Hyvä paikka tapaamiselle Jyväskylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti, lapsia kohta 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti, lapsia kohta 2

Vieras
Osaako joku vinkata jotain hyvää paikkaa tämmöselle mammojen ja lasten tapaamiselle jyväskylässä?
Osa tulee pitemmänki matkan päästä niin olis kiva jos olis jossain lähellä mahollista syödä...
Huonon sään varalta pitäs varmaanki pystyä olla sisälläkin...

Viherlandian vieressä olevan elämyspuiston nimi on nykyisin Peukkula.

Vieressä olis äideille viherlandia josta saa myös lämmintä ruokaa, ainakin viikonloppuisin.

Tuolla mäkimatissa on todella pienet sisätilat (joku kahvila?) muistini mukaan, joten ei ehkä se. Alban rannassa on nurmikkoa ja voi uida, tarvittaessa mennä ravintola Albaan sisälle jos sataa. Tosin on kyllä nuorison suosimaa aluetta eikä siellä ole mitään leikkipuistoa.

Jos tuolla mäkimatissa on kerta sitten pienet tilat niin se on poissa laskuista...

Pitääpä vilkasta tuo peukkula...Lisää vinkkejä :wave:

Miten pienet viihtyy esim hopplopissa?

Ihan keskustan tuntumassa (parisataa metriä) on puistotorin leikkipuisto ja ihan lähellä esim. Amarillo. Tuo Mäki-Matin puisto on kiva, siellä parhaillaan remontti menossa ja keskustan ruokapaikkoihin jonkun verran matkaa.

Itse tapaan kavereita lapsineen kyllä ihan keskustassakin. Esimerkiksi Elosen kahvion yläkerrassa saa yleensä juteltua rauhassa, lapsille ei tosin ole tarjolla siellä mitään erityistä viihdykettä.

Hoplopissa on lapsilla kivaa ja ruokailualueella voi aikuiset jutella mikäli kuulevat toistensa äänen lasten metelin yli. ;) Hoplop ei ole ihan keskustan tuntummassa, vaan sinne pitää mennä autokyydillä.

Ihan keskustan tuntumassa (parisataa metriä) on puistotorin leikkipuisto ja ihan lähellä esim. Amarillo. Tuo Mäki-Matin puisto on kiva, siellä parhaillaan remontti menossa ja keskustan ruokapaikkoihin jonkun verran matkaa.

Itse tapaan kavereita lapsineen kyllä ihan keskustassakin. Esimerkiksi Elosen kahvion yläkerrassa saa yleensä juteltua rauhassa, lapsille ei tosin ole tarjolla siellä mitään erityistä viihdykettä.

Hoplopissa on lapsilla kivaa ja ruokailualueella voi aikuiset jutella mikäli kuulevat toistensa äänen lasten metelin yli. ;) Hoplop ei ole ihan keskustan tuntummassa, vaan sinne pitää mennä autokyydillä.

Juu tuo hopplopp kuulostas aika sopivalta paikalta. Kuitenki kukaan meistä ei ole jyväskylästä vaan ympäri suomea ollaan niin ei ihan misssän kahvilassa voi kokoontua ku ei me sinne minkään parin tunnin takia olla tulossa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
et mitä isi vois tehä sillä aikaa... Kauheen kauaa tuskin viihtyy meidän seurassa :D

En nyt yhtään tiedä, millainen tapaaminen teillä on, mutta meillä olisi varmaankin niin, että se isä saisi viedä lapset sinne Hoploppiin ja minä tapailisin niitä kavereitani jossain muualla, ainakin osan aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Häh;23991884:
Miksei isä viihdy omien lastensa kanssa?!

No tää on nimenomaan mammojen ja lasten tapaaminen... Muitten miehetkään ei mukaan tule... Luulen et ukolla kävis aika pitkäks kuunnella meidän mammojen jorinoita :D

Yhteistyössä