hyi helkkari kun ei saa enää edes lapsen kanssa olla rauhassa!! *kuvotus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bumbah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bumbah

Jäsen
04.06.2007
936
1
16
Käytiin pojan kanssa tänään tuossa lähikaupassa ja mun edellä kassalla oli maailman kuvottavin äijä,päällä reikäinen farkkuliivi eikä paitaa ja hirveä kaljamaha roikkui paljaana housujen vyötärön yli,naama oli kaljan turvottama ja silmät punaiset ja vetistävät ja oli paljain jaloin. Lisäksi tuo ukko haisi niin selvästi spermalle,ettei hajusta voinut erehtyä ja siihen lisättynä vielä hiki ja oksennus. :x No,lähdettiin sitten pojan kanssa kävelemään kotipihan kiikuille päin ja ohitettiin tuo ukko matkalla. Oltiin kiikuttu siinä vähän aikaa,niin katoin että mikä hitto tuolla puskassa rapisee,niin se ukko oli siellä kyyläämässä!! Kun huomas mut,niin astui pois puskasta (oli tässä vaiheessa ehkä viiden metrin päässä musta) ja tuijotti suoraan kohti hievahtamatta ja hiljaa. Olin niin paniikissa etten voinu muuta kun tuijottaa takas. Sitten ihan yhtäkkiä ukko avas vetskarin housuista,otti kalun käteensä ja kusta lorotti siihen eteensä vieläkin mua koko ajan tuijottaen :o siinä vaiheessa en jääny enää kattelemaan vaan tempaisin pojan kiikusta ja lähdin poika kainalossa rattaita lykkien juoksemaan niin nopeesti kun ikinä pääsin. Hitto kun vieläkin menee kylmät väreet.. mistä noita friikkejä oikein sikiää?! |O |O |O

:D miekin näin Hkin keskustassa jonkun ukkelin kusella, niin pääsin kehumaan miehelle, että tosi pitkästä aikaa näin jonkun muunkin vehkeet kuin ukon (tosin aika samalta näyttivät) =)

minä kun muutin tähän nykyiseen asuntoon käytiin minua seksuaalisesti ahdistelemaan kotipihalla(seurasi ilmeisesti lähikaupalta) keskellä kirkasta päivää.tuli kyllä lapsi kaapattua kainaloon ja juostua!! lähimmän tutun oven taakse ku oli lähempänä ku oma asunto. se äijä taitaapi asua samassa pihapiirissä..eipä uskalla kahdestaan lapsen kanssa omalla pihalla juuri olla=( . onneksi pääsimme karkuun ois huonosti muuten käynyt,sama tyyppi on kuulemma ahdistellu sellasia 6-20tyttöi. ällöttää tälläiset idiootit..

Tehkää aina poliisille ilmoitus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niin voitte ehkä pelastaa myös jonkun toisen- ehkä lapsen?????

Tuollaiset sairaat yksilölt pitää saada pois lasten ja nuorten läheltä.

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Käytiin pojan kanssa tänään tuossa lähikaupassa ja mun edellä kassalla oli maailman kuvottavin äijä,päällä reikäinen farkkuliivi eikä paitaa ja hirveä kaljamaha roikkui paljaana housujen vyötärön yli,naama oli kaljan turvottama ja silmät punaiset ja vetistävät ja oli paljain jaloin. Lisäksi tuo ukko haisi niin selvästi spermalle,ettei hajusta voinut erehtyä ja siihen lisättynä vielä hiki ja oksennus. :x No,lähdettiin sitten pojan kanssa kävelemään kotipihan kiikuille päin ja ohitettiin tuo ukko matkalla. Oltiin kiikuttu siinä vähän aikaa,niin katoin että mikä hitto tuolla puskassa rapisee,niin se ukko oli siellä kyyläämässä!! Kun huomas mut,niin astui pois puskasta (oli tässä vaiheessa ehkä viiden metrin päässä musta) ja tuijotti suoraan kohti hievahtamatta ja hiljaa. Olin niin paniikissa etten voinu muuta kun tuijottaa takas. Sitten ihan yhtäkkiä ukko avas vetskarin housuista,otti kalun käteensä ja kusta lorotti siihen eteensä vieläkin mua koko ajan tuijottaen :o siinä vaiheessa en jääny enää kattelemaan vaan tempaisin pojan kiikusta ja lähdin poika kainalossa rattaita lykkien juoksemaan niin nopeesti kun ikinä pääsin. Hitto kun vieläkin menee kylmät väreet.. mistä noita friikkejä oikein sikiää?! |O |O |O [/quote

ihminen kuitenkin hänkin! mua ei ainakaan haittaa, niin kauan kun eivät päälle käy.

