Leikkikeittiö 2-vuotiaalle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, miksei. Mun ystävän mies teki lapsille leikkikeittiön ja se oli ollut suuri suosikki, sillon kun nämä oli pieniä nämä niiden lapset. Siis niitten kolme poikaa. :)

Ystävän kohta 3v:llä oli jo alle 2v:nä leikkikeittiö ja edelleen sillä kokkailee. Onpa pojilla iso määrä leikkiruokaakin. Tais siinä leikkikeittiössä olla jopa pyykinpesukone, joten on tunkenut sinnekin aina milloin mitäkin vaatetta pesuun.

Ja "joo"lle. Miksi tytölle (2v) ei voisi ostaa palloa? Oli se sitten jalkapallo tai muu, samalla tavalla se tyttö voi tykätä joko heitellä tai potkia sitä palloa kuin poika. Onhan tytöillekin jo omat futisjoukkueet.

Osta ihmeessä, jos tiedät sille olevan käyttöä :)

Mä en ymmärrä tollasta lelujen lokeroimista! Autot on poikien, nuket tyttöjen jne. Mä oon ainakin leikkiny enemmän autoilla kuin nukeilla/barbeilla ja kyl musta _melkein_ normaali on tullu ;)

Tottakai?

En yhtään tajua että miksi ei voisi ostaa?
Meillä poika 3,5v on aina rakastanut ruokaleikkejä, viime synttärilahjaksi sai ikean leikkikeittiön joka on melkeinpä rakkain lelu, sillä tehdään melkeinpä päivittäin ravintolaruokia meille ja muutenkin halutaan tehdä usein ruokia. Pojalla siis on myös muuten paljon leikkiruokia, lautasia jne. Ei olisi parempaa lahjaa voinut ollakaan kuin tuo keittiö.

Ise ostin leikkikeittiön neitille ku leikki aina tilanteen tullen tosi paljon niillä muualla. Samoin kiinnitti huomioni se , että paljon leikki myös pojat. Kotileikkejähän ne :)

No ei tietenkään voi pojalle ostaa leikkikeittiötä, vaikka se siitä tykkäis, koska palstalla sukupuolineutraali kasvatus on kirosana ja yhtä kuin sukupuolen kieltäminen. Vaikka suurin osa palstailijoista antaakin lapsensa leikkiä mitä haluaa ja kohtelee samoin tyttöjä ja poikia. Mutta ei heillä sukupuolineutraalisti mennä herranjumala... ;) ;) ;) ;)

Osta se keittiö.

Me hankittiin lapselle 2 v-lahjaksi leikkikeittiö. Ainoa vaan, että olisi pitänyt sittenkin ostaa kestävämpi, kun sillä on leikitty ihan hirveän paljon. Myös pesukone löytyy ja se vieressä on nukuttukin, kun ei ole malttanut luopua yöksikään pyykkäämisestä.

Eli ostaisin todellakin!

Minulla on nyt 4-vuotias poika joka leikkii nukeilla, autoilla, junaradalla, leikkikeittiöllä, hurjalla hirviölinnalla, kauppaleikkiä, merirosvoleikkiä...

mahtavaa että lapsi osaa nimenomaan leikkiä mopnipuolisesti!

Ikean lastenkeittiö on aika monipuolinen: tiskiallas ja hana, "keraaminen" liesi, uuni ja kaappitilaa. Kestävää materiaalia ja tukeva. Lisävarusteena saisi vielä mikrohyllyn, mutta sitä meillä ei ole. Meillä poika on leikkinyt kovasti keittiöleikkejä.

[QUOTE="vieras";24235197]Olisiko hyvä lahjaidea 2-vuotta täyttävälle pojalle leikkikeittiö?[/QUOTE]

Jos tykkää :). Itse ostin 2-vuotiaalle pojalleni synttärilahjaksi zhuzhu, vai mikä se on, -hamsterin :). Kovasti on tykännyt :).

Yhteistyössä