Käytiin pojan kanssa tänään tuossa lähikaupassa ja mun edellä kassalla oli maailman kuvottavin äijä,päällä reikäinen farkkuliivi eikä paitaa ja hirveä kaljamaha roikkui paljaana housujen vyötärön yli,naama oli kaljan turvottama ja silmät punaiset ja vetistävät ja oli paljain jaloin. Lisäksi tuo ukko haisi niin selvästi spermalle,ettei hajusta voinut erehtyä ja siihen lisättynä vielä hiki ja oksennus. :x No,lähdettiin sitten pojan kanssa kävelemään kotipihan kiikuille päin ja ohitettiin tuo ukko matkalla. Oltiin kiikuttu siinä vähän aikaa,niin katoin että mikä hitto tuolla puskassa rapisee,niin se ukko oli siellä kyyläämässä!! Kun huomas mut,niin astui pois puskasta (oli tässä vaiheessa ehkä viiden metrin päässä musta) ja tuijotti suoraan kohti hievahtamatta ja hiljaa. Olin niin paniikissa etten voinu muuta kun tuijottaa takas. Sitten ihan yhtäkkiä ukko avas vetskarin housuista,otti kalun käteensä ja kusta lorotti siihen eteensä vieläkin mua koko ajan tuijottaen
siinä vaiheessa en jääny enää kattelemaan vaan tempaisin pojan kiikusta ja lähdin poika kainalossa rattaita lykkien juoksemaan niin nopeesti kun ikinä pääsin. Hitto kun vieläkin menee kylmät väreet.. mistä noita friikkejä oikein sikiää?! |O |O |O