Meilläkin kävi ihan sama juttu. Kelään mitään hajuu mikä toi ötökkä vois olla?Alkuperäinen kirjoittaja gg:ostin eilen k-kaupasta sellaisen nektariini-rasian, pesin ja ruvettiin lasten kanssa syömään niitä tyttö söi omaansa ja laittoi sen kiven ihan kokonaan suuhunsakin ja sitten sen kiven pöydälle, vähän päästä kattoin kun kivi "liikku" ja otin sen käteeni niin siellä kiven sisällä oli elävä torakan näköinen n. 2cm pitkä ötökkä, mua oksettaa vieläkin kun ajattelen sitä ja ikinä en enään osta mitää ulkolaisia hedelmiä
Mulle tapahtui tänään sama juttu!
Itsekin olin ostanut k-kaupasta nektariini-rasian pari päivää sitten ja tänään kun söin yhtä tuli yhtäkkiä ummehtunut, homeinen maku suuhun. Sylkäisin palan suusta ja huomasin että nektariinin kivi oli jotenkin homehtunut ja harmaa. Ja sieltä kiven sisältä tuli just 2- senttinen musta ötökkä, jolla oli jotkut "piikiit" takapuolessa. Hyi että! Näitä näköjään löytyy. Pitäiskö ilmoittaa jonnekin?
Alkuperäinen kirjoittaja yökh;16773864:Olipa kerran ontto ruisvuokaleipä muovipussissa, leivän sisällä tukehtunut hiiripesue, sellaisia vaaleanpunaisia poikasia.
Taidan tästä lähtien juoda olueni vain baarissa, hanasta...Hyi helvetti oikeasti. Nektariinit ovat tähän asti olleet melkein lempihedelmä, mutta harkitsen vakavasti jotain muuta tilalle. Iuuuuuuh.Join joskus 15 vuotta sitten olutta suoraan ruskeasta lasipullosta, toisen huikan jälkeen ihmettelin kun pullosta ei valunut juomaa kunnolla ja tutkin asiaa. Avaamattomassa täydessä olutpullossa oli sisällä kuollut märkä hiiri tai joku päästäinen. Että silleen.