Mua on seurailtu joskus nuorempana monta vuotta, eräs mieleltään sairas ihminen otti mut pakkomielteekseen koska oli jollain sairaalla tavalla "rakastunut" muhun. Yleinen kuvio tällaisissa tilanteissa on, että ensin katselee kaukaa ja sitten vaan muuttuu rohkeammaksi ja rohkeammaksi. Ensin katsellaan kauempaa, sitten aletaan seuraamaan, sitten katsellaan ikkunoista ja kohta jo yritetään sisälle... Mun kohdalla jätti poltettuja ja palavia savukkeita meidän kuistille vkonloppuisin illalla(vanhemmat eivät kotona), ja ikkunoiden alle. Sitten kerran jo koputteli ikkunoihin, tää oli ihan kamalaa. Muutin toiselle paikkakunnalle pois vanhempieni luota ja hän ei löytänyt minua, niin alkoi jättämään uhkailukirjeitä vanhempien postilaatikkoon. Myöhemmin sain selville kuka tämä poika/ nuori meis oli ja hän myönsi seuranneena mua monta vuotta ja olleensa aina pihalla pusikossa katselemassa sisälle.
Mä itse tekisin niin, että laittaisin ulko- oven eteen vaikka tyhjiä kaljapulloja tms mistä lähtee ihan julmettu meteli kun ovi aukeaa. Tai sitten kamera kuvaamaan. Jos päätät tehdä ensi yöksi jotain varotoimenpiteitä, niin kannattaa varmaan tehdä kaikki niin että verhot kiinni, en halua pelotella mutta ettei tää mahd. vierailija saa vihiä asiasta.