hyi helkkari kun ei saa enää edes lapsen kanssa olla rauhassa!! *kuvotus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bumbah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos esimerkkitapauksen mieshenkilö osoittaa noin selvästi epäkunnioitusta naista kohtaan, ilman että edes mukana oleva lapsi vaikuttaisi halveksunnan asteeseen lieventävästi, uskallan väittää ettei hymy paranna asiaa.

Et taida itsekään Marionetti olla tavannut näitä henkilöitä usein. Kyseiset ihmiset ovat yhteiskunnan pohjimmaisista pohjimpia eivätkä yleensä ole kontaktissa keneenkään (kaupan kassakin varmaan halusi tyypistä eroon mahd. nopeasti). Pitkään dokanneena ja psyykkisesti sairaina niillä menee luultavasti kaikki ihmiselämän tarpeet ja toiminnot sekasin. Tyyppi ei välttämättä osais ees raiskata, mutta mahdollisesti kyllä. Kukaan sitä ei varmaan oo kätelly vuosiin saatika hymyilly. Hymyllä saattas olla inhimillistävä vaikutus ja se sepaluksen avaaminen saattas jäädä. Ja riittävässä kännissä se ei muistas hetken päästä, kuka sille on hymyilly..

Joka tapauksessa poliisi ei paljon pysty noille tekemään ja laitokseenkaan eivät ota pelkästään sosiaalisesti vammautuneita dokuja. Tiedän muutamia erakoituneita vanhoja miehiä (ei juoppoja), joita kätteleminenkin saa tärisemään. Joskus käy mielessä, et voisko niillä naksahtaa päässä ja tulisko niistä uhkaavia - ihminen kun on paitsi sosiaalinen niin seksuaalinen olento.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Jospa katsoit sitä nokan vartta pitkin kassajonossa, ja se muisti tympeän ilmeesi kun menit ohi. Halusi kostaa. Kuseminen osoittaa syvää halveksuntaa.

Niin, tai voishan sen aatella niin et herralla olis puolet kuulista ihan rehellisesti kadonneet jonnekin matkan varrelle.... ;)

Se ei oikeuta katsomaan nokan vartta pitkin.

Jospa katsoit sitä nokan vartta pitkin kassajonossa, ja se muisti tympeän ilmeesi kun menit ohi. Halusi kostaa. Kuseminen osoittaa syvää halveksuntaa.

Niin, tai voishan sen aatella niin et herralla olis puolet kuulista ihan rehellisesti kadonneet jonnekin matkan varrelle.... ;)

Se ei oikeuta katsomaan nokan vartta pitkin.

:laugh: No entäpä herrasmies...??? Mikäs on hänen tekosyynsä omalle lorotukselleen leidin ja lapsen edessä?????
Oukei oli pitkät piuhat..sähä jo epäilit kostoksi. Well, ain't that nice and dandy....

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ei tästäkään hei tapella tarvitse.

Kukin tyylillään.

Eiku kuhan vaan huvittaa taas koko juttu. En mä olis maailman innotunein sedästä joka pissis kuten tää oman elämänsä sankari, mut en tiä jaksaisinko näyttää iloiselta siksi koska mies ei oman olemuksensa vuoksi ansaitsisi pitkin nenänvartta katomista. Ouou, vaikea dilemma. :p

Kukin tyylillään.

Eiku kuhan vaan huvittaa taas koko juttu. En mä olis maailman innotunein sedästä joka pissis kuten tää oman elämänsä sankari, mut en tiä jaksaisinko näyttää iloiselta siksi koska mies ei oman olemuksensa vuoksi ansaitsisi pitkin nenänvartta katomista. Ouou, vaikea dilemma. :p

Olemus ei välttämättä kerro sisuksesta mitään.

Ulkokuori on vain ulkokuori, hymy taas on aina hyvästä. =)

Kukin tyylillään.

Ulkokuori voi olla ulkokuori, mut kai käytöskin jotain kertoo....????

Kukin tyylillään.

Ulkokuori voi olla ulkokuori, mut kai käytöskin jotain kertoo....????

