"Hyvää isänpäivää, siinä on kello".. :D

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
Niin isänpäivänä tuli radiosta juttuja lahjoista ja joku muistaakseni 5-vuotiastyttö oli tivannut äidiltä ja muilta että mitä isälle ostetussa paketissa oli. No lopulta olivat sitten kertoneet tytölle, että kellohan siellä paketissa on. Isänpäivän aamuna tyttö sitten oli ojentanut paketin isälle ja tokaissut "Hyvää isänpäivää, siinä on kello!" :laugh:

Mutta asiaan, aikuisten keskenhän lahjat ei ole niin tärkeitä. Mutta musta lahjoissa on kuitenkin hauskinta just se että kun saat jonkun paketin ja et tiedä mitä siellä on. Siis vaikka siellä olisi kahden euron hiusharja niin ihan sama, on kiva jännittää, aukasta se ja yllättyä sen sisällöstä. Just tuon samaisen syyn takia itse ostettu lahja ei ole niin hauska, kun sen tietää. Musta se yllätys ja jännitys on jo puolet sitä lahjaa.

Mies sai tänään postissa tädiltää paketin. Sellaisen pehmustetun kirjekuoren sisällä olin nätisti paketoitu paketti ja päälle teipattu postikortti nurinpäin (siis ei se kuva puoli näkyvillä ) silmät sitten heti osui siihen että siinä luki "Paketissa on punainen poolopusero..". Ei sais valittaa mutta mua vähän harmitti kun yllätys meni. Miehen puolella muutenkin tehdään noin että lahjapakettien sisältö paljastetaan etukäteen, mikä on musta vähän hassua.

Mutta en mä valita, kunhan ihmettelen. Mukavahan se on lahjoja saada, tiesi ne etukäteen tai ei. :)

Aikoinaan anoppini teki samaa.. aina paljasti kaikille mitä lahjapaketeissa on viimeistään aattona hiukan ennen pukin tuloa. Nykyään ei enää uskalla, olen sen verran tiukasti sanonut, että vaikka paskaa antaisit kauniissa käärepaperissa niin haluan että sekin on yllätys.

Yhteistyössä