Hyi,joku on käyny meillä yöllä,taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerro lisää:
Tai sitten siellä kummittelee..

Itse tekisin niin, että tekisin iltarutiinit normaalisti niin että mahd. ulkopuolinen kuvittelis sun olevan menossa nukkumaan tms. ja sitten jäisin vahtiin koko yöksi.

mutta minä en uskaltaisi tätä tehdä yksin :o :snotty:

kannattaa pyytää ystävä seuraksi ensi yönä vaikkapa ja jäätte vahtiin.

Hui,en mäkään!Mä oon vielä raskaana ja synnyttäisin varmasti heti jos kuulisin että joku tulee.Hyi!! :o :o :ashamed:

Ajattelin mennä ens yöksi vanhempien luo ja huomenna muutan sen verran tavaraa uuteen paikkaan et saadaan lasten kanssa jäädä sinne jo yöksi.

Kauanko aiemmat asukkaat on siinä asuneet? Kauanko sä? Koska tuollainen alkoi?
Ootko tuntenut/aistinut jotain omituista? Viileää ilmavirtaa tai onko sulle tullut omituisia oloja siellä yllättäen, väristyksiä tms?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta ulko-oveen hälytin, niitä saa mm. halpa-hallista parilla eurolla. Pistä niitä hälyttimiä vaikka muutamaan oveen niin saat selviyttä mikä niitä ovia aukoo.

Ja videokamera yöksi päälle tai sanelukone.
Niin johan tallentuu jotakin jos kummittelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika kauheeta!

Millaisessa talossa asut?Turvalukko olis hyvä juttu!Oliko se vienyt ne hamsterit vai oliko ne jossain siellä sisällä?

Tää on lähes uus rivitalo asunto,ennen mua tässä ehti kaks asua ennemmin pienen hetken.

Ei oo hamstereita löytyny vielä. :|

oliko mimmosia hamstereita? joku varastanut ne(jos on niin hamsteriyhistyksen foorumille laittaisin infoa)...

:( toivotaan et karvajalat löytyy mut kauheeta tuommonen.

Hommaisin turvaraudan oveen(ja sit mikä meillä oli niin semmonen suojakuppi oven kahvaan siis tänn asunnon sisäpuolelle ettei voi postiluukun kautta avata) ja turvalukko et tarvii toisenkin avaimen ennen sisälle pääsyä :ashamed:

Toinen on kääpiöhamsteri ja toinen tavallinen hamsteri.Ihan "puhdas rotuisia" molemmat.

Mutta silti ihmetyttää,ihan kun joku tekis mulle kiusaa. :o

:( se kannattaa selvittää mut jos joku on anastanut ne niin http://www.hamsteriyhdistys.net ja sieltä foorumi ..JOS muillekkin on esim sattunut vastaavaa tjs..kovin ikävää tommonen.
Kuka on niin älypää idiootti..

Ootko tuntenut/aistinut jotain omituista? Viileää ilmavirtaa tai onko sulle tullut omituisia oloja siellä yllättäen, väristyksiä tms?

Aiemmat asui jotain 10kk ja toinen muutaman kk ja sitte muutin minä,4kk:tta sitten.Tää alkoi maaliskuussa varmaan.

En mä mitään oo huomannu...hui,älä sano mitään yli luonnollista,niistä mä kyllä vauhkoonnun :D :ashamed: :o :D

Ohhoh. :o En uskaltais jäädä hetkeksikään sinne. Just luin jostain, että Japanissa jonku miehen kaapissa oli asunu nainen vuoden. Mies oli alkanu epäillä ku ruokaa hävis jääkaapista ja asensi kamerat ja sitte se nainen jäi kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Hyi kamala, mie en kyllä yksin enää haluiss siinä kämpässä olla. :hug:

Miun porukat kun muuttivat nykyisenn kerrostalokämppäänsä, ni välillä ihmettelivät ku ihan ku ois ovi käynyt, muttei kettään näkynyt. Kerran sitten miun isä huomas kun joku käänty ovelta takasin, eli jollain oli ollu avain. :o
Ei sieltä kämpästä ollut koskaan mitään hävinnyt, muttei tietoa että kuka se oli ja kuinka monta kertaa se on siellä käynyt ja millä asialla. :x

Teininä oleilin silloisen poikaystäväni kerrostaloasunnolla. Erään kerran avain kävi lukossa ja sisään pöllähti talkkarin rouva. Ilme oli näkemisen arvoinen, kun ei osannut odottaa että asunnossa ketään olisi. Tästä rouvasta kiiri muutenkin sellainen maine, että kulkee yleisavaimilla toisten asunnoissa uteilaisuuttaan.