Niin kai, en mä tiedä, mä en oikeasti ole koskaan joutunut noin ikävään tilanteeseen vaikka olen nukkunutkin vastaavassa seurassa. :saint:

Kukin tyylillään.

Eihän ukko olis (ehkä ) kussut ollenkaan, jos bumbah ei olisi katsonut ylemmyyden tuntuisesti(?) tai halveksien (kuten monilla nuorilla ihmisillä on tapana katsella kaikkea erilaista kuin suosikin lukijan näköiset ihmiset).
Mikäs dilemma tässä on.

Kukin tyylillään.

Eihän ukko olis (ehkä) kussut ollenkaan, jos bumbah ei olisi katsonut ylemmyyden tuntuisesti tai halveksien (kuten monilla nuorilla ihmisillä on tapana katsella kaikkea erilaista kuin suosikki-väki).
Mikäs dilemma tässä on.

:laugh: No sitähän me ei varmasti tiedetä enkä mä tästä enää jaksa jauhaa, mut sen verran vaan et oli miten oli, niin kyllä ukollakin olis käytöksessä petrattavaa!!! Vai eikö???? ;)

Kukin tyylillään.

Eihän ukko olis (ehkä) kussut ollenkaan, jos bumbah ei olisi katsonut ylemmyyden tuntuisesti tai halveksien (kuten monilla nuorilla ihmisillä on tapana katsella kaikkea erilaista kuin suosikki-väki).
Mikäs dilemma tässä on.

:laugh: No sitähän me ei varmasti tiedetä enkä mä tästä enää jaksa jauhaa, mut sen verran vaan et oli miten oli, niin kyllä ukollakin olis käytöksessä petrattavaa!!! Vai eikö???? ;)

n035.gif

Psssssssssssss pssssssss..

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Käytiin pojan kanssa tänään tuossa lähikaupassa ja mun edellä kassalla oli maailman kuvottavin äijä,päällä reikäinen farkkuliivi eikä paitaa ja hirveä kaljamaha roikkui paljaana housujen vyötärön yli,naama oli kaljan turvottama ja silmät punaiset ja vetistävät ja oli paljain jaloin. Lisäksi tuo ukko haisi niin selvästi spermalle,ettei hajusta voinut erehtyä ja siihen lisättynä vielä hiki ja oksennus. :x No,lähdettiin sitten pojan kanssa kävelemään kotipihan kiikuille päin ja ohitettiin tuo ukko matkalla. Oltiin kiikuttu siinä vähän aikaa,niin katoin että mikä hitto tuolla puskassa rapisee,niin se ukko oli siellä kyyläämässä!! Kun huomas mut,niin astui pois puskasta (oli tässä vaiheessa ehkä viiden metrin päässä musta) ja tuijotti suoraan kohti hievahtamatta ja hiljaa. Olin niin paniikissa etten voinu muuta kun tuijottaa takas. Sitten ihan yhtäkkiä ukko avas vetskarin housuista,otti kalun käteensä ja kusta lorotti siihen eteensä vieläkin mua koko ajan tuijottaen :o siinä vaiheessa en jääny enää kattelemaan vaan tempaisin pojan kiikusta ja lähdin poika kainalossa rattaita lykkien juoksemaan niin nopeesti kun ikinä pääsin. Hitto kun vieläkin menee kylmät väreet.. mistä noita friikkejä oikein sikiää?! |O |O |O

Hyi oksennus tosiaan. MUTTA miten ihmeessä sä erotat ihmisestä sperman hajun?

Ei aina. Joskus hymykin voi olla yhtä petollinen kuin sisäpuoli. Onhan siitä myrkyttäjäksi epäillystä naisestakin kerrottu, että hänellä on enkelin kasvot ja aina iloinen katse.

Alkuperäinen kirjoittaja Sininen:

Ei aina. Joskus hymykin voi olla yhtä petollinen kuin sisäpuoli. Onhan siitä myrkyttäjäksi epäillystä naisestakin kerrottu, että hänellä on enkelin kasvot ja aina iloinen katse.

