V
vierailija
Vieras
Olisit edes vielä kerran halunnut tylyttää, että hän tuntisi olonsa mahdollisimman arvottomaksi ja mitätöidyksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole mikään sekopäätrolli. Te esiintyjät ette tajua otsikon pyhää yksinkertaisuutta.Jos G tuntee olonsa
tylytetyksi, niin voi
miettiä ja analysoida
omia törkykirjoituksiaan.
Joku lyhytpinnaisempi
olisi tehnyt Tiinà_Mikàel_
Førsbyt jo 4 kk sitten. E
Olisi vuorostasi hyvä sullekin, mutta älä huoli, hiuskaan ei putoa päästäsi.Alan olla täysin varma, että minä olen se, joka herään tästä painajaisesta ja kaikki muu haihtuu ilmaan.
Ei ole mitään "vuoroja". On vain valheellinen todellisuus.Olisi vuorostasi hyvä sullekin, mutta älä huoli, hiuskaan ei putoa päästäsi.
Sinänsä outoa etten tunne yhtään varmaa narsistia. :/
Olet mielessäni enemmän kuin arvaat.
Kutsutaan etiäiseksi. Tiedän tunteen.On tämäkin juurevaa realismia. Tiedän hänen olemassaolon, mutta en ole koskaan tavannut häntä. Minkä ihminen kykenee kuvittelemaan... Noh.
Montakin kertaa. Olen vain nukahtanut uudestaan aina kylmien vesiämpärillisten jälkeen.Kukaan täällä ei ole niin todellinen, että olisi herännyt.
Mulla on tosi hyvä idea tuohon mutta sitä varten sun pitää tulla vähän lähemmäksi. Hakkeroin tehokkaasti vain metrin etäisyydellä.Kerro mulle lisää siitä miten hakkeroit mut.