hyi kamala

  • Viestiketjun aloittaja gg
  • Ensimmäinen viesti
gg
ostin eilen k-kaupasta sellaisen nektariini-rasian, pesin ja ruvettiin lasten kanssa syömään niitä tyttö söi omaansa ja laittoi sen kiven ihan kokonaan suuhunsakin ja sitten sen kiven pöydälle, vähän päästä kattoin kun kivi "liikku" ja otin sen käteeni niin siellä kiven sisällä oli elävä torakan näköinen n. 2cm pitkä ötökkä, mua oksettaa vieläkin kun ajattelen sitä ja ikinä en enään osta mitää ulkolaisia hedelmiä
 
-Jonttu-
YÖK!!

Mä en syöny vuosiin pistaasipähkinöitä, kun löysin sieltä jonkun ison kuoriaisen. Katselin telkkua ja heittelin niitä sen kummemmin katsomatta suuhuni, kunnes satuin vilkaisemaan tätä yhtä tummempaa pähkinää. Oli sitten joku öhkämönkiäinen siellä pähkinän tilalla!
 
vieras
minä en osta enään isoja oisko "presidentti" luumuja (punaisia) kun kerran puraisin luumua niin vastassa oli iso valkoinen mato kyll jäi luumut syömättä ja vessan pönttöä halailin :X
 
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
tuli mieleen ku meillä kerran tuli riisipaketista semmonen musta ihan littana ötökkä jolla oli oranssit jalat :x
Riisihärö.
Ne vie mun mielen tasapainon. Kun ne nimittäin kerran pääsee tulemaan niin niitähän riittää.
Mä olin ihan paniikissa että onko meillä niin likasta että ötököitäkin vilisee mut sitten kerran huomasin että avaamaton riisipaketti sisälsi ötököitä ihan kiitettävän määrän.

Kaikki roskiin vaan ja pesu hirveillä myrkyillä niin ne lähti pois.
 
superlim82
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
ostin eilen k-kaupasta sellaisen nektariini-rasian, pesin ja ruvettiin lasten kanssa syömään niitä tyttö söi omaansa ja laittoi sen kiven ihan kokonaan suuhunsakin ja sitten sen kiven pöydälle, vähän päästä kattoin kun kivi "liikku" ja otin sen käteeni niin siellä kiven sisällä oli elävä torakan näköinen n. 2cm pitkä ötökkä, mua oksettaa vieläkin kun ajattelen sitä ja ikinä en enään osta mitää ulkolaisia hedelmiä
Mulle tapahtui tänään sama juttu!
Itsekin olin ostanut k-kaupasta nektariini-rasian pari päivää sitten ja tänään kun söin yhtä tuli yhtäkkiä ummehtunut, homeinen maku suuhun. Sylkäisin palan suusta ja huomasin että nektariinin kivi oli jotenkin homehtunut ja harmaa. Ja sieltä kiven sisältä tuli just 2- senttinen musta ötökkä, jolla oli jotkut "piikiit" takapuolessa. Hyi että! Näitä näköjään löytyy. Pitäiskö ilmoittaa jonnekin?

 
meikkis
Meillä oli joskus vuosia sitten nektariinikori rannalla mukana ja NELJÄSTÄ! nektariinista hyppäs just semmonen torakka jolla oli sarvet molemmissa päissä. Mä niit sit listin, mutta kyllä jokunen kipitti sinne Bodomjärven puskaankin. Ovat vikkeliä kavereita. Ystäväni sitten samaan kauppaan mennessään kertoi myyjälle asïasta, joka kysyi että haluuko uudet tilalle :D Minä sitten soittamaan kauppiaalle vihaista puhelua, niin vetivät ne nektariinikorit myynnistä sitten. Nyt vasta, n.5 vuotta tapahtuman jälkeen, söin ekan nektariinin. Ei löytyny ötökkää.
 
hyi
helvetti. Mun pahin on kun kerran söin vaahtokarkkeja, ja yhdessä oli sisällä pitkä hius. Se oli vielä suussa. Oksennus tuli, enkä ole niitä sen koommin syönyt, vaikka olivat mun lempikarkkeja. Mutta todella musta tulis anorektikko jos joku torakka eksyis ruokaan. Hyi hyi ja hyi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja superlim82:
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
ostin eilen k-kaupasta sellaisen nektariini-rasian, pesin ja ruvettiin lasten kanssa syömään niitä tyttö söi omaansa ja laittoi sen kiven ihan kokonaan suuhunsakin ja sitten sen kiven pöydälle, vähän päästä kattoin kun kivi "liikku" ja otin sen käteeni niin siellä kiven sisällä oli elävä torakan näköinen n. 2cm pitkä ötökkä, mua oksettaa vieläkin kun ajattelen sitä ja ikinä en enään osta mitää ulkolaisia hedelmiä
Mulle tapahtui tänään sama juttu!
Itsekin olin ostanut k-kaupasta nektariini-rasian pari päivää sitten ja tänään kun söin yhtä tuli yhtäkkiä ummehtunut, homeinen maku suuhun. Sylkäisin palan suusta ja huomasin että nektariinin kivi oli jotenkin homehtunut ja harmaa. Ja sieltä kiven sisältä tuli just 2- senttinen musta ötökkä, jolla oli jotkut "piikiit" takapuolessa. Hyi että! Näitä näköjään löytyy. Pitäiskö ilmoittaa jonnekin?

HYI YÖK! Meinasin tänään ostaa tuon nektariinirasian, mutta ei ollut rahaa tarpeeksi mukana. En uskalla käydä kyllä huomenna ostaan. :x :x
 
Mä syön hyvillä mielin huomenna loput nektariinit, jotka tänään ostin. Ainahan noissa kaikissa hedelmissä voi ötököitä olla ja varmasti olen syönyt satamäärin erilaisia ötököitä tietämättäni. Mä otan mielummin nektariinit ötököiden kera kuin hyönteismyrkkyjen.
 
joo
Raskausaikana söin eräänkin kerran nektariinia, puraisin oikein kunnon palan, niin siellä sisällä oli iso, lihava toukka. Olin ulkona, joten nektariini lensi metsään :x Sit parikin kertaa kirsikoita syödessä olen törmännyt semmoseen isoon, paksuun toukkaan :x Herneissä on sit pienempiä toukkia yllärinä :x
 
Mehu
Kerran avasin kiireessä omenatäysmehupurkin ja join suoraan purkista ja ihmettelin mikä suussani on niin mehun seassa oli kuollut ampiainen....hyi saatana, lensi mehut suusta seinään ku niin säikähdin.

Sen jälkeen en ole suoraan purkeista juonut enkä juo!
 

Yhteistyössä