Hyödyn nyt rahallisesti veljeni kuolemasta =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enkelin siiven alla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enkelin siiven alla

Vieras
Tää tuntuu jo ihan hirveeltä. Pikkuveli kuoli ja mun tilille virtaa nyt rahaa =(

Mun tekis mieli polttaa kaikki noi rahat. niitä tulee ties mistä vakuutuksista mitä veli oli kuitenkin ottanut eläessään. Taivaskaan ei mulle kerro mitä veli on ajatellut, kun kuitenkin oli velkaantunut kovin kuollessaan.

Sen verran kuitenkin kertoo, että ilmeisesti hän on ajatellut että hänen velkansa saa kuitattua. Olispa vaan ymmärtänyt että kuolema kuittaa suunnilleen kaikki ihmisen velat :'(

Vaihtaisin milloin vaan nuo rahat, pieni pikkuveljeni, moninkertaisina, vaikka miljoonina, satoina miljoonina rahoina siihen että saisin sinut takaisin. :'(

En osaa käyttää veljeni rahoja mihinkään. Tää ikuinen muistuttaminen hänen kuolemastaan ei lopu vissiin koskaan.

otan osaa. ei varmasti tunnu hyvältä käyttää noita rahoja mihinkään itseensä.. mitä jos vaikka lahjoittaisit hyväntekeväisyyteen jos tuntuu pahalta käyttää ne itse? johonkin mikä oli vaikka veljellesi tärkeä asia?

Alkuperäinen kirjoittaja -.-.-..-.-.-.-.-.-.--.:
mihin veljesi kuoli? lahjoita rahat sellaiseen hyväntekeväisyyteen mikä olisi veljellesi ollut tärkeää..

Hän ampui itsensä tässä keväällä. Ei hän ainakaan mulle oikeastaan osoittanut välittävänsä muusta kuin meistä perheestään.

:'(

Olen ruikuttanut suruani koko kevään tässä täällä palstalla, varmaan jotkut on jo tympiinyneet. Mutta aina tulee jotain uutta liittyen tähän kuolemaan, enkä tiedä miten sitä käsitellä. :(

ANNA AJAN KULUA..

on sinun veljesi tahto, että ne rahat tulee sinun tilille..
hän on vakuutukset (tms?) ottanut täysissä sielun ja ruumiin voimissa.

Älä sinä ihminen hyvä ala itseäsi siitäkin syyttämään.
Aika näyttää, mihin sitten käytät.

Ja tuolla veljesi näytti, että olet rakas hänelle.
Ymmärrän, että rakkautta ei rahassa mitata, mutta kun olet toipunut ts. vähän päässyt yli niin sitten huomaat mitä voit rahalla tehdä.. panet silloin kädet yhteen ja lausut hiljaa kiitos

voimia sinulle

mieti veljeäsi lämmöllä ja osta talo, auto tms, vaejesi varmasti haluaa että hankit jotain missä on hänen muistonsa. En osaa selittää mutta toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan..

suureen suruusi. Anna ajan kulua ja anna itsellesi aikaa surra. Vielä jonain päivänä uskon että pystyt ajattelemaan, että hän halusi sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää. Käyttäkää raha vaikka yhteiseen harrastukseen. Uskon, että hän tulisi siitä kovin iloiseksi.
Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö veljesi ollut tyttösi kummisetä?? mitä jos säästät rahat lapselle, sit kun menee opiskelemaan tai ostaa ensiasuntoa?

tämä on hyvä ehdotus.,,
tai onko teidän perheellä esim. mökkiä minkä kunnostamiseen rahat voitaisiin käyttää..
Ihan varmasti raskasta.. ja piinaavaa! Me jotka emme ole käyneet samaa asiaa läpi, emme voi edes laidasta ymmärtää miltä sinusta nyt tuntuu.. mutta jokainen päivä on lähempänä sitä päivää, jolloin huomaat ettet ole eilen ajatellut koko asiaa..

Eikö veljesi ollut tyttösi kummisetä?? mitä jos säästät rahat lapselle, sit kun menee opiskelemaan tai ostaa ensiasuntoa?

Oli hän, siis poikani. Kummisetä.

Tätä minäkin harkitsen, laitan rahat kummilapselleen.

Mutta mitä sanon joskus lapselleni mistä rahat on peräisin? :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
eikös se ole yleensä että jos tappaa itsensä ni vakuutusrahoja ei makseta

?

Riippuu milloin vakuutus on tehty.

Lisäksi nykyisellä vainajalla voi olla vaikka mitä muita vakuutuksia, kuin ainoastaan henkivakuutus.

Mukavaa kun tulit ketjuuni utelemaan tällaista :( Etkö olis mistään muualta saanut selville???

Alkuperäinen kirjoittaja enkelin siiven alla:

Oli hän, siis poikani. Kummisetä.

Tätä minäkin harkitsen, laitan rahat kummilapselleen.

Mutta mitä sanon joskus lapselleni mistä rahat on peräisin? :'(

kerrot rehellisesti.. että sinä sait ne kummisedältä, kun hän kuoli ja halusit säästää lapsellesi ne! Todennäköisesti sitten, kun lapsesi on sen ikäinen, että tarvii omaa käyttöpääomaa on tapahtumasta jo kulunut sen verran kauan aikaa, että tapahtuman ISOIN traakisuus on "hälventynyt".
Todennäköisesti veljesi myös pitäisi tästä ratkaisusta..