hyppää remmiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vieläpä sainkin kuin sainkin itseni jälleen pienelle hölkälle ja päälle 100 vatsalihasliikettä. Aikaa ei menny viittä minuuttia, mutta tulipa edes vähän tehtyä :D

Mies yritti vähän estellä, ettei illalla puoli kymmeneltä enää lenkille tartteis lähteä, mutta minkäs mahtaa, kun täältä saa niin hyvät tsempit!
Ja kyllä se syöty grillimakkarakin vähän auttoi asiaa..

Nyt mamma petiin ja huomiseen, good night!

Oivoivoivoivoivoi... Eilen oli synttärit ja illalla polttarit ja nyt kyllä pisteet ylittyi isoimman kautta :ashamed: Tänäänkään en taida ihan pisteissä pysyä.... Mutta jos huomenna taas tsemppaisi, ettei vain jäisi tähän. :\| <br><br>

Älkää hätääntykö jos tulee joku spesiaalipäivä välillä että tulee syötyä ylimäärästä - seuraavana päivänä kun vetää taas herkutteluvaihteen kiinni niin nou hätä!

rouva80:hän on oikein innostunu! taidan iteki vetasta nyt tuon vattalihasjumpan pois alta

Eikös olekin nyt jo kevyempi olo kun suolessa eivät jyllää kaikenmaailman lörtsyt ja rusinapullat? =)

Eipä ne viikonlopun mässäilyt sit vissiin ihan hirveästi vaikuttaneetkaan, tuntui olevan paino kuitenkin laskussa kun tänään aamulla puntaroin. Jee jee! Pitää kuitenkin vielä ootella huomiseen, josko joku gramma vielä karisisi! Huomista odotellessa!<br><br>

Vieläkö mahtuis mukaan? Eli aloitin painonvartioiden pisteillä 25.4 alkupaino oli 85,7. Paino putos juhannukseen mennessä 9,2 kg. Juhannuksesta alko herkuttelu joka jäi päälle. Painoa on tullut se 2 kg takasi :( Meitä oli alkuun 3 äitiä jotka laihdutti, mutta nyt yritän "yksin". Joten semppaajia tarvisin ja olis muutenki mukava jakaa kokemuksia toisten kanssa.

:wave: Saanko minäkin tulla mukaan? =)

Mulla olis puotettavaa noin 5kg ja sitten olisin tyytyväinen. Motivaatiopula vaan on taas iskenyt. Tänään kumminkin olen jopa pysynyt pisteissä, vaikka söinkin päivällä puolikkaan munkin. :D

Miten nuo muutamat kilot voi olla niin vaikeita pudottaa?!! :headwall:

mulla pudotusta viime tiistaista 1,2kg elikkä hitaasti (mutta varmasti TOIVOTTAVASTI) Vaikeaa on ollu, :ashamed: liikuntaa olen kyllä lisännyt mutten mielestäni tarpeeksi, ku on ollu nii hiivatin kuuma. (selityksiähän aina riittää) ja parina päivänä olen sortunut herkutteluun
Parempi ny kuitenki hiukka alas- ku ylöspäin. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 08:04 pinguli kirjoitti:
Oujee, viikon tulos -100grammaa. :ashamed: :headwall: \|O

Kukakohan sortui mässäilyyn viikonloppuna ja eilen? :headwall: :ashamed: \|O :whistle:

Menipähän kuitenkin alaspäin, ettei noussut ainakaan! Mulla hiukan sama juttu...

Juu, kaikki uudet mukaan, kivaa kun joukko kasvaa! Moksu, olet hienosti saanut jo kiloja pois, nyt vaan iso tsemppi meidän kanssa täällä päälle!

