KoleaQ Aktiivinen jäsen 13.04.2008 2 781 0 36 20.06.2008 #1 Muistakaa pitää huoli itsestänne ja toisistanne, niin "nähdään" vielä jussin jälkeenkin! :hug: :wave:
Muistakaa pitää huoli itsestänne ja toisistanne, niin "nähdään" vielä jussin jälkeenkin! :hug: :wave:
N naurunappi Jäsen 07.06.2008 95 0 6 20.06.2008 #2 Kiitos samoin :hug: ..juhannusruusuja sinulle :flower: :wave:
Tallu - Aktiivinen jäsen 01.09.2004 31 123 2 36 20.06.2008 #5 Hyvää yötä, pakko on nyt lähteä nukkumaan :wave: