikillä perustin Pidetään huolta -kerhon. Tämän nikin tunnukset ovat mun lisäkseni 4:llä muulla kerholaisella, joten en ole enää ainoa, joka kerhoa voi pyörittää.

Te, jotka eilen saitte sen y-viestin ja haluatte kuulua uuteen kerhoon, olkaa ystävällisiä ja laittakaa yytä nikille välitetään toisistamme. Älkää mulle, koska mun lootani tursuaa jo muutenkin yli äyräiden. Kirjaudun kohta ko nikillä sisään ja kirjoitan tähän ketjuun, niin saatte laitettua yytä salasanan saamiseksi.
 

Yhteistyössä