Hallooo....

)
Silloin jos rakastellessa alkaa miettiä, että mitähän varten...
on herättävä ja puhuttava. Karsea tilanne.
Tässä vaiheessa heittäsin pallon jo naisellekin, sillä kyllä meillä on kostit jos monet, että saa miehen haluamaan lisää ja niin, että senkin kynnet lähtee varpaista.
Joskus rakastelussa voi olla ilmeisesti vain tauon paikka. Silloin siitä on puhuttava, tai kaveri voi lähteä hakemaan vihreämpää oksaa aidan toiselta puolelta ja sitä sinä tuskin haluat. Sillä meillä naisilla on taipumus luulla, että myö ei kelvata miehelle ja meissä on jotain vikaa. Jos mies ei halua meitä. Näin ainakin minä ajattelisin.
Mietinkin sitä, että mitä jos toinen ei oikeasti haluaisikaan minua, kestäisikö rakkauteni sitä, että tuntisin tulluksi hylätyksi ja miten siitä etteen päin. Oman käden oikeutta vai olisiko minulla oikeus käydä vieraissa. Rehellisesti sanoen en tiiä, mutta sen verran kuuma nainen olen, jotta kyllä rehellisesti oikeaa miestä haluaisin. Ei ne oman käden leikit korvaa kunnon miestä ja rakastelua. Tuskin miehelläkään käteenveto on muuta kun tilanteen purkamista.
Miten sitten itse saan mieheni haluamaan. Näykin hänen nännejään, leikittelen kielellä hänen kaulallaan. Pikkuhiljaa siirryn alemmaksi ja käytän käsiäni ja kieltäni ja kerron hänelle kuinka halukas itte olen. Ja minähän olen sen jälkeen kun saan mieheni siihen pisteeseen, että hän melkein laukeaa niin kiimanen, että olen ihan märkänä. Joskus laukaisen hänet suullani, mutta pettymyksekseni joudun tunnustamaan, että en pysty ottamaan lastia suuhuni. Mieheni ei kuitenkaan ole valittanut tästä. Ja sitten hidasta rakastelua, mutta joskus sitä vain on jo niin valmis, että hups on jo lauennut.
Mistä muusta mieheni pitää. Kyllä sekin pitää siitä, että kun kerron hänelle kuinka kaunis mies hän on vielä 50-vuotiaanakin ja kuinka seksikäs peppu hänellä on. Hän on kertakaikkiaan kaunis mies katsella ja kosketella.
Ja se mies joka sanoo, että ei pidä siitä, että nainen kehuu häntä valehteloo...siitäkin kerron miehelleni seuraavana päivänä kun sukat pyörii jalassa vielä töissäkin kun ajattelen edellisen illan rakastelua. Ja tiedän sieluni silmin sen virneen mikä sillä on naamalla. Ps. Minä tarkotan kanssa sitä tunnetta. Mikä on ihanaa kun navasta alaspäin vielä töissäkin tuntuu siltä, että haluais rakastella vaikka heti ja rakkauden jäljet tuntuu jokapuolella kehoani. Kosketuksetkin...

)
Tuossa jossain kirjoituksessa oli semmonen kateetti, että naisia tarvii kehua, niin kyllä se mieskin siitä pitää. Ainakin minun mieheni. Sen näkee vain silmistä ja virneestä. siitäkin mieheni pitää, että ohi mennen koskettelen häntä, kiepsahdan syliin ja suukottelen ja kerron, että kuinka paljon häntä vieläkin rakastan.
Riitelyn jälkeen rakastelu on aivan ihanaa. Se on raivokasta ja semmosta kaikkensa antavaa. Semmonen aalto kulkee lävitse, että sitä ei vain ossaa sanoilla kertoa.
Tämä vielä, mulla on ollut kaksi miestä ennen omaani ja kumpikaan ei osannut rakastella muuta kuin tyydyttää ittensä. Tosin en minäkään ollut vielä valmis tuolloin...ja parasta oli se, että luulin ittekin olevani frikidi...onneksi mieheni on miesten mies ja osasi hommansa, tehden minusta Naisen isolla N:llä....
Teillä on vastuu miehet.....

)