Hyi hitto miten sairaita pentuja taas....

vieras
ei v*ttu! alkaa olla aika kieroon kasvanutta tääkin kansa, kun tollasta ruvetaan tekemään :( tosi kurjaa. kai se on ite pakko laittaa nuo taaperot kohta itsepuolustuskurssille, että selviävät tässä nyky-yhteiskunnassa :´(
 
ek
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:
joo, jos mä saisin noi isot tytöt kynsiini, niin antaisin selkään ihan oma kätisesti, jonkun olis pitänyt pieksää ne jo aikaisemmin, niin ehkä tää olis jäänyt tekemättä
Tai ehkä niitä on piesty, ja sen vuoksi on kasvaneet tollasiks.
Näinpä. Hakkaamallahan ne lapset varmaan oppii...
 
mur
Justjoo! Voi elämä sentään, tiedän kyllä mitä mä oisin tehny noille teineille jos ois mun lapseeni koskenu :( Ihan sairasta toimintaa tollanen. Toivottavasti ei oo mitään mamuja, meinaa jos on, kiehuu vielä enemmän.
 
Saraldo
Sairasta :'( . 8-vuotias olisi ikänsä puolesta ihan kypsä ulkoilemaan yksin, mutta sitten tuollaiset tapaukset pistää miettimään, että uskaltaako sitä lasta päästää enää minnekään yksin? Mullakin olisi kyllä luottoa omaa lasta kohtaan, että uskaltaisin päästää yksin pihalle. Mutta sitten on nuo muut tekijät.... Toivottavasti nuo tekijät saadaan kiinni ja toivottavasti ne ovat yli 15-vuotiaita.
 
ERMES
Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2168909

Ja voin sanoa suoraan et toivon todella et tytöille näytettäis kotonakin vähän kättä pidempää niin tietävät miltä tuntuu kun saa isommiltaan turpiin... |O |O |O
Tuon kommenttisi perusteella siis kannatat samalla tytön käytöstä, väkivallalla väkivallasta. Puistattaa kaltaisesi ihmiset. Moralisoit tekoa ja samalla TOIVOT jotain tuollaista. Lasten kohdalla (ikävä kyllä) voidaan olettaa, että teko ei ole syy vaan seuraus.

 
No se miten mä sen ajattelen on että oli kyseessä minkä ikäinen tekijä tahansa niin aina teko on seuraus jostakin. Suomessa vaan on jo ihan tarpeeksi hyvin nähtävillä se kuinka hyvin sellainen päähän taputtelu näitä tekijöitä on auttanut.

Ja olen todella sitä mieltä että iso osa näistä nuorista häiriköistä ei ole tullut kotonaan pieksetyiksi koskaan vaan päin vastoin saavat tehdä ihan just sitä mitä itteä huvittaa. Äiti ja isi ymmärtää aina pikku Tiinaa tai Timoa ja lapset osaa pyörittää vanhempiaan yks nolla. Parhaimmillaan vanhemmat valehtelee pentujensa puolesta viranomaisille ja poliisille.

 
ermes
Minä väitän, että väitteesi "iso osa häiriköistä ei ole tullut kotonaan pieksetyiksi koskaan --" on puutaheinää. Fyysinen kuritus - mallintamista. Riekkujat ja yleiset häiriköt ovat asia erikseen, heihin väitteesi "-- päin vastoin saavat tehdä ihan just sitä mitä itteä huvittaa. Äiti ja isi ymmärtää aina pikku Tiinaa tai Timoa--" sopii. Valitettavasti se ei vielä riitä yleistämään VÄKIVALTAISIIN TEKOIHIN.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ek:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:
joo, jos mä saisin noi isot tytöt kynsiini, niin antaisin selkään ihan oma kätisesti, jonkun olis pitänyt pieksää ne jo aikaisemmin, niin ehkä tää olis jäänyt tekemättä
Tai ehkä niitä on piesty, ja sen vuoksi on kasvaneet tollasiks.
Näinpä. Hakkaamallahan ne lapset varmaan oppii...
Niin oppii. Nimenomaan oppii olemaan hakkaamatta kun tietävät miltä se tuntuu.

Ei muutaku moisille penikoille sellanen selkäsauna ettei istu kahteen viikkoon. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ek:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:
joo, jos mä saisin noi isot tytöt kynsiini, niin antaisin selkään ihan oma kätisesti, jonkun olis pitänyt pieksää ne jo aikaisemmin, niin ehkä tää olis jäänyt tekemättä
Tai ehkä niitä on piesty, ja sen vuoksi on kasvaneet tollasiks.
Näinpä. Hakkaamallahan ne lapset varmaan oppii...
Niin oppii. Nimenomaan oppii olemaan hakkaamatta kun tietävät miltä se tuntuu.

Ei muutaku moisille penikoille sellanen selkäsauna ettei istu kahteen viikkoon. :kieh:
Jos lasta pahoinpidellään syntymästä saakka teini-ikään, niin eikös se vähän niinku opi että muiden lyöminen on ihan ok? Ei se tollasiin vaikuta mitään, että kerran annetaan kunnon selkäsauna.
 
Piiskaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ek:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:
joo, jos mä saisin noi isot tytöt kynsiini, niin antaisin selkään ihan oma kätisesti, jonkun olis pitänyt pieksää ne jo aikaisemmin, niin ehkä tää olis jäänyt tekemättä
Tai ehkä niitä on piesty, ja sen vuoksi on kasvaneet tollasiks.
Näinpä. Hakkaamallahan ne lapset varmaan oppii...
Niin oppii. Nimenomaan oppii olemaan hakkaamatta kun tietävät miltä se tuntuu.

Ei muutaku moisille penikoille sellanen selkäsauna ettei istu kahteen viikkoon. :kieh:
Peesi, ei tämmöstä oo tietääkseni ennen vanhaan tapahtunut kun muksut saivat joskus selkäänsä :whistle: Enkä tarkoita kännisten vanhempien pahoinpitelyjä vaan ehtaa rangaistus piiskaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ek:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:
joo, jos mä saisin noi isot tytöt kynsiini, niin antaisin selkään ihan oma kätisesti, jonkun olis pitänyt pieksää ne jo aikaisemmin, niin ehkä tää olis jäänyt tekemättä
Tai ehkä niitä on piesty, ja sen vuoksi on kasvaneet tollasiks.
Näinpä. Hakkaamallahan ne lapset varmaan oppii...
Niin oppii. Nimenomaan oppii olemaan hakkaamatta kun tietävät miltä se tuntuu.

Ei muutaku moisille penikoille sellanen selkäsauna ettei istu kahteen viikkoon. :kieh:
Jos lasta pahoinpidellään syntymästä saakka teini-ikään, niin eikös se vähän niinku opi että muiden lyöminen on ihan ok? Ei se tollasiin vaikuta mitään, että kerran annetaan kunnon selkäsauna.
Enpä ole itsekkään oppinut että muiden lyöminen syyttä suotta ois ookoo, vaikka selkääni olen saanut toisenkin kerran.

 

Yhteistyössä