Ei enää kotonakaan saa olla rauhassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Meidän juhannusvieraat lähti aamulla kymmenen maissa ja mä ajattelin, et tänään vietään sellanen lekottelupäivä, varsinkin kun yöunet jäi aika lyhyeksi. Ajattelin, et kun kuopus menee päiväunille niin mäkin hipsin vähän lepäämään. Joopa joo, kuvitteluksi se sit jäikin. Mies sai loistoidean, että kutsutaan heidän äiti meille grillaamaan. En mä sit voinut oikeen kieltääkään, koska ruokaakin oli. Mies lähti hakemaan äitiään juuri päiväuniaikaan, se niistä päiväunista. Sit piti mukaan ottaa tietysti koirakin. Ei siinä mitään, suloinen otushan se on, mutta kyllä se nyt pari tuntia pärjää yksin. Mutta ei kun joka paikkaan pitää sekin raahata. Sitten se laitetaan ulos narun päähän räksyttämään, niin, että se herätti kuopuksen. |O Sit vaan todetaan, että ai, säkin heräsit. :headwall: Sitten melkein samaan aikaan tulee meidän äiti, joka sanoo, että tuli vahtimaan lapsia, että mä pääsen nukkumaan. Loistava idea, mutta en viitti sit mennä nukkumaan, kun se anoppi on meillä. Niin ja nälkäkin oli, eli ruokaa odottelin. Sit mein äiti lähti ja vaan odotin et mies vie anopin kotiin, et saan olla rauhassa lasten kanssa. Vihdoinkin ne lähti, esikoinenkin meni mukaan. Ajattelin, että nyt saadaan olla ihan rauhassa kuopuksen kanssa, niin eiköhän meidän äiti tule uudestaan. Se on vähän aikaa. Vihdoinkin, ajattelen, kunnes hetken päästä pelmahtaa mein isä tänne. Se ei onneksi ollut kuin 10 minuuttia, mutta silloin tuntui että sekin oli liikaa. Meillä oli juhannusvieraita eilsestä iltapäivästä tähän aamuun ja nyt olisin oikeasti halunnut olla ihan vaan perheen kanssa. Huomenna se ei enää onnistu, mies menee töihin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Miks mies ei voinut lähteä äitiään hakemaan päikkäreiden jälkeen, tai jos mies ei tarviinnut unta niin vaikka sillä aikaa kun te olitte pötköttämässä?

Ku me syötiin sit päiväunien aikaan ja mies halusi nimenomaan äitinsä meille syömään.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Miks mies ei voinut lähteä äitiään hakemaan päikkäreiden jälkeen, tai jos mies ei tarviinnut unta niin vaikka sillä aikaa kun te olitte pötköttämässä?

Ku me syötiin sit päiväunien aikaan ja mies halusi nimenomaan äitinsä meille syömään.

Organisointia ;)

Onneksi nyt saat olla rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:

Organisointia ;)

Onneksi nyt saat olla rauhassa.

olis mun puolesta saanu jäädä anoppi tulematta. :/ Nyt en voi mennä enää nukkumaan. :/

Yhteistyössä