Hyvä ravintola Turussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyselenpä, jos turkulaisia sattuisi olemaan paikalla...Olemme ystäväni kanssa lähdössä "mammojen virkistysviikonlopulle" Turkuun ja hakusesessa olisi mukava, tunnelmallinen ja ennenkaikkea hyvää ruokaa ja laadukkaita viinejä tarjoava ravintola. Enkeliravintolaa on joku suositellut, onko millainen? Entä muut?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Sergio joen rannassa: jumalaista pastaa ja pizzatkin kuulemma hyviä (vaan en o koskaan maistanu, kun se pasta on niin hyvää... ) Ja on viinejä.

Mä olen maistanut pitsoja siellä ja ne on hyviä, nam!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyselenpä, jos turkulaisia sattuisi olemaan paikalla...Olemme ystäväni kanssa lähdössä "mammojen virkistysviikonlopulle" Turkuun ja hakusesessa olisi mukava, tunnelmallinen ja ennenkaikkea hyvää ruokaa ja laadukkaita viinejä tarjoava ravintola. Enkeliravintolaa on joku suositellut, onko millainen? Entä muut?

Herman Rantakadulla on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Herman Rantakadulla on hyvä.

Sekä Rocca.

itse suosittelen haraldia. on ihan kauppatorin lähellä aurakadulla. todella hyvää ruokaa. toinen on jokilaiva svarte rudolf. noissa parhaat ruoat mitä ikinä eläissäni syönyt.

Yhteistyössä