V vierailija Vieras 08.06.2017 #1 Kuuntelin juuri koko Radioheadin tuotannon ja jäi vähän tyhjä olo. Haluaisin lisää hyvää musiikkia. Kaikki genret käy kuhan ei ole emopaskaa tai jotain suomalaista poppia
Kuuntelin juuri koko Radioheadin tuotannon ja jäi vähän tyhjä olo. Haluaisin lisää hyvää musiikkia. Kaikki genret käy kuhan ei ole emopaskaa tai jotain suomalaista poppia