Mutta siis sen hymyn saaja todennäköisesti suhtautuu suopeammin.

Ei aina. Esim. kyseinen mies jonka ap kohtasi, saattaisi vain innostua lisää. Minäkin tunnen valitettavasti noita laitapuolen kulkijoita ja tiedän, ettei heille voi aina vaan hymyillä. Hymy kun voi olla monelle heistä lupaus vähän muustakin.

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Käytiin pojan kanssa tänään tuossa lähikaupassa ja mun edellä kassalla oli maailman kuvottavin äijä,päällä reikäinen farkkuliivi eikä paitaa ja hirveä kaljamaha roikkui paljaana housujen vyötärön yli,naama oli kaljan turvottama ja silmät punaiset ja vetistävät ja oli paljain jaloin. Lisäksi tuo ukko haisi niin selvästi spermalle,ettei hajusta voinut erehtyä ja siihen lisättynä vielä hiki ja oksennus. :x No,lähdettiin sitten pojan kanssa kävelemään kotipihan kiikuille päin ja ohitettiin tuo ukko matkalla. Oltiin kiikuttu siinä vähän aikaa,niin katoin että mikä hitto tuolla puskassa rapisee,niin se ukko oli siellä kyyläämässä!! Kun huomas mut,niin astui pois puskasta (oli tässä vaiheessa ehkä viiden metrin päässä musta) ja tuijotti suoraan kohti hievahtamatta ja hiljaa. Olin niin paniikissa etten voinu muuta kun tuijottaa takas. Sitten ihan yhtäkkiä ukko avas vetskarin housuista,otti kalun käteensä ja kusta lorotti siihen eteensä vieläkin mua koko ajan tuijottaen :o siinä vaiheessa en jääny enää kattelemaan vaan tempaisin pojan kiikusta ja lähdin poika kainalossa rattaita lykkien juoksemaan niin nopeesti kun ikinä pääsin. Hitto kun vieläkin menee kylmät väreet.. mistä noita friikkejä oikein sikiää?! |O |O |O

Näyttäähän nämä mustatkin keksivän näitä hyviä juttuja, etkä vaan harmaat...

Joo todella suopeaszzti, seuraavalla kauppareissulla on käplimiszzen vuoro, hymy ikäänkuin kutszzuu luo :laugh: Onkai heilläkin oikeus elää, muttei ihan millä lailla tahansa. Ei paljon sääliä riitä tuollaisille käytöstavoille. Mun mielestä sama sylkeä päin naamaa kuin kusta toisen kintuille :(

Ja kyllä noita laitoksiin otetaan, jos herrat sinne itse haluavat/ suostuvat tahi ovat "avun" tarpeessa. Täysi ylläpito, sossu (eli me veronmaksajat :) ) kustantaa... Antabusnapit kainaloon, tyyppi taipaleelle hyvinsyöneenä *röyh* ja viikon päästä vilkuttelee jo sängynpohjalla, vaatii telkkarin (samanlaiset oikeudet toki) ym. mukavuudet, yrittää käpälöidä, luulee olevansa älyttömänkin vastustamaton... Kaikille ei tietysti antabuksia enää aloiteta, esim. maksakirroosipotilaille
:/

Toki se on sairaus tuokin, mutta on se prkl kumma, jos tuolla lailla päin kustaan :headwall:

Tilanne jos tulee jollekin eteen, niin kaivakaa samantien kännykkä esille ja jo muka soittamalla poliisille tyyppi toden näköisesti poistuu samantein. Itse aikanaan odottelin rappukäytävässä lasiovilla kyytiä ja vilauttelija esitteli itseään ulkosalla mulle, mutta katosi samantien kun otin kännykän näkyvästi esille ja "soitin". Mulla oli onneksi lukittu ovi välillämme, mutta silti inhottavaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja marjonetti:
Inhottava tapaus. Muuten olisin kyllä malttanut jättää kommentoimatta, mutta Töllin Ruusan kommentti

Kas, onneksi mulle ei koskaan satu mitään vastaavaa. =)

(paitsi haju vaivaa nenää )

Hymyllä ennaltaehkäisee monet epämiellyttävät tilanteet.

sai kyllä kulmat kohoamaan. Hymyllä ennaltaehkäisee monet epämiellyttävät tilanteet?! Jos esimerkkitapauksen mieshenkilö osoittaa noin selvästi epäkunnioitusta naista kohtaan, ilman että edes mukana oleva lapsi vaikuttaisi halveksunnan asteeseen lieventävästi, uskallan väittää ettei hymy paranna asiaa. Tai ainakaan ennaltaehkäise, Töllin Ruusaa lainatakseni.

