Hyi,joku on käyny meillä yöllä,taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan oikeasti, jos sinä tai miehesi kävelee unissaan? Tietenkään toinen ei ole sellaista huomannut! Jos olisi, niin eihän asunnossa kukaan olisi nukkuessanne mitään touhunnut, koska olisitte huomanneet, eikö totta? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti sama ei jatku uudessa usunnossa.Sitten kyllä soitat heti poliisille ja kerrot tästäkin jutusta!Mitäs jos käy siinä asunnossa ensi yönä kun ole pois ja vie vaikka jotain?
Asuuko vanhempasi lähellä jos isäsi yöpyisi siellä?

mie pingottaisin jonkun ansan siihen ovelle..et tyyliin lattiaharja mikä kaatuu kun oven aukasee tai jauhoja oven taakse et jää kengän jälki... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Toivottavasti sama ei jatku uudessa usunnossa.Sitten kyllä soitat heti poliisille ja kerrot tästäkin jutusta!Mitäs jos käy siinä asunnossa ensi yönä kun ole pois ja vie vaikka jotain?
Asuuko vanhempasi lähellä jos isäsi yöpyisi siellä?

mie pingottaisin jonkun ansan siihen ovelle..et tyyliin lattiaharja mikä kaatuu kun oven aukasee tai jauhoja oven taakse et jää kengän jälki... :ashamed:

tuo oliskin hyvä idea!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ohhoh. :o En uskaltais jäädä hetkeksikään sinne. Just luin jostain, että Japanissa jonku miehen kaapissa oli asunu nainen vuoden. Mies oli alkanu epäillä ku ruokaa hävis jääkaapista ja asensi kamerat ja sitte se nainen jäi kiinni.

:D
Mies ei siis kertaakaan vuoden aikana tuntenut tarvetta avata kyseisen kaapin ovia? :D

Ei vissiin sitte. :D Tai no komerohan toi näemmä on, ehkä sitten ollut turhan krääsän varastona.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805307726312_ul.shtml

Tiedän tapauksen jossa kissa kulki avonaisen tuuletusikkunan kautta yöllä vierailulla. Kissa oli myös tehnyt aika uskomattomia asioita, joita ei edes uskoisi kissan tekemäksi. Vanhemmat, lapset ja oma kissa nukkui talon yläkerrassa ja vieras kissa kuljeskeli talon alakerrassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tällainen juttu:
Tiedän tapauksen jossa kissa kulki avonaisen tuuletusikkunan kautta yöllä vierailulla. Kissa oli myös tehnyt aika uskomattomia asioita, joita ei edes uskoisi kissan tekemäksi. Vanhemmat, lapset ja oma kissa nukkui talon yläkerrassa ja vieras kissa kuljeskeli talon alakerrassa.

Maistuiskohan kissalle marsut?

unissakävely tuli mullekin mieleen mutta ap sanoi että ovi oli ollut auki hänen tullessaan yöllä kotiin?

mä veikkaisin että jollain on avain asuntoon, tosin en ymmärrä että jos siellä joku käy, niin mitä ihmettä se siellä tekee? siis jos mitään ei ole hävinnyt aiemmin tms. paitsi nyt nää hamsterit.

mä olisin kyllä niin utelias että asentaisin videokameran ensi yöksi tai ainakin jonkun "ansan" josta näkee onko joku käynyt..

Mun järkeen ei mene miks ei ap soita poliisille? Ja miten voit olla muualla yötä kun et tiedä mitä omassa kodissa tapahtuu ja kuka siellä käy? :o Miks et ota jotain kaveria seurakses ensi yöksi?
Ja miten voit olla vaan välittämättä, kun "kohta muutat kuitenkin"?? Haluatko uusille asukkaille saman riesan? :o

Onko ulko-ovi aina lukossa? Mä olisin vähintään vaihdattanut lukot jo ajat sitten...

hui kauhea! :o järkkyä.. oikeesti mulla ei kesäs pää tommosta kertaakaan... mut sit taas oisin nii utelias, et varmasti hommaisin jonku kaverin mukaan ja jäätäs vahtiin et kuka ja miksi...

teeppä samoin ja kerro sit!!

MUOKS! nii ja sit kyl soittasin poliisille, koska vaikka asunnosta ei mitään ois ees viety, vaikka ny eläimiä onkin vieläpä kadoksissa ni se on silti laitonta mennä toisen asuntoon!!!

Hyi hitto.
Ihan kummittelulta toi vaikuttas, onko tietoa entistä asukkaista??
Tai sitten toinen vaihtoehto on, että se on ihan elävä ja lihallinen entinen asukas, jolla on vielä avain tallella.

mie soittasin joka tapauksessa vaikka oisinki muuttamassa. ihan vaan sen takia että jos tätä tapahtuu uuessaki asunnossa...

ja sori, mutta mie en muuta syytä keksi siihen poliisille soittamatta jättämiseen ko sen että ap tietää kuka siellä käy...

miks et soita poliisille?? ihan turhaa draamaa luot kun ihan selkeesti tiedät kuka siellä käy jos tää koko juttu on ees totta. kyllä normaalit ihmiset ois jo ilmottanu jollekin.

ja tuo hamsterisaitti kyllä vähän nauratti :D oiski liikkeellä joku hamsterivaras....

