hyvä kannettava tietokone? suositelkaa hyvä merkki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kannettavan valinta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kannettavan valinta

Vieras
Pitää ostaa kannettava, eikä tietoa hyvästä toimivasta merkistä. Sellanen millä näkee hyvin kattoa netti tv.tä ja missä on hyvä skype. siis samalla kertokaa mikä mokkula teillä on jos muistatte...mutta minkä merkkisiä koneita teillä tai tutuillanne on ja onko ollu hyviä? kiitos tosi paljon!!!

suosittelen HP:tä! mulla oli hp MONTA vuotta, ei mitään ollut. Nyt Acer ja ihan susi. joskus oli fujitsunkin ja sekin oli ihan huono... ps. laita vähän enempi rahaa kannettavaan kuin 300? niin saat pitkäikäsen ja hyvän, totuus on ettei halvalla saa hyvää :D

Mulla oli edellinen HP ja täys paska. Kolmen vuoden aikana taisi olla ainakin neljä kertaa huollossa ja edelleen simahtelee epäsäännöllisen säännöllisesti.

Nyt on Toshiba, eikä ainakaan vielä valittamista.

mun oli tosi hyvä. Ei siis ikinä yhtään ongelmia. sit se alko olemaan jo NIIN vanha, että halusin uuden.. mutta edelleen menee kakkos koneena kun nykynen pränkkää.. tosin se kone maksoikin aikoinaan ihan tuhottomasti!

eli se ainakin näyttäs tärkeältä, että satsais nyt enempi rahaa kannettavaan.ei ota halvinta...n.700-800e konetta mietitty.onko kellään kokemusta merkistä ASUS? se on kuulema yksi parhaista merkeistä(valmistaa komponentit itse ja monelle muulle merkillekin).Toshibaa kans paljon suositeltu,niinkuin täälläkin nyt tuli jo yksi suositus esille...hp.tä kans mietitty...kertokaa lisää kokemuksia!

meillä toimii acerin kannettava ihan moitteetta. kannettavalle pikä käytöikä on 5-vuotta, sitten on jo tekniikka mennyt taas eteenpäin ja laite vanhentunut.
jollet oli hyvissä varoissa niin älä nyt yli tonnia pistä kannettavaan, jollet pelikoneeksi tarvitse. ja silloin saat pöytäkoneesta paremmin vastetta rahalle.
konetta ostaessa kannattaa tsekata, että koneessa on asianmukainen prosessori ja kuinka paljon on keskusmuistia + millainen käyttis kuluu hintaan sekä millainen näyttö, pieni > kone on helppo kuljettaa mukana, iso > parempi kuva.
merkit on ihan samoista osista tehty, eroja on mallien välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Mulla on Fujitsu Siemens eikä ole valittamista vaikka ikää alkaa olla jo sen nelisen vuotta.

Meillä on Fujitsun uusi läppäri, joka oli jo uutena rikki. Huollossa ollut jo pari kuukautta (eikä ole vieläkään korjattu, kun varaosa puuttuu), seuraavaksi yritetään kaupan purkua.

siksi koska apple on romu millä ei tee mitään ja mikään ohjelma ei toimi siinä. Tyhmät vain maksaa ylihintaa romusta koska luulevat sen tekevän heistä hienompia ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
hp ei ikinä kannata ostaa eikä applen romuja.

Mihin perustat väitteesi "applen romuja"?

Vieraalla eri ole ollut kuin toisilta vanhoja jääneitä romuja tai kirppikseltä bongattuja romuja.Tai sitten sillä ei ole oikeasti mitään kokemusta koko koneesta, vaan ilmaisee mielipiteensä mielikuvista.

siksi koska apple on romu millä ei tee mitään ja mikään ohjelma ei toimi siinä. Tyhmät vain maksaa ylihintaa romusta koska luulevat sen tekevän heistä hienompia ihmisiä.

Meillä on kaikki koneet applejä ,niin kännykät,tietsit kuin i podit.Kaikki ohjelmat ovat toimineet.Ehkä ne vaatii älliä,eihän niitä duunarit osta.

Alkuperäinen kirjoittaja Insinööri:

Meillä on kaikki koneet applejä ,niin kännykät,tietsit kuin i podit.Kaikki ohjelmat ovat toimineet.Ehkä ne vaatii älliä,eihän niitä duunarit osta.

näinhän se on... meillä tykätään kanssa maceistä... =)

Yhteistyössä