HYI S***ANA!!! oikeestiko joku tyhjentää kuukupin kylässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairaan kamalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Totta.Ja jotkut kehtaa vielä paskoakin toisten pönttöihin!Vois hoitaa sellaiset hommat ihan kotona!Kiva toisten eritteitä sitte siivota...

on eri asia paskoa PÖNTTÖÖN, sinne kuuluukin paskoa. siinä on kansi jonka saa kiinni. mutta lavuaarissa normi-ihmiset pesee kätensä, lastensa kädet, lapset saattaaa siellä läträtä omin päin... ja sitten joku saakelin idiootti tulee ja kippaa sinne kohtueritteensä!!!

mä edelleen kysyn että eikö teillä ole SAIPPUAA jolla sen lavuaarin voi pestä tollasen ruokottoman ällöilyn jälkeen?
Kun onhan se nyt kauheeta jos joku sattuu laittamaan jotain saastasta eritettä sun lavuaariisi. Ootko miettinyt että joku voi räkiäkkin sinne? Ja ne kakkaset pyllyt :x

on eri asia paskoa PÖNTTÖÖN, sinne kuuluukin paskoa. siinä on kansi jonka saa kiinni. mutta lavuaarissa normi-ihmiset pesee kätensä, lastensa kädet, lapset saattaaa siellä läträtä omin päin... ja sitten joku saakelin idiootti tulee ja kippaa sinne kohtueritteensä!!!

entä ne vauvan paskat?

Mä paketoin siteet ja vaipat aina paperiin ja sitten pussiin jonka vien kotiin. Kannellinen Pesuvati kulkee mukana ja kysäisen kyläpaikassa saanko lainata vettä pestään sitten siinä vadissa ja likavesi kannetaan kotiin.
Toinen ämpäri on omia ja vaipattoman lapsen tarpeita varten, ne myös kuskataan kotiin. Olisi jo aikoihin eletty jos kavereiden jätesäiliöitä täyttäisin

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Totta.Ja jotkut kehtaa vielä paskoakin toisten pönttöihin!Vois hoitaa sellaiset hommat ihan kotona!Kiva toisten eritteitä sitte siivota...

mä edelleen kysyn että eikö teillä ole SAIPPUAA jolla sen lavuaarin voi pestä tollasen ruokottoman ällöilyn jälkeen?
Kun onhan se nyt kauheeta jos joku sattuu laittamaan jotain saastasta eritettä sun lavuaariisi. Ootko miettinyt että joku voi räkiäkkin sinne? Ja ne kakkaset pyllyt :x

eiköhän se ole sen eritteidenroiskijan hommaa pestä se sotkemansa lavuaari saippualla.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
(ettekö te ällöilijät pese niitä lavuaarejanne koskaan jos tollanen yököttää??)

kiva pestä niitä sun verilimoja sieltä, missä kuuluisi pestä käsiä. pesetkö ite kätesi vessanpöntössä?

Mä en sun tuttavista tiedä mutta mulla on tapana pestä ne ällöt eritteet ihan itse jäljiltäni pois (tosin ei sen puoleen, eipä oo kuppikaan käytössä taas ennen kun lantionpohjalihakset saa kuntoon).
En pese käsiäni vessanpöntössä mutta samassa lavuaarissa kyllä missä vauvan kakat.

Pönttöön tyhjennän ja pyyhin kupin paperilla. En viruta verta toisten lavuaariin |O Aika harvoin kylässä tms tarvii tyhjentää (2x vuorokaudessa). Kotiin päästyäni sitten pesen kupin tarvittaessa.
Jos joskus side käytössä, niin kysyn heitänkö sen veskin roskikseen vai sekajätteeseen. Kotonakaan en jätä käytettyjä siteitä vessan roskikseen haisemaan.

Mä ostin about 6kk sitten kuukupin ja mua ällöttää sen peseminen lavuaarissa. Kotona ok, kun desinfioin lavuaarin sen jälkeen, mutta kylässä ja kerhopaikoissa mun tekee tosi pahaa huuhdella se jonkun muun lavuaarissa. Aika ällö touhuu koko kuukuppeilu :(

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

eiköhän se ole sen eritteidenroiskijan hommaa pestä se sotkemansa lavuaari saippualla.