Mun tuloksia:

Lähtö 26.6.06
Paino 69 kg
Vyötärö 77 cm
Lantio 100 cm

4.7.06
Paino 65,4 kg eli -3,6kg!!!!! :) :p
Vyötärö 72 cm
Lantio 98 cm

Tänään 11.7.06:
Paino 65,2 kg, eli vain 200g pudotusta viime viikkoon :headwall:
Vyötärö 71,5 cm
Lantio98 cm

Juu, eli tosiaan vain 200g pudotusta viime viikkoon :ashamed:
Perskutti että ottaa päähän ja vähän ihmetyttääkin.. Viikonloppuna tuli juu hiukan mässäiltyä, mutta olen kuitenkin aika ahkeraan liikkunut.. Noh, tällä viikolla täytyy pysyä tiukkana sitten.....

Tsemppiä kaikille onnistuneille! :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 09:09 nasunasu kirjoitti:
mulla pudotusta viime tiistaista 1,2kg elikkä hitaasti (mutta varmasti TOIVOTTAVASTI) Vaikeaa on ollu, :ashamed: liikuntaa olen kyllä lisännyt mutten mielestäni tarpeeksi, ku on ollu nii hiivatin kuuma. (selityksiähän aina riittää) ja parina päivänä olen sortunut herkutteluun
Parempi ny kuitenki hiukka alas- ku ylöspäin. ;)

Tuohan on hyvä pudotus! Onnea! :flower: <br><br>

No niin, lähtö oli vko sitten 70kg, tänään oli vaakalukemat 69kg. Täytyy myöntää että monta kertaa nousin vaa'alle ja toivoin että ois näyttäny vähempi, vaan ei; sinnikkäästi näytti 69! :laugh:

Vaan ei siinä mitään, hyvä noinki että oon 60:n puolella kuiten. Tietenki sitä ois toivonu tollasta The Big Maman kaltaista alotusta joka oli yli -3kg, vaan tyydytään tähän... ;)

Liikkunu en oo yhtään; lentsu alkanu jo hellittää, mut ukkoset ja mäkäräiset hidastaa kyllä tuota liikkeelle lähtöä. (juu tekosyitä I know)
Jos kuiten yrittäisin tästä lähtien liikkua sen 3 krt/vko niin seki ois jo hyvä! Ja niitä jumppaliikkeitä vaikka lasten kans! (Meillä 4v tytär on hyvä jumppakaveri; ku meinaan etten enää jaksa nii sanoo että lisää lisää!)

Ja eiku Tsemppiä kaikille! Ei nyt anneta periksi!!

Ja vielä tähän vinkki, mikä ainaki itellä toimii (yleensä): Kun oikein hatuttaa laihdutus jonain päivänä ja tekis mieli lyödä hanskat tiskiin, niin mieti että: ok, pysyn kurissa nyt tämän päivän, huomenna katon sitte mikä on fiilis.
Iltaan mennessä on sitten jo voittajafiilis kun on pisteissä pysytty, eikä sitten enää haluakaan luovuttaa! =)

Eli nyt virallinen punnitus paino oli 76,3 =) Viimmeksi 2 viikkoa sitten 77,1. Muutama sata grammaa on kuitenki tultu alaspäin. Vaikka paino nousi välillä sen noin 2kg. Oisko menkat vaikuttaneet asiaan. Tästä on taas hyvä jatkaa. Mulla tavote tällä hetkellä on, että sais sen 10 kg pois. Sitten mietin jatkoa. Oon laittanut omat tavoitteet noin viiden kilon välein. Mulle iskis varmaan paniikki jos laittasin tavoitteeksi suoraan jotain 65 kg. Mieluummin ajattelen, että nyt, ku sais alle tuon 76 niin hyvä ois. Tsemppiä kaikille muillekki! =) <br><br>

Viikkoon paino pudonnut 300g, vaikka kuinka lenkkeilin ja vain yhtenä päivänä herkuttelin. Senkin seuraavana päivänä korvasin.

Minäkii ootin ainakii kilon pudotusta, kun aina ennen on alku lähteny niin helposti käyntiin.

Mulla alko kans ekat menkat synnytyksen jälkeen, olisiko sillä voinut olla vaikutusta, koska paino pysyi koko laoppuviikon ihan samana, vaikka pisteitä tarkkaan noudatinkin?

