Hyi,joku on käyny meillä yöllä,taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli vaan aapee mieleen että kai sä nyt ainakin isännöitsijälle olet tosta kertonut! Lukothan on pakko vaihtaa. Vaikka sä muutatkin pois, seuraavat asukkaat joutuvat kärsimään samasta jos jollain muulla avain asuntoon. Onhan se vähän sun velvollisuuskin asukkaana kertoa isännöitsijälle tosta. Mistä ne muuten teitää lukot vaihtaa.

Hamsterithan on vilkkaimmillaan öisin, joten jos ovat vielä asunnossa todennäköisesti nukkuvat nyt mutta lähtevät illalla liikkeelle.

Sun täytyis ottaa joku kaveriks ja jäädä hamsuvahtiin että saat ne kiinni.

Laitas muuten ruokaa sellaisiin kohtiin, jotka voivat olla hamstereiden piilopaikkoja. Eli kaappien eteen, hellan eteen ja muiden rakojen eteen. Jos ruokaa häviää kun et vahdi, ovat vielä talossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
Kerro edes yksi syy miksi et ole soittanut poliisille?

En mä tiedä,varmaan soittaisin jos joutuisin tässä vielä asua.Huomenna pääsen muuttamaan.

Ennemmin se et ovet ollu auki,oon ne laittanu omaan piikkiini,keksiny selityksen asialle.

Tällä mä en enää keksi selitystä mutta en mie tii'ää kehtaanko soittaa poliisille jos nauravat mut pihalle. :ashamed: :ashamed:

Tää kuulostaa niin tyhmältä ja omituiselta.

tähän on mun pakko sanoa että tuskin nauraavat pihalle. Ja tiedät sen varmaan itsekin..
Jos OIKEASTI on epäilys et varas tai joku hiippailija yöllä asunnossa käy niin poliisit ihan varmasti ottavat asian tosissaan. Aika jännä miksi et ole hommannu jotai turvaketjua tms jos ennenki käyny ja lapsiaki vielä paikalla. :/
Tietenkin kukin tyylillään mut ite olisin toiminu jo aikasemmin ehkä hieman toisin...ihan vaikka lastentakiakin jos yhtään epäilee et joku käy nurkissa hääräilee öisin.

Siis tuli tossa mieleen että jos siinä on asunut 2 tyyppiä lyhyen aikaa ennen sua ja eivät ole palauttaneet avaimia mutta mitä järkee tehdä tollasta puuhaa.Tekisin oitis rikosilmoituksen poliisille.Toinen vaihtoehto on että laitat yöksi jotain huomaamatonta sinne ovenväliin ja katsot onko samalla tavalla aamusta.Mä en pystyis nukkumaan tollasessa asunnossa!!

ylä aste ajoilta yks muija jätti palauttamatta asunnon avaimen oli katkera kun joutu muuttamaan kun äiti löys miehen.muija meni moneen kertaan sinne vanhaan asuntoon..

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Ihmettelen kyllä aapeen asenetta, vaikutti niin tyyneltä joten edelleen epäilen tai sitten kävelee unissaan.

epäile ihan rauhassa. Shokki/paniikki tilanteessa kaikki ei rupee vonkumaan,huutamaan, kiljumaan tai toimimaan järjettömästi. Jotkut pystyvät olemaan tyynen rauhallisia.

Entisessä kämpässä pelotti jatkuvasti asua ja kotona piti olla aina turvaketju ku oli.
Meiän alakerrassa asu narkkeja ja sen narkkipojan vanhemmat(hienohelma pariskunta :x ) asu siin meiän asunnossa ja ku saatiin avaimet toimistolta niin ne sano et siitä on "hävinny" yks avain. Jatkuvasti pelotti et jos ne narkit on vieny sen(ku poliisit ratsas sen kämpän useammin ku kerran ym aika spookya siellä tapahtu)...

Mä olisin kyllä aika vauhkona tuosta hamstereiden katoamisestakin, mulle kun lemmikit on tärkeitä. En todellakaan lähtis muualle yöksi jos hamsterit saattaa piileskellä jossain, mä jäisin kyttäämään että tulisko ne edes yöllä esiin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Ihmettelen kyllä aapeen asenetta, vaikutti niin tyyneltä joten edelleen epäilen tai sitten kävelee unissaan.

epäile ihan rauhassa. Shokki/paniikki tilanteessa kaikki ei rupee vonkumaan,huutamaan, kiljumaan tai toimimaan järjettömästi. Jotkut pystyvät olemaan tyynen rauhallisia.

Entisessä kämpässä pelotti jatkuvasti asua ja kotona piti olla aina turvaketju ku oli.
Meiän alakerrassa asu narkkeja ja sen narkkipojan vanhemmat(hienohelma pariskunta :x ) asu siin meiän asunnossa ja ku saatiin avaimet toimistolta niin ne sano et siitä on "hävinny" yks avain. Jatkuvasti pelotti et jos ne narkit on vieny sen(ku poliisit ratsas sen kämpän useammin ku kerran ym aika spookya siellä tapahtu)...

Miksi lukkoa ei sarjoitettu uudelleen, yleensä avaimen kadottanut asukas maksaa kulut.

hui että, joku epäili että jos kissa kulkisi asunnossa, ap kuitenkin sanoi et häkki tiputettu ja sit nostettu huonosti hyllylle takaisin, että ei ehkä kissan tekosia...kamalaa silti, mä olisin soittanut poliisit samantien ja hankkinut turvalukot, varoita nyt ap seuraavia kuitenkin et tajuavat pitää ovet öisin lukossa (turva sellaisessa)... ihan kamalaa kyllä... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
hui että, joku epäili että jos kissa kulkisi asunnossa, ap kuitenkin sanoi et häkki tiputettu ja sit nostettu huonosti hyllylle takaisin, että ei ehkä kissan tekosia...kamalaa silti, mä olisin soittanut poliisit samantien ja hankkinut turvalukot, varoita nyt ap seuraavia kuitenkin et tajuavat pitää ovet öisin lukossa (turva sellaisessa)... ihan kamalaa kyllä... :ashamed:

Nii mistä ap tietää et häkki oli välissä tiputettu. Jos ne hamsterit tai kissa on vaa tönässy häkin vinoon.

"Heräsin aamulla,toisen hamsterin häkki kuin tiputettu ylhäältä hyllyltä,puruja lattialla.Häkin päällinen irti mutta häkki oli nostettu hyllyyn takaisin ja häkin päällinen vaan "viskattuna" siihen häkin alustan päälle.Hamsteri poissa.

Kurkkasin että toinenkin hamsteri puuttuu,häkin luukku sepposen selällään. "

Tää on aapeen tekstistä,hieman sekavaa..

Yhteistyössä