Hymiöistä kysymys. Mitä eroa teidän mielestä näillä, vai onko sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän se nyt herrajestas voi v-ttuilua tarkoittaa. Ihan hymyjähän ne molemmat ovat. Jonkun mielestä :whistle: tarkoitti jonkinmoista v-ttuilua ja minä käytän sitä kyllä ihan muuhun tarkoitukseen. Jännä, etteivät nämä hymiötkään ole niin yksiselitteisiä... :| Täytyisi varmaan vieressä lukea teksti mitä mikäkin tarkoittaa... :laugh:

tämä on :) on mielestäni sellainen ns. pliisumpi hymy, kivakiva. tämä syvällisempi =) taas on mielestäni merkityksellisempi ja positiivisempi. ja jollain tapaa sellanen energinenkin.

taitaa löytyä näitä tulkintoja yhtä monta kuin meitä tulkitsijoitakin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mun mielestä =) on ivallinen hymy. En tiedä tarkoititko Valaja mua tuossa aloituksessa, kun mä taisin viime yönä jossain ohimennen mainita, että koen tuon hymiön nimenomaan ivallisena. :D Enkä mä pääse siitä yli, se on ivallinen tai spiideissä oleva hymiö. :ashamed: :laugh:

Hei joo, se olit sinä ketale. :) (huomaa hymiö ) Mietin aivoni halki, että miten se tuli puheeksi ja kuka siitä mainitsi. :D Sitte funtsin, että jestas, jos mää täälä vi.ttuilen menemään. :o

Noh, aika moni oli sitä mieltä, että ei tää =) tyyppi kettuile. Tiiä sitte. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mun mielestä =) on ivallinen hymy. En tiedä tarkoititko Valaja mua tuossa aloituksessa, kun mä taisin viime yönä jossain ohimennen mainita, että koen tuon hymiön nimenomaan ivallisena. :D Enkä mä pääse siitä yli, se on ivallinen tai spiideissä oleva hymiö. :ashamed: :laugh:

Hei joo, se olit sinä ketale. :) (huomaa hymiö ) Mietin aivoni halki, että miten se tuli puheeksi ja kuka siitä mainitsi. :D Sitte funtsin, että jestas, jos mää täälä vi.ttuilen menemään. :o

Noh, aika moni oli sitä mieltä, että ei tää =) tyyppi kettuile. Tiiä sitte. :xmas:

Minäpä minä. :laugh: On ihanaa olla erilainen nuori. :D Mutta tosissaan, kait se on munKIN uskottava että tällä palstalla pääasiallisesti tuo =) on siis hyväntahtoinen vaikka omaan selkäpiihin on iskostunut että se on keljuileva. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
=) Tää on rehellinen hymy,

:) Taas vittuileva tai sitten vastasaanut. (nainut siis)

Musta ne on toisinpäin :D
Perskutarallaan kanssa samaa mieltä...

Kyllä mä miellän jossain yhteyksissä tämän =) hieman vittumaiseks hymyks.

Ai kauheeta, pitää lakata käyttämästä, voisikin alkaa kokonaan hymiölakkoon, siinäpä muut sitten arvailkoon vielä villimmin, mitä milläkin tarkoitetaan *aloittaa heti*

Yhteistyössä