Mutta ei lannistuta, vaikka nyt olo on kutakuinkin tämä :headwall: :headwall:

Tämä uusi viikko ei kyllä alkanut hyvin, tytöllä tänää 6kk täynnä ja sitä vähän juhlistettiin mansikkakakulla. Ja pidin kesäloman, oltiin 7 tuntia vesillä mieheni kanssa ja välillä terassilla parit siiderit + ruokailu..
Mutta huomenna paluu arkeen ja lenkkipolulle!

Vieläkö mahtuu mukaan? Olen 29 vuotias 3v pojan äiti.Pituuteni on 169cm ja tänä aamuna painoni oli 89kg :ashamed: Vapusta asti olen laihduttanut ja sain noin 4 kiloa pois mut nyt on tullu vähän takapakkia :( Tavoitteeni olis ainakin alkuun 69kg..sen verran painoin ennen raskautta. Eli 20kg pitäis laihduttaa...huh huh!On siinä hommaa,mut ehkäpä täältä saan voimaa ja kannustusta kiviselle tielle.

Mulla ei oo oikein motivaatiota edelleenkään.. :x

No, tänä aamuna vaaka näytti 66,6kg ja tavoite olis 63kg tai vähän alle. Pituutta mulla on 167cm, et ei haittais vaikka painaisin 60kg:kin. Mutta tuohon 63kg olisin jo suht tyytyväinen.

Menkat vissiin tulossa kun maha niin turvoksissa... :headwall:

Kylä se on #&%?$!*, kun ei ihminen saa mitään aikaseksi :headwall:

Ekan viikon sitä hyvin jaksoin sinnitellä, mutta paino kun ei pudonnut, niin nyt onkin mennyt tässä tälläviikolla kolme päivää ihan pipariksi. Ja suurinpiirtein on syönyt mitä kiinni saa.

Kertokaa viisaat, että mix tää on niin helkutin vaikeeta olla syömättä. Vaikka ei oo nälkä ja koko ajan omatunto kolkuttaa, niin silti sitä marhaa tonne jääkaapille ja keksikaapille, jos vielä jotain pientä söis...

Aamut alkaa aina lupaavasti puurolla, mutta nyt kun ukkokin on iltavuorossa, kukaan ei ole vahtimassa, mitä täällä mutustellaan. Saatika että lenkille sitten lähtis, kun ei ole lapsenvahtia!

GRRRR, nyt kyllä tästä kirjoituksesta sisuunnun ja teen jotain tälle ällöololle ja roikkuvalle vatsamakkaralle!

Toivottavasti jotain muutakin kävi ällöttämään yhtä paljon, että sai lisä tsemppiä!!!! Lenkille ei nyt valitettavasti pääse, mutta jos vaikka pienet jumpat tuossa tekis!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2006 klo 21:33 rouva80 kirjoitti:

Kertokaa viisaat, että mix tää on niin helkutin vaikeeta olla syömättä. Vaikka ei oo nälkä ja koko ajan omatunto kolkuttaa, niin silti sitä marhaa tonne jääkaapille ja keksikaapille, jos vielä jotain pientä söis...

Niin tutulta kuulostaa että apua! :ashamed: Ostin kaapin täyteen hedelmiä ja vihanneksia että jos ja KUN iskee syöpöttelyn tarve syöpöttelen sit niitä.. Just joo.. Eilen illalla vedin kolme porkkanaa, kaksi kiiviä, lautasellisen salaattia (ilman salaatin kastikettakin) ja sit hyökkäsin keksien kimppuun.. \|O :ashamed:

Joku vois sanoa että älä osta herkkuja kaappiin mutta kun sekään ei auta, sit mä hyppään autoon on kello mitä tahansa ja ajan lähimpään paikkaan mistä saa ostettua jotain hyvää.. :headwall: \|O

Mulla ei ole itsekuria oikeastii yhtään! :headwall: :ashamed: Pakkopaita tai käsiraudat on varmaan hommattava jotta ei tulis syötyä.. Voi vaan olla että nakertaisin siten jalkaani tai jotain.. :ashamed:

Heippa vaan!

