Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:=) Tää on rehellinen hymy,
Taas vittuileva tai sitten vastasaanut. (nainut siis)
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:=) Tää on rehellinen hymy,
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tääon normihymy ja tää =) on jo sitte leveä hymy ja tää
on justiin hetki ennen tätä
![]()
eikö? :saint: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mun mielestä =) on ivallinen hymy. En tiedä tarkoititko Valaja mua tuossa aloituksessa, kun mä taisin viime yönä jossain ohimennen mainita, että koen tuon hymiön nimenomaan ivallisena.Enkä mä pääse siitä yli, se on ivallinen tai spiideissä oleva hymiö. :ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mun mielestä =) on ivallinen hymy. En tiedä tarkoititko Valaja mua tuossa aloituksessa, kun mä taisin viime yönä jossain ohimennen mainita, että koen tuon hymiön nimenomaan ivallisena.Enkä mä pääse siitä yli, se on ivallinen tai spiideissä oleva hymiö. :ashamed:
![]()
Hei joo, se olit sinä ketale.(huomaa hymiö ) Mietin aivoni halki, että miten se tuli puheeksi ja kuka siitä mainitsi.
Sitte funtsin, että jestas, jos mää täälä vi.ttuilen menemään.
![]()
Noh, aika moni oli sitä mieltä, että ei tää =) tyyppi kettuile. Tiiä sitte. :xmas:
Perskutarallaan kanssa samaa mieltä...Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:=) Tää on rehellinen hymy,
Musta ne on toisinpäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Perskutarallaan kanssa samaa mieltä...Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:=) Tää on rehellinen hymy,
Musta ne on toisinpäin![]()
Kyllä mä miellän jossain yhteyksissä tämän =) hieman vittumaiseks hymyks.