Hyvä tahranpoistoaine?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras äiti

Vieras
Pakko ostaa kaupasta kun tahranpoistoaine jota käytän yllättäen loppu ja se pitää tilata joten ihan heti sitä en saa. Mikä olisi hyvä? Suihkutettava tai muuten helppokäyttöinen, ei mikään semmonen litku mitä pitää kaataa tahralle kun se on mun mielestä hankalaa eli EI mikään nestemäinen pesuaine. Melkein joka paidassa on tahroja joten sen takia helppokäyttöinen. Sappisaippuaa mulla on mut se ei tehoa yhtä hyvin kun toi toinen ja se pala on hankala.

täytyy tutustua kaupan tahranpoistohyllyyn. Joskus kauan sitte käytin jotain Dr. mikälie nimistä tahranpoistoainetta jossa oli semmonen jännä sutikka päässä ja se oli ihan tehokastakin. En vaan tiedä onko semmosta enää. Täytyy varmaan tota vanish:ia koklata.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras äiti:
Pakko ostaa kaupasta kun tahranpoistoaine jota käytän yllättäen loppu ja se pitää tilata joten ihan heti sitä en saa. Mikä olisi hyvä? Suihkutettava tai muuten helppokäyttöinen, ei mikään semmonen litku mitä pitää kaataa tahralle kun se on mun mielestä hankalaa eli EI mikään nestemäinen pesuaine. Melkein joka paidassa on tahroja joten sen takia helppokäyttöinen. Sappisaippuaa mulla on mut se ei tehoa yhtä hyvin kun toi toinen ja se pala on hankala.

Sappisaippuaa saa myös nestemäisenä. Palaa en ole koskaan käyttänyt.

ihan pakko kysyä että mitä sulla on ollu? siis jos on noin hyvää :D haluun kans samaa :whistle:
meillä on käytössä sappisaippua, välillä pinkki joka o kans ihan ok, mut hyvää on ollu Bio Shout (en tiiä onko tuossa oikeesti mitään bioa... siis muuta ku nimi) sillä lähtee lähes kaikki ja loput sappisaippualla. Tuo tosin on just sellasta tahralle kaadettavaa litkua :ashamed: :headwall: se Dr.Beckmann ei musta ole mistään kotoisin :/

Vanish on minunkin kaapissani. Mikä ei sillä lähde, saa jäädä, paitsi porkkana joka lähtee auringonpaisteessa. Niin ja pihka lähtee pirtulla. :D

jaa niin. joku aika sitten flikka onnistui sotkemaan purkkansa housuihin ja sukkiin. Tungin pöksät pakastimeen ja parin päivän päästä niitä sitten rapputtamaan kuten martat opastavat. Siitä tullu mitään, se suli saman tien mun näppeihini. Kiukuspäissäni työnsin ne pesokoneeseen ja kas! purkka oli tyystin hävinnyt. Ja pesoaineena on se entinen Daily-nykyinen Rainbow Sensitive.

Sappisaippua! En ole vielä törmännyt tahraan mikä ei sillä lähtisi. Kesällä putsasin jo kuivuneen sinisen tussin pois roosan värisestä paidasta. Ja lähti täydellisesti!

Vanish on musta paras. Valmis suihke on nopsa, mutta sit kun ottaa isot läjät tahra pyykkiä teen ite jauheesta ja vedestä sopivan sekotuksen ja kaatelen sitä litkua tahroille. Se suihke pullo kun saattaa huveta hyvin äkkiä, niin tuosta jauhepurkista riittää pidemmäks aikaa. Sappisaippualla taas poistan esim. mustekynän ja ruohon jälet. Se taas on mun mielestä nopein ja paras apu siihen.

Käytössä ollut jo vuosia Amwaym esipesusuihke ja sillä lähtee just esim. noi porkkanatahrat ja "oranssit" tahrat joita lapsen melkein joka paidassa on. Sappisaippuaan en ole ollut tyytyväinen, ostin sitä kestovaipoille mut ei ole toiminut niin hyvin mitä luulin vaikka monet sitä kehuivat. Mut täytyy kokeilla tota pinkkiä sitte jos kerran sitä on suihkeenakin, se on mun mielestä tosi kätevä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras äiti:
Käytössä ollut jo vuosia Amwaym esipesusuihke ja sillä lähtee just esim. noi porkkanatahrat ja "oranssit" tahrat joita lapsen melkein joka paidassa on. Sappisaippuaan en ole ollut tyytyväinen, ostin sitä kestovaipoille mut ei ole toiminut niin hyvin mitä luulin vaikka monet sitä kehuivat. Mut täytyy kokeilla tota pinkkiä sitte jos kerran sitä on suihkeenakin, se on mun mielestä tosi kätevä.

mut ne oranssit lähtee ihan ilmaiseksi päivänvalossa. Oikein aurinkoisena kesäpäivänä lähtee tunnissa ja onpa lähtenyt pilvisenä talvipäivänäkin kun koko päivän killui narulla. Tietty jos ei pääse ulos ripustamaan, niin hankalampi juttu.

Jos sulla on tyttölapsi niin homma helpottuu parin vuoden päästä, kun PINKKI ja LILA on maailmankaikkeuden ainota värit ja niissä ei tahrat juurikaan näy. No ei se enää niin suttaakaan.

:D

Moi
Vanish Dual Power on ainoa millä meillä saadaan mm. mustikkatahrat pois ihan ilman hinkkausta ja jynssäystä. Sitä vaan kaadetaan tahralle, annetaan vaikuttaa 5-15 minuuttia, ja mitään ei ole tahrasta jäljellä. Eikä se haalista kankaan värejä. Vaikutusajan jälkeen yleensä huuhtelen puseron käsin ja laitan kuivumaan. Turha sitä on enää koneeseen laittaa kulumaan turhaan. Nyt kuulin vain, ettei tuota Dual Poweria enää valmisteta. Onneksi on pari pulloa jemmassa.

Yhteistyössä