Hyvä tuulen ja kosteudenpitävä takki aikuiselle (kaupunki)ulkoilukäyttöön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ragdoll"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"ragdoll"

Vieras
Vinkatkaapa hyvistä ulkoilutakeista (aikuisten). Saan kovin herkästi rintatulehduksia tällä hetkellä ja olen kuitenkin paljon esikoisen (ja vauvan) kanssa pihalla. Takin pitäisi olla laadukas ja pientä kokoa (34 tai xs). Tuntuu, että monesti koot alkavat 36 ->. Polarn O. Pyretillä on hyvä (xs-kokoinen) takki, mutta kaikille se ei sovi synnytyksen jälkeen. Itse olen sellainen mallia tikku, eikä ollenkaan muotoja...

Vinkkejä, ihanat naiset, kiitos :)

Käytössäni on Lidlistä ostettu halpistakki, joka on kosteudenpitävä ja juuri täydellinen näille koleille ja tuulisille syyskeleille. Toinen tekninen takkini on ostettu Sittarista. En muista nyt merkkiä, joku tunnettu se on. En ole huomannut mitään eroa tähän halpismalliin käyttöominaisuuksiltaan.

Urheilukauppaan , Partioaittaan tai Haloselle sieltä löytyy ns. 3in1 takkeja usealtakin valmistajalta. Kaverini ostaa aika usein lasten osastolta kokoa 164 . Ei niitä erota lastenmailleiksi jos ei tiedä .

[QUOTE="ragdoll";24801427]Kiitos vinkeistä. Täytyy ainakin katsoa nuo ratsastustakit, niistä luulisi löytyvän pientä kokoa.[/QUOTE]

Siinä on vasemmassa marginaalissa myös värihakumahdollisuus, jolla voi etsiä lempivärillä. =)

[QUOTE="mä";24801430]Urheilukauppaan , Partioaittaan tai Haloselle sieltä löytyy ns. 3in1 takkeja usealtakin valmistajalta. Kaverini ostaa aika usein lasten osastolta kokoa 164 . Ei niitä erota lastenmailleiksi jos ei tiedä .[/QUOTE]

Totta tosiaan, ei tullut tuokaan mieleen. Urheilukaupoissa ja Retkiaitassa olen jo käynyt, mutta ehkä mä olen vaan liian vaativa ja tosiaan "vääränkokoinen".

Yhteistyössä