Kaikki kunnia positiiviselle asenteelle, mutta tällaista ohjeistusta läpilukiessa tulee väkisinkin mieleen, josko sen allekirjoittanut ei kovin epämiellyttävää ole vielä elämässään kohdannut.

No jaa.

Voit sä sen noinkin ajatella.

Toinen puoli voi olla se, että tunnen henkilökohtaisesti noita, jotka eivät peseydy ja käyttävät kaikki euronsa viinaan.

Tavallisia ihmisiä nekin, joita varmasti v,ituttaa jos joku katselee nokanvarttaan...

Tähän!Nyt puhut Töllin Ruusa nimittäin asiaa.Mua on aina niin ärsyttänyt ihmiset jotka pitää itseänsä jotenkin ylempiarvoisena kuin joku toinen...
Hyvin usein näissä tilanteissa itse tekee mielessään tilanteesta jotenkin pahan ja uhkaavaan vaikka sitä tämä "otus" ei varmastikkaan tarkoita.ToKi poikkeuksiakin on ja aina kannattaa olla varuillaan mutta KAIKKIA ihmisiä täytyy kohdella kuin ihmisiä.

mulle kerran tuli vanhempi mies sanomaan ku tytön kans istuttiin penkillä et hän tykkää vaan alle 5 vuotiaista lapsista, en sillon viel sen kummemmin ajetellu mut sit kun miehelleni mainitsib asiasta niin hän sanoi että se on ollu pedofiili joka tykkää lapsista..sen jälkeen oon kattonu vähän kenen kans juttelen jos istutaan jossain....
ton ap:n juttuun et oisin varmaan jotakin sanonu :)
ite olimme eräässä kaupassa ni siitä ohi meni yksi humalainen ja sit rupesin ihmetteleen et mistä toi kauhee p...n haju tulee ja siihen sit tuli vartija ja kysy et olinko nähny kyseistä miestä ....ihmisiä me kaikki ollaan jotkut vaan on viinaan meneviä ja asunnottomia :(

Anteeks nyt kauheesti,mutta oli pakko nostaa tää vanha ketju,kun huomasin että olikin tullut vähän enemmän juttua kuin viime vilkaisulla..Mistä lunatic repi ton jutun että olisin katsonut jotenkin nenän vartta pitkin kyseistä ukkoa? Yleensä jos lähettyvillä on joku arveluttavan näkönen ihminen niin yritän mennä ohi niinkuin en huomaisikaan,enkä varsinkaan jää tuijottelemaan mitenkään halveksivan näkösenä. ihmisiä kaikki ollaan juu,mut kiikuille päästessä en edes miettinyt koko äijää ja yhtäkkiä se hyppää eteen jostain puskasta,niin kyllä siinä kieltämättä tuli mieleen että se on varta vasten mua seurannu..mites jos tilanne olis toisinpäin? Jos mä olisin seurannut jotain teistä kaupan pihasta asti ja hypännyt yhtäkkiä puskasta kusemaan siihen teidän lapsen silmien eteen,niin täällä ois ollu palsta täys juttua että joku hullu akka hiippailee järvenpään pihoilla ja esittelee tavaraansa julkisesti..mutta kun jostain spukesta on kyse,niin ihminenhän sekin vaan on |O ja joku kysyi miten sperman hajun tunnistaa..vastaanpa vaan,että jos sitä on kerran haistanut niin hajun kyllä tunnistaa jatkossakin :xmas: pelkät juopot on ihan harmittomia,mutta entäs pervot,oli sitten juoppo tai ei?!