Mua on seurailtu joskus nuorempana monta vuotta, eräs mieleltään sairas ihminen otti mut pakkomielteekseen koska oli jollain sairaalla tavalla "rakastunut" muhun. Yleinen kuvio tällaisissa tilanteissa on, että ensin katselee kaukaa ja sitten vaan muuttuu rohkeammaksi ja rohkeammaksi. Ensin katsellaan kauempaa, sitten aletaan seuraamaan, sitten katsellaan ikkunoista ja kohta jo yritetään sisälle... Mun kohdalla jätti poltettuja ja palavia savukkeita meidän kuistille vkonloppuisin illalla(vanhemmat eivät kotona), ja ikkunoiden alle. Sitten kerran jo koputteli ikkunoihin, tää oli ihan kamalaa. Muutin toiselle paikkakunnalle pois vanhempieni luota ja hän ei löytänyt minua, niin alkoi jättämään uhkailukirjeitä vanhempien postilaatikkoon. Myöhemmin sain selville kuka tämä poika/ nuori meis oli ja hän myönsi seuranneena mua monta vuotta ja olleensa aina pihalla pusikossa katselemassa sisälle.
Mä itse tekisin niin, että laittaisin ulko- oven eteen vaikka tyhjiä kaljapulloja tms mistä lähtee ihan julmettu meteli kun ovi aukeaa. Tai sitten kamera kuvaamaan. Jos päätät tehdä ensi yöksi jotain varotoimenpiteitä, niin kannattaa varmaan tehdä kaikki niin että verhot kiinni, en halua pelotella mutta ettei tää mahd. vierailija saa vihiä asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Mua on seurailtu joskus nuorempana monta vuotta, eräs mieleltään sairas ihminen otti mut pakkomielteekseen koska oli jollain sairaalla tavalla "rakastunut" muhun. Yleinen kuvio tällaisissa tilanteissa on, että ensin katselee kaukaa ja sitten vaan muuttuu rohkeammaksi ja rohkeammaksi. Ensin katsellaan kauempaa, sitten aletaan seuraamaan, sitten katsellaan ikkunoista ja kohta jo yritetään sisälle... Mun kohdalla jätti poltettuja ja palavia savukkeita meidän kuistille vkonloppuisin illalla(vanhemmat eivät kotona), ja ikkunoiden alle. Sitten kerran jo koputteli ikkunoihin, tää oli ihan kamalaa. Muutin toiselle paikkakunnalle pois vanhempieni luota ja hän ei löytänyt minua, niin alkoi jättämään uhkailukirjeitä vanhempien postilaatikkoon. Myöhemmin sain selville kuka tämä poika/ nuori meis oli ja hän myönsi seuranneena mua monta vuotta ja olleensa aina pihalla pusikossa katselemassa sisälle.
Mä itse tekisin niin, että laittaisin ulko- oven eteen vaikka tyhjiä kaljapulloja tms mistä lähtee ihan julmettu meteli kun ovi aukeaa. Tai sitten kamera kuvaamaan. Jos päätät tehdä ensi yöksi jotain varotoimenpiteitä, niin kannattaa varmaan tehdä kaikki niin että verhot kiinni, en halua pelotella mutta ettei tää mahd. vierailija saa vihiä asiasta.

kuinka pystyit elämään tavallista elämää ? Eikö sua pelottanu ollenkaan tulla esim yöllä kotiin..? miten vanhempasi suhtautui asiaan ?

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:

kuinka pystyit elämään tavallista elämää ? Eikö sua pelottanu ollenkaan tulla esim yöllä kotiin..? miten vanhempasi suhtautui asiaan ?

Laitoin asiat mielikuvituksen piikkiin, ja poltetut ja palavat tupakit sen piikkiin että joku mun roskaamiseen ta tupakantumppeihin kyllästynyt naapuri vittuilee mulle. Sitten vasta havahduin asiaan kun ikkunaan koputettiin ja menin aivan paniikkiin. Onneksi mulla aina silloin paras ystävä yökylässä kun vanehmmat poissa eli yksin en ollut, mutta pelottihan se ja terapiassa jouduin myöhemmin käymään tämän takia kuten varmaan ihan ymmärretäävää. Ei tota ihan helpolla unohda. Vanhemmille en kertonut silloin, en halunnut huolestuttaa heitä kun heillä silloin paljon muita huolia. Vasta kun äitini löysi mulle suunnattuja uhkauskirjeitä postilaatikostaan, kerroin heille ja olivat peloissaan. Onneksi mä asuin jo muualla ja miehen kanssa, yksin en olisi uskaltanut asua.

Yhteistyössä