TOSIJUTTU!!kaverini kaveri asui yksin kerrostalo asunnossa ja oli paljon poissa.usein kun hän tuli kotiin tuntui et jääkaapista olis hävinny ruokaa,mutta aluks ajatteli et vaan kuvitteli..sit kerran oli kaupas käyny ja jääkaappi täynnä,lähti ulos ja kun tuli takaisin oli jääkaappi tyhjä.soitti poliisille ja kun poliisit tuli niin sängyn alta löyty mielisairaalasta karannut psykopaatti!!!kun tyttö vei roskia niin jätti monesti oven rakoselleen.. tästä oli lehdessäkin ja ihan tosi on vaikka vaikee kyllä uskoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ohhoh. :o En uskaltais jäädä hetkeksikään sinne. Just luin jostain, että Japanissa jonku miehen kaapissa oli asunu nainen vuoden. Mies oli alkanu epäillä ku ruokaa hävis jääkaapista ja asensi kamerat ja sitte se nainen jäi kiinni.

:D
Mies ei siis kertaakaan vuoden aikana tuntenut tarvetta avata kyseisen kaapin ovia? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

:o :o :o :$

arvatkaa kuka ei ens yönä nuku :D

Aiemmat asui jotain 10kk ja toinen muutaman kk ja sitte muutin minä,4kk:tta sitten.Tää alkoi maaliskuussa varmaan.

En mä mitään oo huomannu...hui,älä sano mitään yli luonnollista,niistä mä kyllä vauhkoonnun :D :ashamed: :o :D

Tunnetko niitä siinä aiemmin asuneita? Tiedätkö missä nykyään asuvat?

Juu,mut nyt meen pakkaamaan muutto tavaroita ja etsin ötököitä.Ne voi ihan hyvin olla täällä jossain,pääsee niin pieneen paikkaan piiloon.

Voi käydä illemmalla vaikka kertomassa,josko ovat löytyneet. :flower:

Tunnetko niitä siinä aiemmin asuneita? Tiedätkö missä nykyään asuvat?

En tunne heitä enkä tiedä missä nykyään asuu,sen verran tiedän että samassa kaupungissa kuitenkin.

Ajattelin vain että jos oisit kysynyt aiemmilta asukkailta miks muuttivat niin äkkiä pois.. ja että ihmettelet kun asunnossa tapahtuu omituisia asioita. Olisit saattanut kuulla ehkä jotain mielenkiintoista..

Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
Kerro edes yksi syy miksi et ole soittanut poliisille?

En mä tiedä,varmaan soittaisin jos joutuisin tässä vielä asua.Huomenna pääsen muuttamaan.

Ennemmin se et ovet ollu auki,oon ne laittanu omaan piikkiini,keksiny selityksen asialle.

Tällä mä en enää keksi selitystä mutta en mie tii'ää kehtaanko soittaa poliisille jos nauravat mut pihalle. :ashamed: :ashamed:

Tää kuulostaa niin tyhmältä ja omituiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja kerro lisää:
Ajattelin vain että jos oisit kysynyt aiemmilta asukkailta miks muuttivat niin äkkiä pois.. ja että ihmettelet kun asunnossa tapahtuu omituisia asioita. Olisit saattanut kuulla ehkä jotain mielenkiintoista..

Ne mun mielestäni rakensi talon ja muutti siihen.

Toivottavasti sama ei jatku uudessa usunnossa.Sitten kyllä soitat heti poliisille ja kerrot tästäkin jutusta!Mitäs jos käy siinä asunnossa ensi yönä kun ole pois ja vie vaikka jotain?
Asuuko vanhempasi lähellä jos isäsi yöpyisi siellä?

Yhteistyössä