Sun varmaan kannattaa huomauttaa tuttavillesi että pesee jälkensä.
Ihan aikuisten oikeasti, kyllä olis ällöä pestä toisen veri mömmöjä lavuaarista, mutta mä uskon että aikuiset tajuaa pestä itse omat jälkensä tai jos ei tajua niin siitä voi huomauttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Niin tai jättää käytetyn siteen tai tamppooniin kyläpaikan veskin roskikseen...Ällöttävää touhua, kotiinsa saisivat rättinsä kuskata.

:xmas:

Ei sinne vessaan muutenkaan tarttis niitten eritteiden (yök :snotty: kusta :$ paskaa :o ) kanssa mennä säheltämään.. stana.

Niinpä! :o Kamalaa, ei myöskään kannata päästää vieraitanne vessaanne virtsaamaan tai ulostamaan, on se vaan niin kamalaa eritteiden kanssa säheltämistä. :x

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
No enpä ole ajatellut mitä vieraat vessassa tekevät. Niin kauan kuin vessat pysyvät siisteinä, minua ei kiinnosta tyhjentävätkö kuukuppinsa vai pissivätkö.

Näin. Ei oo vielä meidän vessasta löytyny sotkuja vaikka naisia kyläilee ja taatusti jollakulla menkat. Ja omat jälkeni osaan siivota, ei edes ne kuppiveret jääneet lavuaariin kotona/kylässä.

Lisään vielä, että musta kuppeilu ei ole mitenkään ällöä, siteet enemmän ällöttää. Ja lapsen kakkapepun saa aivan vapaasti pestä meillä lavuaarissa. Sen jälkeen voi halutessaan vaikka pestä sen jos hirvittää :D Yleensä vauvan pesemisen tietää myös veskin omistaja, mutta kuukupin tyhjennys/pesu käy huomaamattomasti.

Ja jos miettii mikä on kaikkein ällöintä siinä että vieraat käy vessassa meillä niin se paskan haju jos paskalla käyvät. Ukolle sentäs voi nalkuttaa asiasta, vieraille ei viitti.
Mutta saa meillä silti paskalla käydä.

johan tuli taas päivän naurut teidän kanssa! toisaalta joskus on ollut vähän kiusallista käydä paskalla kylässä, mutta en kuulu siihen rotuun, joka pinnaa vaikka maailman tappiin saakka. hätä on hätä ja vessa lienee sitä varten olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Mä kaadan aina lavuaariin. Syystä että se veri jää pöntössä sinne pohjalle eikä tahdo kolmannellakaan huuhtelulla mennä alas.

Tää muuten on ihan totta.
Tosin ongelmasta pääsee sillä että laittaa vesapaperia pönttöön ja kippaa siihen paperin päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Mä kaadan aina lavuaariin. Syystä että se veri jää pöntössä sinne pohjalle eikä tahdo kolmannellakaan huuhtelulla mennä alas.

se pitää sörssätä vessaharjalla sekasin veden kanssa ja sit vetää pönttö niin menee alas.

paitsi että pitäisi kieltää pöntöistä sen pienemmän napin käyttö, kun ei se vie edes normipissoja viemäriin asti, vaan jää vaan kellertävät vedet lillumaan. joskus käy vieraita, joiden jäljiltä on pakko käydä tsekkaamassa tilanne, kun eivät uskalla käyttää sitä ISON HÄDÄN PAINIKETTA. mitä lie vedensäästäjiä... menipäs sivuun aiheesta muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja vuohahhaa:
paitsi että pitäisi kieltää pöntöistä sen pienemmän napin käyttö, kun ei se vie edes normipissoja viemäriin asti, vaan jää vaan kellertävät vedet lillumaan. joskus käy vieraita, joiden jäljiltä on pakko käydä tsekkaamassa tilanne, kun eivät uskalla käyttää sitä ISON HÄDÄN PAINIKETTA. mitä lie vedensäästäjiä... menipäs sivuun aiheesta muuten.

Joo ja putket tukossa, kun tavara ei mee tarpeeksi syvälle.

Kysyn vielä saman, minkä siinä toisessakin ketjussa. Ihan oikeastiko teistä on yököttävää, että joku huuhtoo kuukupin lavuaarissanne runsaalla vedellä, mistä ei jää minkäänlaista näkö- tai hajuhaittaa? Ja toisaalta mielestänne on ihan jees, jos hän jättää tuntikausia toosaa vasten hautuneen kertakäyttösiteen lemuamaan roskikseenne...