Hyi hele... Asut varmaan samalla suunnalla :o :laugh: Kyllä noita puskee joka tuutista, valitettavasti.

Kyllä vaikka kuin on ihminen, mutta elukan tavat, niin vois sen verran toista kunnioittaa, ettei ainakaan vieressä kustessa silmiin tillottaisi. Tuo on sellaista piilov.ttuilua siltä ukkelilta, että huoh. Vai pitäskö sanoa näkyvää :kieh: . En voi itselleni mitään, mutta mä oisin varmaan nauranut ja huikannut, että on sulla niin pieni kalu, ettei tuota kauheasti esitellä kannata.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kas, onneksi mulle ei koskaan satu mitään vastaavaa. =)

(paitsi haju vaivaa nenää )

Hymyllä ennaltaehkäisee monet epämiellyttävät tilanteet.

Joo rupea siinä vielä hymyilemään, niin tämä otus melko varmasti luulee, että tykkäät hänen tavoistaan. Voi olla, että joka kauppareissu vastassa.. Nehän kokee hymyn niinku tosi positiivisena asiana.

Mäki näin eilen jonku ukon kusella. Se sano että "anteekshi" niin mä sanoin että eiksulloo vessaa! |O Se sit yritti mumista ettei baarin vessaan voi mennä. Mä menin jo kovaa vauhtia eteenpäin. :x

Inhottava tapaus. Muuten olisin kyllä malttanut jättää kommentoimatta, mutta Töllin Ruusan kommentti

sai kyllä kulmat kohoamaan. Hymyllä ennaltaehkäisee monet epämiellyttävät tilanteet?! Jos esimerkkitapauksen mieshenkilö osoittaa noin selvästi epäkunnioitusta naista kohtaan, ilman että edes mukana oleva lapsi vaikuttaisi halveksunnan asteeseen lieventävästi, uskallan väittää ettei hymy paranna asiaa. Tai ainakaan ennaltaehkäise, Töllin Ruusaa lainatakseni.

Kaikki kunnia positiiviselle asenteelle, mutta tällaista ohjeistusta läpilukiessa tulee väkisinkin mieleen, josko sen allekirjoittanut ei kovin epämiellyttävää ole vielä elämässään kohdannut.

Hyi helkutti mikä äijä. Mä oisin kyllä antanut sen ukon kuulla kunniansa että jos ei nyt häviä mun silmistä niin tulee noutaja. Mä olen jollekin joskus sanonut noin ja hyvin on tehonnut ja mäkin osaan olla suutuispäissäni hirveä suustani että se ukko olis kyllä saanut kuulla vaikka mitä inhottavuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja marjonetti:
Inhottava tapaus. Muuten olisin kyllä malttanut jättää kommentoimatta, mutta Töllin Ruusan kommentti

sai kyllä kulmat kohoamaan. Hymyllä ennaltaehkäisee monet epämiellyttävät tilanteet?! Jos esimerkkitapauksen mieshenkilö osoittaa noin selvästi epäkunnioitusta naista kohtaan, ilman että edes mukana oleva lapsi vaikuttaisi halveksunnan asteeseen lieventävästi, uskallan väittää ettei hymy paranna asiaa. Tai ainakaan ennaltaehkäise, Töllin Ruusaa lainatakseni.

Kaikki kunnia positiiviselle asenteelle, mutta tällaista ohjeistusta läpilukiessa tulee väkisinkin mieleen, josko sen allekirjoittanut ei kovin epämiellyttävää ole vielä elämässään kohdannut.

No jaa.

Voit sä sen noinkin ajatella.

Toinen puoli voi olla se, että tunnen henkilökohtaisesti noita, jotka eivät peseydy ja käyttävät kaikki euronsa viinaan.

Tavallisia ihmisiä nekin, joita varmasti v,ituttaa jos joku katselee nokanvarttaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Jospa katsoit sitä nokan vartta pitkin kassajonossa, ja se muisti tympeän ilmeesi kun menit ohi. Halusi kostaa. Kuseminen osoittaa syvää halveksuntaa.

Niin, tai voishan sen aatella niin et herralla olis puolet kuulista ihan rehellisesti kadonneet jonnekin matkan varrelle.... ;)