V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanniTalleroinen:Lahjakortti.
Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanniTalleroinen:Lahjakortti.
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Lahjakortti Onlyyn,VeroModaan,Henkalle.... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Puheaikaa kännykkään
Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Lahjakortti Onlyyn,VeroModaan,Henkalle.... =)
kuten aikaisemmin laitoin ,ei täällä käpykylässä semmosia ole...
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Lahjakortti Onlyyn,VeroModaan,Henkalle.... =)
kuten aikaisemmin laitoin ,ei täällä käpykylässä semmosia ole...
onko sitten pitkä matka kyseisiin liikkeisiin? vaikka bussilla? tai äitin kanssa shoppaileen?
Alkuperäinen kirjoittaja gg:ei ainakaan mitää petivaatteita. mä en niistä lahjoista koskaan oo tykänny. vaikka muutin omaan asuntoon 17v ja ostin kaiken tarpeellisen ihan itse, sitten kun kysytään mitä tahdot lahjaksi niin sanon ettei mitään kotiin liittyvää ja silti puolesta paketeista löytyi petivaatteita yms. mulla kun oli vielä sellanen asunto ettei siellä ollu juuri kaappitilaa, niin minnekäs sitten laitat kaikki ylimääräiset jutut kun kaikkee tarpeellista oli jo