Hyvä että joulu on ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiiu"

Vieras
inhoan yli-kaiken. Ja niin lähti kaikki joulujutut jo odottamaan ensi vuotta. Hyi helvetti, jos lapsia ei olisi niin en viettäisi mitenkään mutta lasten takia täytyy.

Eihän joulu ole vielä ohi.

Ei vielä pitkään aikaan. Meillä otetaan koristeetkin pois vasta Nuutin päivänä.:)

Joulumusiikki raikaa vielä pitkään, ja uutenavuotena paistetaan uusi kinkku venäläisen perunasalaatin kanssa nautittavaksi!:p

Nythän se joulupäivä on, eli oikeasti joulu, eilen oli vasta aatto. Meillä saa ainakin olla kaikki joulukoristeet ja kuusi loppiaiseen saakka.Mua jotenki ärsyttää nuo puheet et joulu on nyt ohi. Ei mun mielestä joulu ole vain yksi päivä.

Jokainen tyylillään mutta veikkaisin että jos kerran kokeilisit viettää pari päivää lisää joulua kiireisen aaton lisäksi niin saattaisit päästäkin joulun tunnelman makuun pitkien ja hiljaisten pyhien myötä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Elämästään saa niin hankalan kuin haluaa. Mä en ymmärrä että aikuiset ihmiset viitsii mussuttaa pienistä asioista.

Jos ei siedä joulua niin sitten ei siedä. Mutta elämää suurempi asia se joulu ei ole.

Lapsetkin olisi toki voinut opettaa pitämään minimalistisesta joulusta tai opettaa siihen että se on vain yksi niistä päivistä vuodesta kun Suomi "lomailee".

Joululoma on vain pisara verrattuna kesälomaan, joka on vielä pidempi.

Mutta oikein hyviä vapaapäiviä sullekkin sinne teidän hapanlandiaan.

Yhteistyössä