Josko minäkin hiukan kirjottelisin. Mulla vähän samanlaista, kun kahdella edellisellä kirjoittajalla.
Siis pisteitä olen laskenut nyt kaksi viikkoa, jumpannut joka päivä ja tsempannu, eikä paino ole liikkunut suuntaan eikä toiseen.

Voiko olla mahdollista, että kun mulla ei ole vieläkään synnytyksen jälkeen ollut menkkoja, niin paino ei tipu alaspäin, ei sitten millään?

Synnytyksestähän on siis jo vuosi ja kuukausi ja aloitin e-pillerit juuri sen takia viime viikolla, että niiten avulla saisin menkat takaisin. Mutta onko se mahdollista, ettei paino laske sen takia. Siis lopetin imetyksen pojan ollessa 7kk ja paino laski aika nopsaa 7kg, mutta onko se ollut turvotusta? Sen jälkeen paino on aina vain sama ja muina vuosina painon olen saanut putoon helpostikin pisteillä. Ja olen ton 7kg jälkeen laskenut pisteitä kyllä välillä paremmin ja välillä huonommin.Mutta vaa'an viisari ei heilahdakaan. :x

Teillä muilla on upeita pudotuksia. Siitä teille onnea. :flower:
Tsemppiä meille kaikille!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 08:49 Kesämamma kirjoitti:
Heippa vaan!

Josko minäkin hiukan kirjottelisin. Mulla vähän samanlaista, kun kahdella edellisellä kirjoittajalla.
Siis pisteitä olen laskenut nyt kaksi viikkoa, jumpannut joka päivä ja tsempannu, eikä paino ole liikkunut suuntaan eikä toiseen.

Voiko olla mahdollista, että kun mulla ei ole vieläkään synnytyksen jälkeen ollut menkkoja, niin paino ei tipu alaspäin, ei sitten millään?

Moips Kesämamma!

En mä oikein usko, että se johtuu tosta menkattomuudesta toi painon tippumattomuus. Mä laihdutin pv-pisteillä imetyksen aikana ja hyvin lähti kilot. Sillon siis ei menkkoja mulla tiettykään ollut.

Kyllä ne siitä pikkuhiljaa alkaa karista. Mullakin tuntuu nyt olevan vähän sellaista junnausvaihdetta tässä... Muistathan juoda tarpeeksi!<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2006 klo 21:33 rouva80 kirjoitti:

Aamut alkaa aina lupaavasti puurolla, mutta nyt kun ukkokin on iltavuorossa, kukaan ei ole vahtimassa, mitä täällä mutustellaan. Saatika että lenkille sitten lähtis, kun ei ole lapsenvahtia!

Just tän takia mä lasken pisteitä kun muuten mun itsekuri ei oikeesti saa pidettyä mua aisoissa :kieh:

Ootko koittanut pitää ruokapäiväkirjaa? Laitat aina jokaisen ruuan ylös kun syöt ja laita kirja johonkin viheliäiseen paikkaan, josta se on hankala noutaa niin jos se innostais olemaan syömättä kun pitää aina hakea se pirun kirja ettää saapi syödä ;)

Tai sitten sovit itsesi kanssa, että aina on tehtävä 30 vatsalihasta ennen kuin saa laittaa mitään suuhun. Vaikka söisit niin ainakin lihakset vahvistuu :laugh:

Tsemppiä!<br><br>

toi oli hyvä toi vedenjuonti. :) Meitsillä on sitte nii että aina on vatta täynnä vettä ja kusella saa ravata jo toinen minuutti :ashamed: mutta parempi nii, jospa sitä alkais miettii oikeesti että himottaako makea vai ei :laugh: on oma tilanteeni kans sellane että kokoajan oon päälläni keittiön kaapeill kasselemassa oli namia :p

Yhteistyössä