Hymiöistä kysymys. Mitä eroa teidän mielestä näillä, vai onko sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
=) Tää on rehellinen hymy,

:) Taas vittuileva tai sitten vastasaanut. (nainut siis)

Musta ne on toisinpäin :D
Perskutarallaan kanssa samaa mieltä...

Kyllä mä miellän jossain yhteyksissä tämän =) hieman vittumaiseks hymyks.

Ai kauheeta, pitää lakata käyttämästä, voisikin alkaa kokonaan hymiölakkoon, siinäpä muut sitten arvailkoon vielä villimmin, mitä milläkin tarkoitetaan *aloittaa heti*
Huom! Se olikin
joissain yhteyksissä ei kaikissa. :D Pitää vaan lukea vähän rivien välistä milloin se tarkoittaa kettuilua ja milloin ei... ;) :D

Tästä hymiöstä tykkään enemmän :) mutta tätä totuin käyttämään tällä palstalla, kun näyttää täällä paremmalta =) Kunnes Peikkiksen prkl kertoi, että se tarkoittaa ivallista hymyä :kieh:
Jätkä muuten käyttää aina =) hymiötä ja olen ajatellut, että vittuileeko sekin nyt sitten koko ajan kaikille, kysyi siltä mitä vaa :laugh:
Niin että kiitti vaa sulle Peikkis =) =) =) =) BTW voisitko joskus käydä YK:ssakin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Tästä hymiöstä tykkään enemmän :) mutta tätä totuin käyttämään tällä palstalla, kun näyttää täällä paremmalta =) Kunnes Peikkiksen prkl kertoi, että se tarkoittaa ivallista hymyä :kieh:
Jätkä muuten käyttää aina =) hymiötä ja olen ajatellut, että vittuileeko sekin nyt sitten koko ajan kaikille, kysyi siltä mitä vaa :laugh:
Niin että kiitti vaa sulle Peikkis =) =) =) =) BTW voisitko joskus käydä YK:ssakin :whistle:

Mitäs uskot kaiken mitä mä sanon.. tai ehkä mä sitten olen niin vakuuttava, että mua on suorastaan pakko uskoa kun jotain sanon. :D :saint: :laugh:

Tarvii piipahtaa siellä YK:lla tässä.. kyllä mä siellä joka yö käyn mutta kun mun kerholaiset tuntuu vetelevän lonkkaa niin siellä on niin tappohiljaista että. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Huom! Se olikin
joissain yhteyksissä ei kaikissa. :D Pitää vaan lukea vähän rivien välistä milloin se tarkoittaa kettuilua ja milloin ei... ;) :D

Liian myöhäistä, tää alkoi nyt täysin totiseksi!
:D En usko, että oot totinen, kun et laita mitään hymiötä :snotty: :D

Nyt se on selvä! Mulle on selvinnyt mikä mun missio tällä palstalla on, kiitos Univalon. Luoja on antanut mulle tärkeän tehtävän, mun missioni on käännyttää teidät kaikki uskomaan että tuo =) tarkoittaa ivallista hymyä eikä mitään läpäläpä olempa iloinen ja hymyilyttää fiilistä. Onpahan joku tarkoitus tällä palstailullakin sitten. ;)

Voisko joku ommella mulle kostyymin? Simmonen missä olis tuo hymiö ja semmonen kieltomerkki päällä? Ja viitta olis hyvä olla? Mielellään myös kimalletta, kenties vähän turkista? Jotain nättiä? :D

Yhteistyössä